Elikkäs, meillä on sellainen vaisu koira (Nana). Se ei oikein tee mitään muuta kuin nukkuu. Ja jos sitä menee silittämään, se alkaa murista. Mutta hereillä se murisee vain perheen pienimmälle (9v)Kun olemme ulkona ja yritämme tehdä temppuja, namiksi käy yleensä vain makkara. Mitkään koirankeksit eivät kelpaa. Ja raksut eivät ole kovin suuressa suosiossa.
Onko mitään vinkkejä helpoista leikeistä, johon Nanankin keskittyminen riittäisi? Yleensä huomio on vain namissa. Tällä hetkellä osaa istu, maaten, niiaa ja piruetti ilmassa. Pomppimisessa ja vetoleikissä se on hyvä!
Laiska koira
Koirastaja
3
363
Vastaukset
- KoirastajaTaas
Juu, meni jostain syystä tälle palstalle... Ei voi mitään :)
- mukava laiskuri"
Se sopisi koiraksi minulle, koska olen aivan saman lainen laiska, ahne äkäsäkki :-D
- Koirastaja
:DD Niin, onhan se joissain tilanteissa hyvä että koira on rauhallinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715138
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703