Elikkäs, meillä on sellainen vaisu koira (Nana). Se ei oikein tee mitään muuta kuin nukkuu. Ja jos sitä menee silittämään, se alkaa murista. Mutta hereillä se murisee vain perheen pienimmälle (9v)Kun olemme ulkona ja yritämme tehdä temppuja, namiksi käy yleensä vain makkara. Mitkään koirankeksit eivät kelpaa. Ja raksut eivät ole kovin suuressa suosiossa.
Onko mitään vinkkejä helpoista leikeistä, johon Nanankin keskittyminen riittäisi? Yleensä huomio on vain namissa. Tällä hetkellä osaa istu, maaten, niiaa ja piruetti ilmassa. Pomppimisessa ja vetoleikissä se on hyvä!
Laiska koira
Koirastaja
3
493
Vastaukset
- KoirastajaTaas
Juu, meni jostain syystä tälle palstalle... Ei voi mitään :)
- mukava laiskuri"
Se sopisi koiraksi minulle, koska olen aivan saman lainen laiska, ahne äkäsäkki :-D
- Koirastaja
:DD Niin, onhan se joissain tilanteissa hyvä että koira on rauhallinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47560
- 18528
- 41498