Elikkäs, meillä on sellainen vaisu koira (Nana). Se ei oikein tee mitään muuta kuin nukkuu. Ja jos sitä menee silittämään, se alkaa murista. Mutta hereillä se murisee vain perheen pienimmälle (9v)Kun olemme ulkona ja yritämme tehdä temppuja, namiksi käy yleensä vain makkara. Mitkään koirankeksit eivät kelpaa. Ja raksut eivät ole kovin suuressa suosiossa.
Onko mitään vinkkejä helpoista leikeistä, johon Nanankin keskittyminen riittäisi? Yleensä huomio on vain namissa. Tällä hetkellä osaa istu, maaten, niiaa ja piruetti ilmassa. Pomppimisessa ja vetoleikissä se on hyvä!
Laiska koira
Koirastaja
3
359
Vastaukset
- KoirastajaTaas
Juu, meni jostain syystä tälle palstalle... Ei voi mitään :)
- mukava laiskuri"
Se sopisi koiraksi minulle, koska olen aivan saman lainen laiska, ahne äkäsäkki :-D
- Koirastaja
:DD Niin, onhan se joissain tilanteissa hyvä että koira on rauhallinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172433
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694