ostan peltoauton etelä savosta!

jepjep112

saa maksaa 100-150e ja on oltava ajokuntoinen!

27

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellainen olisi

      Käykö mazda 2200

      • lisä tietoa

        malli on siis E2200


    • jepjep112

      no tuota noin...muuten hyvä mutta ei ole tarvetta pakettiautolle,vaan henkilöautolle kun se menee jäälle:) kiitos kumminkin kun pistit tämän!

    • jepjep112

      jatkan äskeistä eli tarjotaa henkilöautoja! KIITOS:)

    • Metsäautotie

      Mites etuvetoinen fastbac Lada Samara? Olikohan se joku vm. 1990-94?! Hp. vaikka 90e tai vaihto yleishyöd. tavaraan...
      Rekisterissä, mutta tielle saanti vaati vero- ym. katastusmaksuja paljon enemmän kuin auton arvioitu arvo :( mut jos aikaa olisi niin käyttöauto siitä tulisi.
      Ainoa ajan puutteen vika: Jäähdyttimen letku irti kojelaudan alla (valuttaa jäähdytysvettä sisään), vaatis korjausta esim. tukkimalla paitsi sitten ei sisälämmitys toimisi.
      Vanhat talvirenkaat alla. Sisällä tarttee tuulettaa tai laittaa Wunikoita lievän homeen hajun peitämiseks. Pakkasella ei hajua tosin huomannut, kun Lada oli kylmä. Hankittu noin vuosi sitten itä-savosta ja kilometrejä tullut noin 10-50km pitkä siirtoajo "itä-savosta" "länsi-savoon" :)

      Ollaan kaverin kanssa hankkiutumassa siitä eroon vielä ennen joulua, kun vie tilan pihalla liikaa auraustilaa. Otavan metalli tarjos noin satasta haettuna.

      noin vm. -94 Almeera saattas joutaa myös pellolle/myyntiin, jos katastuksesta hylky tulee mut katotaan sitä myöhemmin kun selviää...

    • jepjep112

      tämä kuullostaa jo hyvälle! missäs päin asut ja laitappa nyt kuvaakin tulemaa:[email protected] pystytkö tuomaa sitä otavaa missä itse asun!? ja saa myös soittaa 0409639334

    • jepjep112

      soita mulle niin keskustellaan paremmin!

    • Metsäautotie

      Maltahan vielä hetki, niin ilmoitan kaverille, että kertoo siitä tarkemmin kun sen nimissä on ja tuntee auton paremmin.. Antin-autosta saa trailerin 50 eurolla päivä ja tais antti itse sen taannoin kuskatakin harjumaahan...

    • jepjep112

      joo , kaveris tais soittaa mulle tos äske.mä soitan sit vaik tos perjantaina mites se kuljetus oikee menee!

    • jepjep112

      missä muute asutte ja voitteko ajaa sen tänne otavaa?

    • Metsäauto Lada

      Juu, niin kertoi. Auto on Harjumaassa ja Mikkelistä päin käydään sitä rassailemassa. Maantieajoon suhtaudun epäilevästi, koska auto vaatis ensi tilassa seisonnasta pois ottamisen lisäksi katsastuksen ja joitakin muita maksuja, joita ei näin lyhyttä siirtoajoa varten kannata kustantaa. Trailerin vuokraaminen tulee halvemmaksi esim. ramirentiltä 3h/50e tai Antin autosta n.70e. Yks vaihtoehto on kuljettaa se "pimeästi" ********* ja loput pieniä kyläteitä pitkin Otavan nurkille, mutta siihen en ota kantaa koska se on laitonta (ainakin sitten kun jää kiinni:) ). Löytyykö ajokorttia esim. trailerilla vientiin tai jos hinaat vaikka loppumatkan?...

    • jepjep112

      no mä ite olen kato 15v mut jos pystyt ajamaa pimeesti sen vaikka otavan nurkille niin voihan mun faija ajaa sen kotia? tai sit jos sen hinais vaik sen loppumatkan kotia..ja meil on kyl suhteita et jos sen nyt pystyisit tuomaa otavan kieppeille nii saatais me kai traileri lainaa mut en mee laittamaa 100% kyllää.... mä soitan teille huomenna ja katotaa sit kaiikki mites tää nyt oikee menee vai mitä nyt sit keksitääkää:)

      • jepjep112

        mut ekana lähetä autosta kuvia et näen millasta mulle on tarjottu:) mieluiten mun puhelimeen kuvat:0409639334:)


    • jepjep112

      ja mielellään auto voisi olla mikkelissä tai otavassa tai siinä välillä kun ei ole kalustoa millä autoa hakea !!! eli mikkelistä tai otavasta 100-150e auto!!

    • -ll-
    • igpi6seop9åko
    • Metsäauto Lada

      Ei taida olla enää mielenkiintoa, joten tiedoksi että Samara lähtee ennen vuodenvaihdetta romuksi. Jos lunta tulee paljolti sitä ennen, niin se pääsee ehkä aikaisemmin.. Hassua kyllä sillä Otavaan se kumminkin tulee, tosin kuormurin lavalla kierrätykseen :D Ehkä sitä vois siellä säilyttää, jos käyt noutamassa..

    • jepjep112

      no tota meiltä otavan metalli on hakenu 3 romuautoa ja kaikilla kerroilla se on pistetty katto kasaan ja renkaat pois eli siitä ladasta ei jää jäljelle ku rautanen neliö joka uudelleenkäytetään mm:kissanruoka purkeiksi Afrikkaan!:D

    • MetsäLada

      Hiacet ym. vanhat pakut menee sen sijaan ehjinä Afrikkaan. Ne haetaan ihan hummerin perässä kulkevalla kullatulla, neli akselisella trailerilla ;)

      Joo ei tullut ajateltua että jos lunta tulee kohtuu paljon eikä sinä aikana kerkiä ladaa katsomaan, niin talven saattaa joutua jopa odottamaan. Ajeltiin sillä tovi ja laitettiin uuteen paikkaan ettei ole lumien aurauksen tiellä. Ihmeen hyvin starttas kylmänä ja akkuakaan ei ole ladattu toviin. Pirun hyvä auto sinänsä, mutta sille ei vaan ole käyttöä :(

    • jepjep112

      eli meneekö se paalii vai voiko se odottaa siihen asti että on jäät tai että pääsee pellolle?

    • MetsäLada

      Hyvässä lykyssä menee romuks ja huonossa lykyssä jää talvehtimaan ens kevääseen. Epäselvää on vielä toisen mahdollisen ostajan kanssa, saako kuljetusapua noutoon...

    • jepjep112

      mä varmaa saisin just sen 80e kasaa joululahjaksi niin voin ostaa sen sitten? ja oliks siinä talvikumeja? laita mulle txt ni katotaa !!!

    • kgkfxdkhhh

      Mitä vitt*a?
      Hei oikeesti ootte ostamassa jotai 80e autoo ja kyselette kuvia! Mitä väliä miltä se näyttää kunha käyntiin lähtee. Ihan ku oisit ostamassa jotai 1000e autoo.
      Iteltä löytyis vanha raato jonka saa hakee kun tuo vaihdossa 6packin kaljaa, mutta kuvia en siitä rupee ottamaa. Kaikki toimii ja on helv*tin ruma. Katsastuski on viel pari viikkoo voimassa.

      Ps. Katsastusasemalta saa tarrakilvet n. 20e/päivä niin saa ajella kadulla.
      Itellä on vanha kadett, siitä on vedetty katto irti eli ei sitä enää katsastettua saa. Kesällä haetaan aina pariks päiväks siirtokilvet ja ajellaan se muutama päivä

    • MetsäLada

      Lada pysynee tallessa ens kevääseen ainakin, kun kaveri tulee laittamaan lämmitysjärjestelmää kuntoon. Autossa ei ole lämmitystä, ennen kuin letku korjataan pysyvästi paikoilleen, nyt tukitaan väliaikaisesti että jäähytyksessä pysyy vedet, niin voi ajella pitempään yhtä putkeen...

    • jepjep112

      no ton ladan kesällä vooin ostaa jos sovitaa näin ni kyyditkii onnistuis ?? sovitaako?

    • MetsäLada

      No sovitaan niin.

    • MetsäLada

      Hitto kun löytyi sattumalta vanha viesti mun ja kamun metsäauto Ladasta!! Siellä se edelleen seisoo pihan laidalla, katsojiakin käynyt mutta ei oo kelvannut. Ehkä sen vaatima erilliskuljetus tms. ongelmana...
      Viime kesänä autosta oli tavattu mehiläisiäkin asustelemasta :-( Rattiakseliin olivat kotinsa rakentaneet ja kamu oli sen bongannut vasta sillä hetkellä kun oli istunut kuskin penkille ja penkillä ollut pörriäinen pistänyt kankkuun ;( Oli kuulemma ollut akselin paneeli ihan harmaan peitossa, sellainen hyvin leveä ei kovin paksu pörriäisasumus. Jostain ruostuneesta reiästä kulkivat, joko pohjan tai kynnyslistan alta. Mielenkiintoiseen paikkaan kyllä tekivät, vajan katossa ei ollut yhtään tänä vuonna!

      Pitkällä lankulla oli kaveri sitten hajottanut sen kumimatolle ja sen tökkinyt sitten auton ulkopuolelle, jossa polttanut jäänteet ym. kennostot. Lisää pörriäisiä tuli sitä mukaa kun sillä lankulla hakkas paneeleja, ei kuulemma meinannut niille loppua tulla :)
      Itsekin siihen tulin ja kivasti lenteli mehiläisiä auton ympärillä. Tarkoitus oli fiksata autoa käyntiin ja ajella yötä myöten, mutta hieman suunnitelmat muuttui!

      Käyntikuntoinen se kuitenkin edelleen on. Elokuussa ei ollut ainuttakaan pörriäistä enää, kun startilla siirreltiin metri kerrallaan.

      Romutus homma siis etenee pikku hiljaa ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe