Omgelmia SZ-30MR:n kanssa..

tosi turhautunut

Kun ottaa kuvia, kamera vääristää. Ihan kuin siinä olisi joku todella pieni kalansilmä koko ajan päällä. Häiritsee mielettömästi. Jos vaikka yrittää ottaa ystävistä kuvia, niin on naamat ihan vinossa ja epämuodostuneita. Olen viime aikoina huomannut, aluksi ei tuntunut missään?

Lisäksi salaman kanssa on onkelmaa. Jos yrittää ottaa kuvaa salaman kanssa, pitää painaa n. minuutin, että kamera suostuu vihdoin sen kuvan ottamaan. Ei toimi, ei toimi.

9

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on vain ihan

      normaali Olympus.

    • kala kala kala
      • Niin on iskenyt

        Mutta se onkin aivoton hyypiö, joka ei edes omista minkäänlaista kameraa, joskus
        äitinsä lainaa sille ixustaan, mutta on itse tiukasti mukana, ettei se älykääpiö riko
        kallista huippukameraa.


    • Totta on

      Ei se toimi, ei. Sehän on Olympus.

      • Juu,eiks oo

        Kamalaa, meneekö sinulla nyt pisu ja kaki pössyyn ? RAH, RAH vaan sinulle,
        eikö sinun pitänyt aloittaa se pitsinnypläyskurssi ?


    • entinen3

      Ostin juuri samanlaisen kameran täynnä odotuksia. Entinen ja nyt todetusti parempi UZ750 tekee upeita kuvia verrattuna tähän uuteen. Joo, onhan se pienempi ja stylempi, mutta kaunis on kakku päältä nähden. Syö pattereita ja kuvat (makronakin) tekevät juuri tuollaista tynnyrimäistä kalansilmäefektiä. Kuvattu huonetta, sekä ulkona talvisia oksia. Pitää laittaa kiertoon, ei 4 kertainen pikselimäärän nousu vaikuta mitenkään normaaleissa kuvissa. Ennen niin kovasti Olympuksen puolesta liputtanut vetäytyy hiljaa takavasemmalle :(

      Ps minulla on myös muutama muu kamera, peruspokkari ja olen valokuvauksen harrastaja, joten tuntumaa on myös muihinkin merkkeihin.

    • Ettekö te jo opi?

      Tuo on normaalia Olympus laatua!
      Edes kuvanvakaimen rikkoontuminen ei ole Olympuksessa vika, ainoastaan ominaisuus.

      • Lopeta jo vihdoinkin

        Ruikutus, kerro jo vihdoinkin mistä Olympuksen mallista ( ymmärrätkö numeroita?)
        sinun kestoruikutuksesi kuvanvakaaja on rikkoutunut? Etkö todella ymmärrä, että
        väitteet pitää perustella. Lääkityksesi on todella pahasti pielessä, pyydä ihmeessä,
        että äitisi vie sinut heti uudenvuoden jälkeen tervariin, jos vaikka vielä jotain olisi
        tehtävissä.


    • Kameran mukana

      Tulee käyttöohje, jos sitä et jaksa lukea, niin älä harrasta valokuvausta. Kyllä teitä
      pullamössöjä riittää, äitii tuu pyyhkimään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe