Hei!
Olen lähdössä lomalle eläinrakkaan perheeni kanssa, 14.11.2011. Onko saarella hevosia, koiria yms?
Kap Verden eläimet
7
4842
Vastaukset
- hyttysten ininä
Hevosia en nähnyt, mutta torakoita heinäsirkkoja ja luteita, niin ja myös yhden hiiren näin hotellin käytävällä. Eiköhän eläinrakkaat siellä pärjää minä en lähde sinne enään ikinä kyseisten eläinten takia.
- p..porina
hu huh mee hoitoon jos noin ahistaa.
- KV:ltä kotiutunut
Hei!
Salin saarella ei juuri kasvillisuutta/puustoa ole, joten liekö se vaikuttavan asiaan kun eläimiä ei juuri näe. Juuri viikon reissulta kotiutuneena näin
-kulkukoiria
-kaksi (villi?)hevosta Ponta Pretan rannalla
-lintuja
-kaloja
-hyttysen- Arska tehtaalta
Lehmiä, valaita, sikoja ja mirrejä uima-altaalla.
- muikka lulli
sissiliskoja,larvakilluja,penaalin anoja jne...
- Koirien ystävä
Kulkukoiria on rannoillakin. Tulevat jopa viltille nukkumaan eikä meinaa lähteä häätämälläkään. Samoin kissoja pilvin pimein, myös kissanpentuja. Kaikkia voi toki silitellä kunhan pesee kädet senjälkeen.
Itse ruokimme niitä aamupalan tähteillä. Eräs hotellin koira (ponta preta) seurasi meitä joskus jopa keskikaupungille asti. Jos näimme koiran siellä, niin se lähti meidän kanssa takaisin hotellille.
Itse asiassa kulkukoiria ei ole vaan kaikki kuuluvat siis jollekin, näin opas ilmoitti. - Blueberry-on-the-top
Kotoperäisiä eläimiä saarilla ovat ainoastaan linnut ja mereneläimet, kaikki maanisäkkäät ovat tuotu muualta. Ainoa nisäkäs kotoperäisenä on lepakko. Löytyykö saarelta eläimiä riippuu siitä mille saarelle on menossa. Boa Vistalla on ilmeisesti ratsastusmahdollisuus, itse näin talutusratsastusta Salilla. Vuohia ja lehmiä näkyi Fogon saarella.
Suurin osa noista koiristahan ei ole kulkukoiria, vaan jonkun omistamia koiria. Näkeehän sen jo niiden hyvinhoidetusta ulkonäöstä. Kulkukoiria on vähän. Kissoja näkee muutamia. Eläimiä ei kannata mennä ruokkimaan, koska ainakin hotellimme Riu Funana huolehtii alueensa eläimistä ja yrittää estää niiden hallitsemattoman leviämisen ja taudittomuuden tarkalla ruokinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881815Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781547Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641358Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H171340- 100925
- 51899
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19886Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15751Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7732