Monelta kotiin...?

13w tyttö

Olen 13 vuotias tyttö ja haluisin tietää monelta te ootte jotunu menee kotiin arkisin mun ikäsenä? Ite joudun menee seittemän ja kymmenen välillä ja joskus se tuntuu vähän liian aikaselta, kun muut frendit saa liehua kaupungilla ties kuinka kauan. Vastatkaaha?

9

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4Toist

13 Vuotiaana arkisin joskus yheksältä ja viikonloppuisin siin kymmeneltä, nyt oon 14 ja suurinpirtei samat ajat :D

• Ahven on kala

Oon 14v poika ja asun maalla. Joten ei tuu pahemmin oltua kylillä iltasin. Mutta saan olla kalassa yms. Vaikka koko yön jos huvittaa

• Fishermans best friend

Rispektii sulle. Jos pääsisin asumaan maalle ja kalastaa yöt ja päivät ni ainakin hankkisin kunnon vehkeet ja vanhemmat ettis paljon.

• .....

Olen 15v. En yleensä tule kotiin. Joku sammun kaverin luokse, ojaan kotimatkalla (käynyt kahdesti) tai vietän yöni putkassa (Kerran).

• Ei sressaa

Mulla ei oo kotiintuloaikaa mutta en silti käy hirveesi kylillä ehkä 3 kertaa 2 viikossa.kavereillakaan jos käyn nii arkipäivisinki saan olla yötä jos kaverin vanhemmille sopii.

• 16-vuotias olen ja ei mulla ole oikeestaa koskaan ollu sellasia varsinaisia kotiintuloaikoja. Yleensä tulin kuitenkin nuorena ihan ihmisten aikoihin kotiin, nykyään melko myöhään kun on treenit sen verran myöhään että koko perhe on jo nukkumassa kun tulen kotiin. :D

• äaösldkfjgh

13-vuotiaana kotiintuloajat tais mun kohdalla olla 9-10 aikaan

• Cilto

14 vuotias, ei ole aikoja koska olen ulkona vain silloin kun mene kouluun tai tulen kotiin tai käyn kaupassa.

• lkjhgfdsa

oon 13v ja kotiintuloaika riippuu ihan että mitä teen tai onko seuraavana päivänä koulu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe