Aseita ampumaradoilta

Walkiakoski

2

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän se johtaa

kun sivarit ja muut luikurit päästetään maan asioista päättämään.

• Sössön sotahuuto

Tuliko tämä jollekulle mistään asiasta vähänkään ymmärtävälle yllätyksenä?

Suomalainen poliitikko:

- Minä en tarvitse aseita, koska olen sisimmältäni omahyväinen maanpetturi, raukka ja hoidan myyräntyöni siististi vakoilemalla, propagoimalla ja politikoimalla. Näin ollen muutkaan eivät tarvitse aseita, koska vain asevoimalla he voisivat uhata älyllistä erinomaisuuttani
      - Hirvet eivät ole ongelma, koska en käy koskaan Helsingin ulkopuolella. Se on villiä ja kiehtovaa erämaata, jota on ihku katsella televisiosta joskus, mutta en ikinä menisi sinne. Näin ollen aseita ei tarvita hirvenmetsästykseenkään, koska metsästys ylipäätään on inhottavaa ja rumaa. Hirvet siis lisääntykööt vapaasti ja täyttäkööt maan yhdessä susien kanssa. Ai hirvikolarit? Käyttäkööt ratikkaa tai metroa. Eiks siellä jossain Lapissa muka ole?
      - Maanpuolustuksen tarpeisiin riittää armeijan pakollinen asekoulutus, koska sotia ei tule, koska minä maailman rauhantahtoisimpana ihmisenä pidän siitä huolen. Jos sota kuitenkin tulee, Suomi ei sille voi mitään, koska suurvallat ovat niin mahtavia. Joka tapauksessa se ei minua kosketa, koska minä lähden silloin Tukholmaan. Sieltäkin käsin voi pettää omaa maataan
      - Ammunta ei ole mikään harrastus, koska siinä harjoitellaan tappamista. Itse asiassa useimmat urheilulajit ovat juuriltaan väkivaltaisia tai ainakin itsetuhoista maskuliinisuuden representaatiota, joka on epä-älyllistä ja siksi tuomittavaa. Sivistyneet ihmiset viettävät aikaansa Espan kahviloissa kirjaa lukien ja se on ainoa oikea elämäntapa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8816
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3822
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3319
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      258
      2631
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2237
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2055
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      30
      2044
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1932
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1803
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe