Mahdollinen raskaus, testit negatiiviset

Pillerit lopetin Minulla alkoi kuukautiset 9 lokakuuta ja loppuivat 13 lokakuuta. Kuukautisten loputtua otin kaksi e-pilleriä, koska luulin, että vielä ei ruveta yrittämään raskautta, mutta mies yllätikin positiivisella ajatuksella. :) Niinpä tosiaan kerkesin ottamaan kaksi pilleriä ja siihen lopetin. Muutaman päivän jälkeen alkoi tyjennysvuoto. Pillereiden lopetuksen jälkeen alettiin sitten puputella kovaan tahtiin. Nyt siis kuukautiset myöhässä, negoa tehty moneen otteeseen. Muutama päivä sitten alkoin kauheat kuukautiskivut ja nyt niitä on jatkunut näihin päiviin asti. Mutta mitään vuotoa ei ole tullut, patsi eilen pikku tippa. Olisinkohan raskaana vai vain hormoonit sekaisin tuosta kun otin ne kaksi pilleriä. Myös etovaa oloa välllä ollut, huimausta. Minkälaisia kokemukia teillä rakkaat vauvakuumeilija? :D
6123
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Mulla meni pillerien lopettamisen jälkeen kaks kuukautta ennen ku tuli ekat normaalit kuukautiset. Ja ennen sitä kaikkia mahdollisia oireita koska kropalla kestää tottua siihen että ei enää syökään pillereitä. Se on nimittäin keholle aika iso muutos.

Äänestä

Joo kyllä se on kuule niin, että joillakin ekat menkat pillereiden lopettamisen jälkeen antaa odottaa itseään jopa puoli vuotta. Sun kehon pitää käynnistää oma hormonitoimintansa kokonaan uudelleen ja kaikilla se ei tapahdu silmänräpäyksessä. Ei ne kaksi pilleriä sun kroppaa sekoittaneet sen enempää kuin muutkaan pillerit. Odottele nyt vaan rauhassa äläkä tuhlaile liikaa testejä. :) Tietty aina välillä voi testata, mutta jos menkkoja joutuu odottelemaan kuukausiakin, niin menee aika paljon rahaa turhaan testailuun...

Äänestä

Kiva, kun on tullut kommentteja. Niin ajattelin tietysti vain sitä, kun viimeksi lopetin pillereiden syönnin niin tulin heti raskaaksi, ei kerennyt tulemaan ensimmäisiä kuukautisia. Hetihän minä ajattelin, että tietenkin samalla kaavalla mennään tässäkin. :D Vaikka tietenkin ymmärrän, että toinen raskaus voi olla täysin erilainen. :) Sitä on vaan niin kärsimätön näissä asioissa.

Äänestä
  • Joo, kärsimättömyys on tuttua näissä jutuissa. :) Se voi vaan olla, että kroppa ei käynnistykään samalla lailla kuin ekalla kerralla kun tulit raskaaksi. Mutta varmasti piakkoin, jos on aiemminkin alkanut hyvin toimia. Tsemppiä yritykseen!

    Äänestä

Kiitos :) En lupaa olla kärsivällinen, mutta se tapahtuu kun tapahtuu. :D

Äänestä

vitun lehmä

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Äiti 2010 kirjoitti:

Pillerit lopetin Minulla alkoi kuukautiset 9 lokakuuta ja loppuivat 13 lokakuuta. Kuukautisten loputtua otin kaksi e-pilleriä, koska luulin, että vielä ei ruveta yrittämään raskautta, mutta mies yllätikin positiivisella ajatuksella. :) Niinpä tosiaan kerkesin ottamaan kaksi pilleriä ja siihen lopetin. Muutaman päivän jälkeen alkoi tyjennysvuoto. Pillereiden lopetuksen jälkeen alettiin sitten puputella kovaan tahtiin. Nyt siis kuukautiset myöhässä, negoa tehty moneen otteeseen. Muutama päivä sitten alkoin kauheat kuukautiskivut ja nyt niitä on jatkunut näihin päiviin asti. Mutta mitään vuotoa ei ole tullut, patsi eilen pikku tippa. Olisinkohan raskaana vai vain hormoonit sekaisin tuosta kun otin ne kaksi pilleriä. Myös etovaa oloa välllä ollut, huimausta. Minkälaisia kokemukia teillä rakkaat vauvakuumeilija? :D

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu