Mä oon ajatellut lähtee jenkkeihin yliopistoon. Kirjottelen täs ens keväänä ylioppilaaksi e/m:n papereilla ja sitten intin jälkeen olisi tarkoitus lähtee. Enkku mulla on vahvalla pohjalla ja luultavasti arvosanojenkin pohjalta vois olla mahdollista päästä opiskeleemaan. Ainut ongelma on varmaankin rahoitus: jos kellään olis jotain neuvoja tms. tähän ongelmaan olis kiva kuulla. Muutenkin konkun kokemuksia olisi kiva kuulla.
Jenkkeihin
7
266
Vastaukset
- 123456654321
ala urheilemaan, pääset ilmaiseksi jos olet tarpeeksi kovatasoinen oikeassa lajissa.
Esim. futiksen pelaaja menee helposti d3 yliopistoon isolla stipendillä.
Samoin normi suomalainen jääkiekko A-juniori saa stipendin jos saa jonkun valmentajan kiinnostumaan.
Muut voisivat varmaan valaista enemmän sitä tilannetta jos ei ole urheilija.- Yank?
Riittäisikö ku pelaan täkäläistä futista kolmosdivarin tasolla? Omasta mielest vlis olla ehkä paukkuja korkeemmallekkin. Mutta pitäisi sit varmaan mennä try outteihin jenkeihin...
- 7
Yank? kirjoitti:
Riittäisikö ku pelaan täkäläistä futista kolmosdivarin tasolla? Omasta mielest vlis olla ehkä paukkuja korkeemmallekkin. Mutta pitäisi sit varmaan mennä try outteihin jenkeihin...
SAT ja TOEFEL nyt ensialkuun.
- 123456654321
Joo en tiedä yhtään Suomen kolmosdivarin tasosta mutta siis aikuisten oikeesti, futiksen taso jenkki yliopistoissa on aivan surkea, eli en ihmettelisi vaikka tolla kokemuksella pääsisi joukkueeseen.
Ongelma on sitten vaan se että jotta saisi stipendin pitäisi olla joukkueen kärkipäässä koska ei niitä stipendejä kaikille jaeta.
Mutta tosiaan Suomen tasosta en tiedä yhtään.
Toi SAT on hiukan harhaanjohtava, moni eurooppalainen kyllä pääsee sisään ilman sitä vaikka se jenkeiltä vaaditaankin.
TOEFL täytyy suorittaa, mutta testaa vaan englantia eikä ole kovinkaan paha, ja voi suorittaa Helsingissä. - ssssss123556
entäs jokin muu urheilulaji?
ratsastus?- 43565465
Tässä yksi lista siitä, millä urheilulajeilla voi saada stipendin:
Tennis
Jalkapallo
Golf
Lentopallo
Koripallo
Baseball
Rugby
Maahockey
Paini
Jääkiekko
Hiihto
Keilailu
Ammunta
Yleisurheilu
Uinti
Vesipallo
Miekkailu
- fdsfdsfdsa
Hei!
itse olen nyt toistavuotta opiskelijana täällä jenkkien itärannikolla yliopistossa. ja tosiaan voit saada stipendin urheilusta, tai sitten muita scholasrshippeja. jenkkiläisiä scholarshippejä et voi hakea ensimmäisenä vuonna, jollei tämä koulu mihin menet ole muuttanut sääntöjä. tietenkin suomesta saat asumis ja opintotukea, sekä valtiontakauksen opintolainaan jos haluat. itse en ole ottanut mitään lainoja kouluuni varten täällä, ja hyvin pärjään. tietenkin alkupääomaa pitää olla, että pääset maahan ja kouluun sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019