Oonko läski?

Tyttö joka on läski.

Olen 12-vuotias tammikuus 13.
Painan 69kg ja oon 166cm pitkä, oonko läski tai lihava tai joku tankki?
Mulla on siis vartalo naisellisen muotoinen sekä peffa, että rinnat.

54

3688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et oo lihava.

      et oo lihava.

    • naisellinen ex-nuori

      et ole. olet varhais kypsä, koska vartalossasi on jo muotoa ja tuolloin juurikin ne muodot muodostuvat pehmeästä kudoksesta jota naisella kuuluu ollakkin, terveyden ja kauneuden ja naisellisuuden vuoksikin. tuossa iässä voi tuntua ettei niitä tahtoisi mutta omaat varmasti vielä lapsen pyöreyttäkin ja se lähtee pois kyllä ennen 20 v. ja mitä myöhemmin, pysyt nuorekkaana pitkään ;) ole ylpeä vartalostasi juuri sellaisena kuin se on. silloin se on kaikkein kauneimmillaan, oli paino indeksi mikä tahansa :)

      • Anonyymi

        Ai ei ole ylipainoinen joo täyttä kusetusta olet ylipainoinene. Itse painan 55kg ja oon 170cm pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei ole ylipainoinen joo täyttä kusetusta olet ylipainoinene. Itse painan 55kg ja oon 170cm pitkä.

        Oot aika alipainoinen. Jos mä olen noin 155 cm ja paino noin 37.6 nii joo. Eikä sun tarvitse komentoida ikävällä tavalla toisen painoon.


    • sdga

      painoindeksisi on noin 24 olet lihava.

    • kakkugfd

      olet tietenkin

    • Pehmeä jänis

      Kato peiliin et ootko ei se peili sulle valehtele

    • apua trvitseva teini

      mä oon 12.v ja painan 89kg ja oon 168 pitkä oonko mä läski ja miten voisin vähä pudottaa painoo etten sairastus. mul on hirveesti raskaus arpia ja se harmittaa koska ne ei lähde pois :( auttakaa pliis!!!

      • Olet vielä lapsi

        Oikeasti olet vielä lapsi, etkä teini. Teiniksi tulet vasta vuoden kuluttua.

        Jaa-a, taitaa peli olla jo menetetty noilla lukemilla? Tuo on rankaa ylipainoa sinua 40 vuotta vanhemmallekin naiselle, joten en todellakaan haluaisi olla sinun housuissasi.

        Mitäs jos alkaisit harrastaa kohtuullista liikuntaa (hiihto, juoksu, sauvakävely) vähintään 30 minuuttia joka päivä? Puolitat ruoka-annoksesi ja jätät kaikki karkit (suklaa on myös karkkia) ja limsat pois. Energiajuomissa on tajuttoman paljon kaloreita, samoin erilaisissa sport-proteiinipatukoissa.


      • tiedän tunteen

        mä ymmärrän sua... joo siis olet yli painoinen itse olen 13w tyttö ja pitkä 165cm ja painan 80kg... mutsi hätyytelee koko aja ... eikkä vinkki sulle: alat iikkuu tai vaikka illalla omassa hhuoneessa venyttelet ja pompit jne. ja sitten raskaus arpiin jonkun laista oljyä...


      • Sabrina

        Sama vaika oon 13 vuotias. Oon siis myös tyttö, ja 168cm.


      • Anonyymi

        et oo läski, vittu itken tääl kotona koko ajan et oon läski mut sit en oo lol mut sit kuitenki oon ja noh nii


    • onneton6

      oonko läski painan 52kg ja oon 160cm .kysyn vaa siks et haluisin tietää et oonko oikeesti läski ku en jaksa kuunnella joka päivästä haukkumista ps. oon 11v

    • kdifjfhdkdodof

      No et oo!! Hyvä laihdutus keino on ruoka tapojen muutos. Maustamatonta rahkaa 0,2% rasvaa ja mehukeittoo päälle hyvää ja terveellistä ja päivä ruoka normaali sitte rae juustoo tonnikalaa yms. Mistä noista tykkää ja syö 3h välein ja juo vettä.

    • ONNETON6

      ja oon muutenki kasvissyöjä :D

    • jillian

      onneton:et oo läski. ite oon 12cm pidempi ja samanpainonen, mut mun jalat on läskit vaikka mitä tekis!!! ja a.t.t. ala kasvis syöjäks. Syö pieniä kasvisannoksia 3 kertaa päivässä, välipalaks porkkana, liiku vähintään 1,5 tuntia päivässä (juoksua/kävelyä/pyöräilyä) puolen tunnin aamulenkki kävellen ja vatsalihaksia ja punnerruksia väh. 20 päivässä. Kaikkii noita 3 kuukauden ajan, ni alat olla jo kummasti hoikempi! Sun pitäis laihtua ainaki 30kg. Ja lisäksi juo vähintään 2 litraa vettä päivässä!!

      • l ä s k i

        Oonko läski koska must tuntuu et oon kauheen ylipainoinen. Oon 65 kg ja 172 cm. Pikaista vastausta ;)


    • jghkvof

      oonko läski oon 172 cm. pitkä ja painan 50 kg.

      • Unicorniii

        Et oo


    • hgta

      Mä oon 13 painan 70kg oonko mä ylipainoinen? ja oon 150 pitkä

      • Anonyymi

        Et oo.


    • asdeses

      oon 174pitkä, painen 43kg oonko alipainonen? :)

    • 0987765332466s

      Oonko läski? Painan 47kg ja 146 pitkä olen 10 vuotias poika.

      • Anonyymi

        Et oo


    • 11v tyttö 58kg ja 160cm, oonko läski?

      • Olenko lihava >_<

        Kai tervejärkisen aivojen pitäis sanoa "olen läski" ja "en ole läski" Monta kertaa tälläistä samallaista paskaa pitää kaikkialla jauhaa?! Ps. En ole lihava


    • olenko lihava

      oon 12v oon 147 pitkä ja painan 26 kg oonko lihava

      • et oo

        ET!!! Jos rupeet laihduttaa ties minkä anorexian saat (kirjotettinkohan se noin...:D)


    • et oo akkeli

      Oonko ite läski painan 57kg/155cm nopeit vastauksii

      • LÄSKI

        elikkä moi oon 12 vuotias tyttö painan 46 kg oon 148 cm pitkä tuntuu et oon ihan sika läski. Mun kaikki kaveritkin on niin laihoja oon meijän luokan läskein tyttö tai ainakin siltä se tuntuu auttakaa jos on jotain laihutus vinkkejä niin kertokaa. Huomenna aloitan laihduttamisen ja laihuta 8 kg tuun tänne sitten kertoo että pääsinkö tavoitteeseen. Elikkä 2 kuukauden päästä oon laihuttannu 8 kiloa. Ja siis niitä laihutus vinkkejä tulemaan miten laihun viikossa 1 kilon tarvin tätä auttakaa.


      • Tyttö11v
        LÄSKI kirjoitti:

        elikkä moi oon 12 vuotias tyttö painan 46 kg oon 148 cm pitkä tuntuu et oon ihan sika läski. Mun kaikki kaveritkin on niin laihoja oon meijän luokan läskein tyttö tai ainakin siltä se tuntuu auttakaa jos on jotain laihutus vinkkejä niin kertokaa. Huomenna aloitan laihduttamisen ja laihuta 8 kg tuun tänne sitten kertoo että pääsinkö tavoitteeseen. Elikkä 2 kuukauden päästä oon laihuttannu 8 kiloa. Ja siis niitä laihutus vinkkejä tulemaan miten laihun viikossa 1 kilon tarvin tätä auttakaa.

        Et oo läski! Mä oon 11v oon 146cm ja painan 42kg. Mä tiedän ton tunteen koska kaikki mun kaverit on ihan langan laihoja ja muutenkin jos liikut niin sulla on vaan hyvät lihakset ja muista lihas painaa enemmän kuin läski. :)


    • koht13vuotias

      Oon 12 vuotta ja 11 kuukautta ja oon 156cm pitkä ja painan 45-47kg OONKO MÄ LÄSKI?

    • Raku

      Jep läski

    • Läski-mä-oon

      Oon 13v ja painan 19kg ja musta tuntuu et mä oon aika läski ni meenkö kertoo lääkärille. Ja Vinkkei miten vois laihduttaa:)

      • SabrinaS

        Vittu, ei kukaa 8v-13v, ja aikuiset pysy hengis jos painaa alle sen 25kg! Ätytyy olla lyhyt kasvuinen, vauva tai sillee et pysyisit ton painosena viel edes elossa!


    • 123456789

      Oonko läski jos oon 13 vuotias tyttö joka painaa 55,2 kg ja on 155,5 cm

      • Miss19

        O L E T!


    • kakkakaali54

      oot pikkasen

    • 1505

      Olenko läski jos painan 58,2 ja olen 164 cm pitkä

      • LADYGAGA05

        Et.


    • Fat

      Oonko läski? Oon 153cm ja 41 kg

      • MäOonCool

        N O, K A T O P E I L I I N J A N Ä E.


    • Altti

      Olen 28k jä 9 v

    • Anonyymi

      Luin nämä, ja ei, ette ole läskejä. :)

    • Anonyymi

      Ja hei tyypit, miks pitää olla noin tylyjä? Nämä on aivan normaaleja kysymyksiä, kun ollaan huolissaan omasta kropasta. Kaikki miettii näitä juttuja jossain vaiheessa, joten vähän tahdikkuutta ja rakentavampaa keskustelua, kiitos <33 onneks tosiaan ainakin muutama järkevä ja ystävällinen ihminen täältä löytyy. :3

    • Anonyymi

      Oonko mä läski ku oon 143cm ja painan 36.2?🥺😢

    • Anonyymi

      Oonko mä läski ku painan 36 ja oon 150cm. Mulla on kyl semisti lihaksiiki mut näytän omast mielest virtahevolta.

    • Anonyymi

      Moi!
      Oon 9v tytsy koht 10 ja 39,5/138. Mulla on pienet rinnan alut ja ikäsekseni aika paljon lihaksia. Silti mulla on kauhee määrä läskii Tuntuu ihan läskiltä ja painoindeksi näyttää, että olisin ylipainoinen.
      Oon laihuttanu 42kilosta tähä 39,5 mikä on nykyään.
      Kaikki kaverit on tosi laihoja jtn 25–33kg...
      Vastauksia pliiiiss.

    • Anonyymi

      oonko mä läski jos oon 172cm ja 60kg? yritän laihduttaa ja syödä vähemmän.

    • Anonyymi

      olet niin VITUN YLIPAINOINEN!

    • Anonyymi

      Et ole

    • Anonyymi

      Oonko mä ali vai ylipainoinen oon 9 ja kohta 10 ja painan 46 kiloo ps. Vastatkaa

    • Anonyymi

      Oonko normaali kun oon 9v ja kohta 10 niin ja painan 46 kiloo

    • Anonyymi

      Oonko läski kun oon 12v ja painan 48 kiloo? harrastan hiihtoo ja kilpailen siin. Koulussa pojat sanoo läskiks auttakaaa pliis!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe