Jenkkeihin

Yank?

Mä oon ajatellut lähtee jenkkeihin yliopistoon. Kirjottelen täs ens keväänä ylioppilaaksi e/m:n papereilla ja sitten intin jälkeen olisi tarkoitus lähtee. Enkku mulla on vahvalla pohjalla ja luultavasti arvosanojenkin pohjalta vois olla mahdollista päästä opiskeleemaan. Ainut ongelma on varmaankin rahoitus: jos kellään olis jotain neuvoja tms. tähän ongelmaan olis kiva kuulla. Muutenkin konkun kokemuksia olisi kiva kuulla. 

7

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123456654321

ala urheilemaan, pääset ilmaiseksi jos olet tarpeeksi kovatasoinen oikeassa lajissa.
      Esim. futiksen pelaaja menee helposti d3 yliopistoon isolla stipendillä.
      Samoin normi suomalainen jääkiekko A-juniori saa stipendin jos saa jonkun valmentajan kiinnostumaan.
      Muut voisivat varmaan valaista enemmän sitä tilannetta jos ei ole urheilija.

• Yank?

Riittäisikö ku pelaan täkäläistä futista kolmosdivarin tasolla? Omasta mielest vlis olla ehkä paukkuja korkeemmallekkin. Mutta pitäisi sit varmaan mennä try outteihin jenkeihin...

• 7
        Yank? kirjoitti:

Riittäisikö ku pelaan täkäläistä futista kolmosdivarin tasolla? Omasta mielest vlis olla ehkä paukkuja korkeemmallekkin. Mutta pitäisi sit varmaan mennä try outteihin jenkeihin...

SAT ja TOEFEL nyt ensialkuun.

• 123456654321

Joo en tiedä yhtään Suomen kolmosdivarin tasosta mutta siis aikuisten oikeesti, futiksen taso jenkki yliopistoissa on aivan surkea, eli en ihmettelisi vaikka tolla kokemuksella pääsisi joukkueeseen.
      Ongelma on sitten vaan se että jotta saisi stipendin pitäisi olla joukkueen kärkipäässä koska ei niitä stipendejä kaikille jaeta.
      Mutta tosiaan Suomen tasosta en tiedä yhtään.
      Toi SAT on hiukan harhaanjohtava, moni eurooppalainen kyllä pääsee sisään ilman sitä vaikka se jenkeiltä vaaditaankin.
      TOEFL täytyy suorittaa, mutta testaa vaan englantia eikä ole kovinkaan paha, ja voi suorittaa Helsingissä.

• ssssss123556

entäs jokin muu urheilulaji?
      ratsastus?

• 43565465

Tässä yksi lista siitä, millä urheilulajeilla voi saada stipendin:

Tennis
        Jalkapallo
        Golf
        Lentopallo
        Koripallo
        Baseball
        Rugby
        Maahockey
        Paini
        Jääkiekko
        Hiihto
        Keilailu
        Ammunta
        Yleisurheilu
        Uinti
        Vesipallo
        Miekkailu

• fdsfdsfdsa

Hei!

itse olen nyt toistavuotta opiskelijana täällä jenkkien itärannikolla yliopistossa. ja tosiaan voit saada stipendin urheilusta, tai sitten muita scholasrshippeja. jenkkiläisiä scholarshippejä et voi hakea ensimmäisenä vuonna, jollei tämä koulu mihin menet ole muuttanut sääntöjä. tietenkin suomesta saat asumis ja opintotukea, sekä valtiontakauksen opintolainaan jos haluat. itse en ole ottanut mitään lainoja kouluuni varten täällä, ja hyvin pärjään. tietenkin alkupääomaa pitää olla, että pääset maahan ja kouluun sisään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      246
      9299
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      135
      7629
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      149
      5221
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      149
      4897
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      50
      4613
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      99
      4314
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      127
      4149
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      166
      1907
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1689
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      280
      1549
    Aihe