Kun ottaa kuvia, kamera vääristää. Ihan kuin siinä olisi joku todella pieni kalansilmä koko ajan päällä. Häiritsee mielettömästi. Jos vaikka yrittää ottaa ystävistä kuvia, niin on naamat ihan vinossa ja epämuodostuneita. Olen viime aikoina huomannut, aluksi ei tuntunut missään?
Lisäksi salaman kanssa on onkelmaa. Jos yrittää ottaa kuvaa salaman kanssa, pitää painaa n. minuutin, että kamera suostuu vihdoin sen kuvan ottamaan. Ei toimi, ei toimi.
Omgelmia SZ-30MR:n kanssa..
9
246
Vastaukset
- Se on vain ihan
normaali Olympus.
- kala kala kala
Onkohan kamerassa Fish Eye eli kalansilmä filtteri päällä?
http://www.photographyblog.com/reviews/olympus_sz_30mr_review/image_quality/
(Olympus-vihaaja näkyy iskeneen vanhaan viestiin).- Niin on iskenyt
Mutta se onkin aivoton hyypiö, joka ei edes omista minkäänlaista kameraa, joskus
äitinsä lainaa sille ixustaan, mutta on itse tiukasti mukana, ettei se älykääpiö riko
kallista huippukameraa.
- Totta on
Ei se toimi, ei. Sehän on Olympus.
- Juu,eiks oo
Kamalaa, meneekö sinulla nyt pisu ja kaki pössyyn ? RAH, RAH vaan sinulle,
eikö sinun pitänyt aloittaa se pitsinnypläyskurssi ?
- entinen3
Ostin juuri samanlaisen kameran täynnä odotuksia. Entinen ja nyt todetusti parempi UZ750 tekee upeita kuvia verrattuna tähän uuteen. Joo, onhan se pienempi ja stylempi, mutta kaunis on kakku päältä nähden. Syö pattereita ja kuvat (makronakin) tekevät juuri tuollaista tynnyrimäistä kalansilmäefektiä. Kuvattu huonetta, sekä ulkona talvisia oksia. Pitää laittaa kiertoon, ei 4 kertainen pikselimäärän nousu vaikuta mitenkään normaaleissa kuvissa. Ennen niin kovasti Olympuksen puolesta liputtanut vetäytyy hiljaa takavasemmalle :(
Ps minulla on myös muutama muu kamera, peruspokkari ja olen valokuvauksen harrastaja, joten tuntumaa on myös muihinkin merkkeihin. - Ettekö te jo opi?
Tuo on normaalia Olympus laatua!
Edes kuvanvakaimen rikkoontuminen ei ole Olympuksessa vika, ainoastaan ominaisuus.- Lopeta jo vihdoinkin
Ruikutus, kerro jo vihdoinkin mistä Olympuksen mallista ( ymmärrätkö numeroita?)
sinun kestoruikutuksesi kuvanvakaaja on rikkoutunut? Etkö todella ymmärrä, että
väitteet pitää perustella. Lääkityksesi on todella pahasti pielessä, pyydä ihmeessä,
että äitisi vie sinut heti uudenvuoden jälkeen tervariin, jos vaikka vielä jotain olisi
tehtävissä.
- Kameran mukana
Tulee käyttöohje, jos sitä et jaksa lukea, niin älä harrasta valokuvausta. Kyllä teitä
pullamössöjä riittää, äitii tuu pyyhkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779