Omgelmia SZ-30MR:n kanssa..

tosi turhautunut

Kun ottaa kuvia, kamera vääristää. Ihan kuin siinä olisi joku todella pieni kalansilmä koko ajan päällä. Häiritsee mielettömästi. Jos vaikka yrittää ottaa ystävistä kuvia, niin on naamat ihan vinossa ja epämuodostuneita. Olen viime aikoina huomannut, aluksi ei tuntunut missään?

Lisäksi salaman kanssa on onkelmaa. Jos yrittää ottaa kuvaa salaman kanssa, pitää painaa n. minuutin, että kamera suostuu vihdoin sen kuvan ottamaan. Ei toimi, ei toimi.

9

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on vain ihan

normaali Olympus.

• kala kala kala
      • Niin on iskenyt

Mutta se onkin aivoton hyypiö, joka ei edes omista minkäänlaista kameraa, joskus
        äitinsä lainaa sille ixustaan, mutta on itse tiukasti mukana, ettei se älykääpiö riko
        kallista huippukameraa.

• Totta on

Ei se toimi, ei. Sehän on Olympus.

• Juu,eiks oo

Kamalaa, meneekö sinulla nyt pisu ja kaki pössyyn ? RAH, RAH vaan sinulle,
        eikö sinun pitänyt aloittaa se pitsinnypläyskurssi ?

• entinen3

Ostin juuri samanlaisen kameran täynnä odotuksia. Entinen ja nyt todetusti parempi UZ750 tekee upeita kuvia verrattuna tähän uuteen. Joo, onhan se pienempi ja stylempi, mutta kaunis on kakku päältä nähden. Syö pattereita ja kuvat (makronakin) tekevät juuri tuollaista tynnyrimäistä kalansilmäefektiä. Kuvattu huonetta, sekä ulkona talvisia oksia. Pitää laittaa kiertoon, ei 4 kertainen pikselimäärän nousu vaikuta mitenkään normaaleissa kuvissa. Ennen niin kovasti Olympuksen puolesta liputtanut vetäytyy hiljaa takavasemmalle :(

Ps minulla on myös muutama muu kamera, peruspokkari ja olen valokuvauksen harrastaja, joten tuntumaa on myös muihinkin merkkeihin.

• Ettekö te jo opi?

Tuo on normaalia Olympus laatua!
      Edes kuvanvakaimen rikkoontuminen ei ole Olympuksessa vika, ainoastaan ominaisuus.

• Lopeta jo vihdoinkin

Ruikutus, kerro jo vihdoinkin mistä Olympuksen mallista ( ymmärrätkö numeroita?)
        sinun kestoruikutuksesi kuvanvakaaja on rikkoutunut? Etkö todella ymmärrä, että
        väitteet pitää perustella. Lääkityksesi on todella pahasti pielessä, pyydä ihmeessä,
        että äitisi vie sinut heti uudenvuoden jälkeen tervariin, jos vaikka vielä jotain olisi
        tehtävissä.

• Kameran mukana

Tulee käyttöohje, jos sitä et jaksa lukea, niin älä harrasta valokuvausta. Kyllä teitä
      pullamössöjä riittää, äitii tuu pyyhkimään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27