Jenkkeihin

Yank?

Mä oon ajatellut lähtee jenkkeihin yliopistoon. Kirjottelen täs ens keväänä ylioppilaaksi e/m:n papereilla ja sitten intin jälkeen olisi tarkoitus lähtee. Enkku mulla on vahvalla pohjalla ja luultavasti arvosanojenkin pohjalta vois olla mahdollista päästä opiskeleemaan. Ainut ongelma on varmaankin rahoitus: jos kellään olis jotain neuvoja tms. tähän ongelmaan olis kiva kuulla. Muutenkin konkun kokemuksia olisi kiva kuulla. 

7

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123456654321

ala urheilemaan, pääset ilmaiseksi jos olet tarpeeksi kovatasoinen oikeassa lajissa.
      Esim. futiksen pelaaja menee helposti d3 yliopistoon isolla stipendillä.
      Samoin normi suomalainen jääkiekko A-juniori saa stipendin jos saa jonkun valmentajan kiinnostumaan.
      Muut voisivat varmaan valaista enemmän sitä tilannetta jos ei ole urheilija.

• Yank?

Riittäisikö ku pelaan täkäläistä futista kolmosdivarin tasolla? Omasta mielest vlis olla ehkä paukkuja korkeemmallekkin. Mutta pitäisi sit varmaan mennä try outteihin jenkeihin...

• 7
        Yank? kirjoitti:

Riittäisikö ku pelaan täkäläistä futista kolmosdivarin tasolla? Omasta mielest vlis olla ehkä paukkuja korkeemmallekkin. Mutta pitäisi sit varmaan mennä try outteihin jenkeihin...

SAT ja TOEFEL nyt ensialkuun.

• 123456654321

Joo en tiedä yhtään Suomen kolmosdivarin tasosta mutta siis aikuisten oikeesti, futiksen taso jenkki yliopistoissa on aivan surkea, eli en ihmettelisi vaikka tolla kokemuksella pääsisi joukkueeseen.
      Ongelma on sitten vaan se että jotta saisi stipendin pitäisi olla joukkueen kärkipäässä koska ei niitä stipendejä kaikille jaeta.
      Mutta tosiaan Suomen tasosta en tiedä yhtään.
      Toi SAT on hiukan harhaanjohtava, moni eurooppalainen kyllä pääsee sisään ilman sitä vaikka se jenkeiltä vaaditaankin.
      TOEFL täytyy suorittaa, mutta testaa vaan englantia eikä ole kovinkaan paha, ja voi suorittaa Helsingissä.

• ssssss123556

entäs jokin muu urheilulaji?
      ratsastus?

• 43565465

Tässä yksi lista siitä, millä urheilulajeilla voi saada stipendin:

Tennis
        Jalkapallo
        Golf
        Lentopallo
        Koripallo
        Baseball
        Rugby
        Maahockey
        Paini
        Jääkiekko
        Hiihto
        Keilailu
        Ammunta
        Yleisurheilu
        Uinti
        Vesipallo
        Miekkailu

• fdsfdsfdsa

Hei!

itse olen nyt toistavuotta opiskelijana täällä jenkkien itärannikolla yliopistossa. ja tosiaan voit saada stipendin urheilusta, tai sitten muita scholasrshippeja. jenkkiläisiä scholarshippejä et voi hakea ensimmäisenä vuonna, jollei tämä koulu mihin menet ole muuttanut sääntöjä. tietenkin suomesta saat asumis ja opintotukea, sekä valtiontakauksen opintolainaan jos haluat. itse en ole ottanut mitään lainoja kouluuni varten täällä, ja hyvin pärjään. tietenkin alkupääomaa pitää olla, että pääset maahan ja kouluun sisään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe