Käyvätkö kaappihomot uimahallissa katselemassa miehiä?

saunassa vain_

Täälläkin kun kysellään eri paikkakuntien uimahalleista, niin onko näin että uimahallit ovat paikka, jossa käydään katselemassa paljasta pintaa?

146

4404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiuimari

      Kyllä jotkut perverssit sinnekkin tiensä löytävät. Tai käyhän heterotkin ihan yhtälailla, mutta henkilöstä riippumatta vois kaikki intiimit jutut jättää jonnekkin toisaalle, onhan uimahallikin julkinen paikka.

      En itse käy uimahalleissa niin en myöskään osaa sanoa että kuinka monia tuollaisia tapauksia on ja kuinka yleistä se on.

      • Anonyymi

        Ei ne kyttäily ole mikään ryhmäkysymys niitä on joka ryhmässä , eikä se ole mitenkään yleistä joitakin heteroja joilla on likainen mielikuvitus. Homoilla ei ole mitään himoa kyttäillä ketään. Joten koska nämä jutut on lähtöisin heteron päästä niin kertoo vaan omasta itsestään


    • bbvtgbgt

      Itse käyn aika paljon uimassa, myönnän, että hyvännäköinen mieskroppa alastomana kiinnostaa, mutta koska kyseessä on julkinen paikka, kävelen aina katsomatta ohi, ei siinä sen kummempaa =) En tahdo aiheuttaa pahennusta.

    • Uinti on Jees

      Huomaan usein että mm isät joilla lapsia mukana, jäävät katsomaan kroppaani ja jotain muutakin. Minusta se on inhottavaa, kun lapset ovat mukana, eri asia jos oltaisiin ainoastaan kahden.

      Katseet ovat myönteisen kiinnostuneita, siksi ahdistaa kun lapset mukana. Koen vääryyttä miesten tekevän. Lisäksi he kävelevät mm saunaan lasten kanssa ja siellä antavat katseeilla ymmärtää kaikkea.

      Jättäkää lapset matkasta jos haluatte jotain, kiitos !

    • poikanimeltäpäivi

      käy ne ja niin käy pedofiilitkin.

    • G-Flyer

      Kyllä käy, ja osa flirttaa todella härskisti. Pikkuisen voisivat rajoittaa. Itse koitan pitää moisen toiminnan täysin piilossa. Julkinen paikka kumminkin.

      • Anonyymi

        Mun ystävä moikkasi tavallisen moi sanan yhdelle jätkällä, niin tämä oli jo levittänyt tietoa että ystävä olisi muka flirttaillut jotenkin. Niin että eräät katsovat flirttailuksi tavallisen ystävällisen sanan Moi
        Että näinkin nostetaan sitä itsetuntoa olemattomilla asioilla


    • gayboy103

      Käy varmasti, mutta heteromiehiä käy varmasti enemmän katselemassa nuoria naisia. Sitäpaitsi miksei hetero mies voisi olla ylpeä homo miehen kiinnostuneesta katseesta?

      • Anonyymi

        Katselemassa ?
        Onko se niin vaikea ymmärtää ettei suurin osa ihmisistä katsele oikeastaan mitään, ovat tulleet uimahalliin uimaan ja saunomaan . Se joka puhuu alati katselusta on se joka vahtaa ja luulee että , kaikki on samanlaisia .


      • Oletko ihan varma, että he ovat heteroja, voihan ne olla ukkomiehiä(bissejä) jotka käyvät tiirailemassa pikkupoikia tai teinipoikia vai oliskohan aikuisen seuraa etsimässä uimahallista.
        Tästä on aikaa kun viimeksi kävin kurkimassa gay-seuranhakupalstaa/tv.ssä myös olevaa
        niin oli ihan sääntö kun ukkomies haki seuraa, et halusi alle 20v poikia mielellään alle 18v tapaamiset salaisesti ja vakuuttivat, että pitää suunsa kiinni.
        90% kaikista jotka hakivat alaikäistä seuraa olivat näitä rehellisiä ukkomiehiä.


    • Mä ainakin nautin jos homaan jonku kattelevan mua. Joskus flirttailen takas jos paikalla ei ole muita. Saatetaan mennä pidemmällekin :) Oon jopa antautunu käplittäväks ja WCssä oon porkanut monen paineet ...

      • Kyllähän

        tuota vartaloa katseleekin, näkis vaan loputkin.


      • Anonyymi

        Mieheni ? käy tiistaisin ja perjantaisin Itiksen uimahallissa. Parhaat päivät. 🙄😅


    • teengayboy

      Myönnän rehellisesti että käyn uimahallissa jatkuvasti juuri tästä syystä. Olen 16-v äijä ja tykkään katella vanhempien, noin 4-kymppisten äijien peniksiä. Joskus joku vilkaisee minun penistäni ja sitten onkin mentävä äkkiä vessaan tyydyttämään itseään kun rupean niin mahdottomasti kiihottumaan.

      • teengayboy

        Nimeni ei ole Keijo joten erehdytte henkilöstä. Harmi kyllä koska tuollainen matsoilu saa minut aina kiihottumaan. Kun luin vihaisen vastauksesi niin pippelini jäykistyi heti ja minun oli taas pakko tyydyttää itseäni, tällä kertaa sinua ajatellen!


    • Uimari35v

      Kyllä homot tapailevat uimahalleissa, ihan samalla tavalla kuin heterotkin. Oon nähnyt monta heteroparia uimahallilla poreammeessa turhan läheisissä touhuissa, samoin jopa altaassa, huomannut että kundilla kalu ollut asennossa uikkareissa.

      Homoilla on ihan samat oikeudet, esim suihkussa tai saunassa katsella toisiaan. Ja mikäli paikka sekä tilanne sallii niin touhutkoon mitä haluaa, niin olen itsekin joskus kokenut mukavia hetkiä !

      • Anonyymi

        Mutta kun suurin osa ei katsele mitenkään , mikä siinä on niin erikoista että muka katsellaan,
        Ne kerrat kun olen käynyt uimahallissa niin ei olis tullut mieleenkään että siellä joku minua muka katselisi! Kas kun en itsekään katsele ketään erikoisemmin tarkasti , ja miksi katselisinkaan . Ihmis on nähty koko elämän ajan ei niissä mitään erikoista ole


    • Mike 26v

      Itse täytyy kans tunnustaa, että tulee kateltua. Nautin katsella sekä vanhoja että nuoria. Tykkään myös, jos mua katsellaan. Nykyään vaan alkaa kovettua aika helposti :) Mulla on tyttöystävä, joten pakko pitää vähän kaapissa nää jutut.

    • kaveri pohjalla

      Mulla on yhden kundin kans hyvä "suhde". Nähdään uimahallilla ja kun tilanne sallii, esittelemme toisillemme kaluja ja olemme jopa runkanneetkin ja imetty myös.

      Asumme pohjoisessa pienehköllä paikkakunnalla ja tää homma on toiminut hyvin. En tiedä tästä kaverista sen enempää ja tuskin hänkään minusta.

      Molemmat huomaa tilanteet milloin voimme touhuta jne. Kaikki tapahtuu suihkussa / saunassa uimahallilla.

      Suosittelen

    • _:_:_

      Olen umpihetero mutta tykkään esitellä hyvää varustustani ihan yleisesti. Mutta ehkä erityisesti toisten miesten ihailevat katseet hivelevät machomiehen itsetuntoa.

      • wekljw

        Koen samaa! Iha sama onko mies vai nainen nii katseet tuntuu hyvält. En kuitenkaa miesten kans lähtis mitää tekee.


      • )

        Et sinä silloin umpihetero ole.


      • Anonyymi
        wekljw kirjoitti:

        Koen samaa! Iha sama onko mies vai nainen nii katseet tuntuu hyvält. En kuitenkaa miesten kans lähtis mitää tekee.

        En itse ole edes koskaan ajatellut uimahallissa että joku minua katselisi, koska olen siellä ainoastaan uimassa. Eikä itseäni kiinnosta liioin katsella toisia mitenkään. Kun on. Ainut oman aeksuaalisuutensa kanssa niin tälläisiä asioita ei edes ajattele.
        Taas vanha totuus, siitä puhe mistä puute , pitää tässäkin paikkansa


    • Anonyymi

      Tuskinpa kukaan heteromieskään jättäisi väliin tilaisuutta nähdä alastomia naisia livenä.

      • Anonyymi

        Nykyään on tarkat valvontakamerat joilla uimahallivirkailijat tutkivat katseleeko reipas heteromies naisten takamuksia liian pitkään ja ajavat tämän pois uimahallista jos näin on tapahtunut.
        Homoseksuaalit saavat sen sijaan pitää riettaita orgioitaan saunassa miten lystäävät.


      • Anonyymi

        Niin mitähän se vahtaaminen sitten antaa ihmisille , typerää touhua, uimahallissa ollaan uimassa ja saunassa se riittää


    • Anonyymi

      Käyvät tottakai. Samalla runkkaavat ja harrastavat siellä seksiä. Sen takia nämä tunnetaan naimahalleina.

    • Anonyymi

      Joo kyllä katselevat. Mikä pahinta, on vaikea salata pientä kutkutuksen aiheuttavaa esierektiota.

    • Anonyymi

      Yrjönkadun uimahalli nimensä mukainen.

    • Anonyymi

      Siinäpä sen iljetys, demokratia tulee ilmi eri kuntapaikoillaan.

    • Anonyymi

      Hyi. Menkää homot muualle irstailemsan.

      Heteropride

    • Anonyymi

      Töölö SVUL

      Pienikaluinen Kovin juhlittu räppärikin bongattu hänen nuoruudessaan siellä.

      • Anonyymi

        Sellainen leveilijä 😝


      • Anonyymi

        Tarkoitatko siis, että tämä nimettömäksi jäävä pienimunainen räppäri olisi käynyt tsekkaamassa miehiä, vai tsekkasitko sä häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko siis, että tämä nimettömäksi jäävä pienimunainen räppäri olisi käynyt tsekkaamassa miehiä, vai tsekkasitko sä häntä?

        Taitaa olla pelkkää trollin fantasiaa. Olen itsekin yhden laulajan nähnyt ja vaikutti miehistä kiinnostuneelta vaikka hetero, mutta ei mitään järkeä nimiä tai kokoja kertoa. Pitäisi julkkistenkin antaa elää rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko siis, että tämä nimettömäksi jäävä pienimunainen räppäri olisi käynyt tsekkaamassa miehiä, vai tsekkasitko sä häntä?

        Hän kävi gaypaikoissa oppimassa luovuutta ja vapautta musiikin teossa.
        Heterot eivät luo uutta kovinkaan paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kävi gaypaikoissa oppimassa luovuutta ja vapautta musiikin teossa.
        Heterot eivät luo uutta kovinkaan paljon.

        Trendejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla pelkkää trollin fantasiaa. Olen itsekin yhden laulajan nähnyt ja vaikutti miehistä kiinnostuneelta vaikka hetero, mutta ei mitään järkeä nimiä tai kokoja kertoa. Pitäisi julkkistenkin antaa elää rauhassa.

        Kokoja saa takuulla kertoa.
        Ei yleisö tiedä niiden kaluista mitään.
        Pitävät ne piilossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko siis, että tämä nimettömäksi jäävä pienimunainen räppäri olisi käynyt tsekkaamassa miehiä, vai tsekkasitko sä häntä?

        Se joka näistä puhuu on itse se joka vahtaa , mitä ihmisissä oikeastaan on vahtaamista samanlaisia kaikki .
        Ja nämä ns vahtaajat ne tätä keskustelua pitää yllä, siitä puhe mistä puute tepsii tässäkin asiassa.
        Ei kyllä normaalin ihmisen tapoihin kuuluvaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla pelkkää trollin fantasiaa. Olen itsekin yhden laulajan nähnyt ja vaikutti miehistä kiinnostuneelta vaikka hetero, mutta ei mitään järkeä nimiä tai kokoja kertoa. Pitäisi julkkistenkin antaa elää rauhassa.

        Toiset ne tulkitsee jonkun ihmisen omilla pienillä mittakaavoillaan, jos joku tervehtii ystävällisesti niin jo luullaan että on muka kiinnostunut. Sen on saanut kokea monet kerrat


    • Anonyymi

      Silvotut haluaa käydä toisen sukupuolen puolella tirkistelemässä, mutta kaikki huomaa heti ettei ole oikea mies/nainen, eivätkä sitten ilkeä käydä enää omalla puolellaankaan. Pimesässä joku känninen saattaa erehtyä uskomaan olevan mitä uskottelee.

      • Anonyymi

        No sinä nyt et ole mikään oikea ollenkaan, mutta kovasti vaan analyseeraat asioita mistä sinulla ei ole pienintäkään aavistusta .


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinä nyt et ole mikään oikea ollenkaan, mutta kovasti vaan analyseeraat asioita mistä sinulla ei ole pienintäkään aavistusta .

        Onko sinulla sitten? Mistä tiedät ettei hänellä ole tietoa?
        Sulla taitaa olla ihan kristallipallo josta katsot mitä muut tietävät, herra kaikkitietäväinen.


    • Anonyymi

      Tämän takia homot käyvät uimahallissa.

      • Anonyymi

        On se hyvä että samalla voi käydä suihkussa, saunassa, uimassa tai harrastaa muuta liikuntaa. Kaikki katselee toisiaan, heteronaiset kuulema kovimpia tiirailemaan tosiaan ja tietysti pervoimmat siivoojina miesten puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä että samalla voi käydä suihkussa, saunassa, uimassa tai harrastaa muuta liikuntaa. Kaikki katselee toisiaan, heteronaiset kuulema kovimpia tiirailemaan tosiaan ja tietysti pervoimmat siivoojina miesten puolella.

        Homot ne siellä saunassa tyydyttääpi tarpeitaan ja oikein innolla esittelee rusinaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot ne siellä saunassa tyydyttääpi tarpeitaan ja oikein innolla esittelee rusinaansa.

        Puutteessa oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteessa oot.

        Yleisesti tiedossa. Täälläkin haetaan naima eikun uimahalliin seuraa välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot ne siellä saunassa tyydyttääpi tarpeitaan ja oikein innolla esittelee rusinaansa.

        Esittele sinkin naisten puolella sitä 5cm klittaasi. Eihän niillä oikein naintia saa aikaiseksi, mutta kokeile nyrkkinaintia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti tiedossa. Täälläkin haetaan naima eikun uimahalliin seuraa välillä.

        Koska viimeksi sait?
        30% heteroista kovassa puutteessa!
        🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esittele sinkin naisten puolella sitä 5cm klittaasi. Eihän niillä oikein naintia saa aikaiseksi, mutta kokeile nyrkkinaintia.

        Voi kuule, ei miehenä ole sinne asiaa. Ei edes neitihomoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä että samalla voi käydä suihkussa, saunassa, uimassa tai harrastaa muuta liikuntaa. Kaikki katselee toisiaan, heteronaiset kuulema kovimpia tiirailemaan tosiaan ja tietysti pervoimmat siivoojina miesten puolella.

        Kyllä kuule ne siivoojat on varmaan kyllästyneet katselemaan ihmisiä tekevät työnsä ja sillä sipuli.


    • Anonyymi

      Mäkelänrinteen halli

    • Anonyymi

      Bottomit tunnistaa hyvin kun teinipojat hihittelee tuijottaessaan aikuisten jalkoväliin.

      • Anonyymi

        Ovat varmaankin yh-äiskien poikia kun hihittävät kuin pikkutytöt.


      • Anonyymi

        Normaalit pikkupojatkaan ei käyttäydy tuolla tavalla vaikka miesten vehkeet kiinnostaakin.


      • Anonyymi

        Lihavien micro kaluja tai vain 13,7cm keskikokoko minimunia nähdessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavien micro kaluja tai vain 13,7cm keskikokoko minimunia nähdessään.

        Ethän sinä läski f-emakko saa edes irakkien ~13,7cm, saati suomalaisten ~16cm, pumppaile vaan sitä 5cm klittaasi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä läski f-emakko saa edes irakkien ~13,7cm, saati suomalaisten ~16cm, pumppaile vaan sitä 5cm klittaasi :D

        Irakkien?
        Irakilaisilla komeat penikset ja toisin kuin normaali suomalaiset miehet, he ovat karvaisia sekä miehekkäitä.
        Suomimiesten vaaleanpunaiset keskikoko 13,7cm ei sitten mitenkään hetkauta.
        Inhottaa enemmän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irakkien?
        Irakilaisilla komeat penikset ja toisin kuin normaali suomalaiset miehet, he ovat karvaisia sekä miehekkäitä.
        Suomimiesten vaaleanpunaiset keskikoko 13,7cm ei sitten mitenkään hetkauta.
        Inhottaa enemmän!

        Emme ihmettele. Tarvit mahdollisimman isoa ja paksua, jotta edes tiedät sisällä olevan mitään, se se jakaminen teettää, paikat löystyy


      • Anonyymi

        Keskiverto läskipenkkiurheilija suomimies keskimäärin 13,7cm pippelit inhottaa.
        Niillä myös usein rasvatissit ja kokevat kuitenkin itsensä miehiksi.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme ihmettele. Tarvit mahdollisimman isoa ja paksua, jotta edes tiedät sisällä olevan mitään, se se jakaminen teettää, paikat löystyy

        Minulla tiukkenee aina, vaikka hitsin iskokaluisiakin on nainut minua.
        Johtunee punttisalista ja peppulihaksistonkin kehittymisestä suosiollisten geenien ansiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiverto läskipenkkiurheilija suomimies keskimäärin 13,7cm pippelit inhottaa.
        Niillä myös usein rasvatissit ja kokevat kuitenkin itsensä miehiksi.
        😁

        Irakkien pilit ovat pieniä tutkitustikin, mutta ethän sinä ole päässyt näkemään yhtään livenä, netissä korkeintaan. Venyttele sinä vaan sitä 5cm klittaasi ja laita vaikka se hokemasi 2cm lisää jos se helpottaa oloasi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irakkien pilit ovat pieniä tutkitustikin, mutta ethän sinä ole päässyt näkemään yhtään livenä, netissä korkeintaan. Venyttele sinä vaan sitä 5cm klittaasi ja laita vaikka se hokemasi 2cm lisää jos se helpottaa oloasi :D

        Olet saanut irakkisista vain pojan kaltaisia, huonotasoisia.
        Minä komeita, miehekkäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut irakkisista vain pojan kaltaisia, huonotasoisia.
        Minä komeita, miehekkäitä.

        Huonoja huonolle.🤗


      • Anonyymi

        Olen nähnyt rumia isokaluisia suomalaisia homoja esim. Keltaisessa Ruudussa.
        Pitäkää keskenänne hauskaa ja pankaa surkeita bottomejanne.


      • Anonyymi

        Kiva kun iokemuksesta kerroit ottavasi mitä saat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun iokemuksesta kerroit ottavasi mitä saat

        Lukihäiriösi on ihan normaalia.
        Se on synnynnäistä, emme tiedä miksi se on sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt rumia isokaluisia suomalaisia homoja esim. Keltaisessa Ruudussa.
        Pitäkää keskenänne hauskaa ja pankaa surkeita bottomejanne.

        Kyllähän se vetää katkeraksi kun on kova kiima eikä saa, mutta miksi teidät munahaukat edes lasketaan sinne, perustaisitte oman paikan missä voisitte harrasta nyrkkinaintia römpsiinne. Ehkäpä sinne eksyisi joku pikkupilinen irakkikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se vetää katkeraksi kun on kova kiima eikä saa, mutta miksi teidät munahaukat edes lasketaan sinne, perustaisitte oman paikan missä voisitte harrasta nyrkkinaintia römpsiinne. Ehkäpä sinne eksyisi joku pikkupilinen irakkikin.

        On toki kauhean näköisiä munahaukkoja paljon jotka saavat teiltä munaa koska ovat yhtä kehnoja kuin te.
        Penisosamäärä sivuston mukaan oma penis on isompi kuin 88% maailman miehistä.
        Suomalaisilla karvattomilla miehillä se on 13,7CM.
        🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toki kauhean näköisiä munahaukkoja paljon jotka saavat teiltä munaa koska ovat yhtä kehnoja kuin te.
        Penisosamäärä sivuston mukaan oma penis on isompi kuin 88% maailman miehistä.
        Suomalaisilla karvattomilla miehillä se on 13,7CM.
        🤗

        Märissä unissasi, todellisuudessa se kuuluu pienimpiin, kun noin pitää venytellä täällä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Märissä unissasi, todellisuudessa se kuuluu pienimpiin, kun noin pitää venytellä täällä 😂

        Hullu luulee tietävänsä minun kullini koon.
        Sairasta 🤣


      • Anonyymi

        Poikamainen poikamaisessa vartalossa on hauska.
        😅😂🤣


      • Anonyymi

        Kumma miten homo fantasioi koko ajan klitoriksesta. Joko olet lesbo tai hetero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma miten homo fantasioi koko ajan klitoriksesta. Joko olet lesbo tai hetero

        Myönnän.
        Transprosessi on menossa ja totuttelen vitun koloon tulevaisuudessa.


      • Anonyymi

        Johan on fantasiat pikkupilillä 😂😂😂😂😂😂 niin väärässä, niin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on fantasiat pikkupilillä 😂😂😂😂😂😂 niin väärässä, niin väärässä.

        Pelle erehtyi henkilöstä.
        🤤


      • Anonyymi

        Mitä vittua sinä sekoilet? 😂😂😂😂😂😂 en ole noista palstoista yhdelläkään edes koskaan käynyt 😂😂😂😂😂 Jatka vain klitorksesi venyttelyä ja juomista 😂😂😂😂😂 ehkä se kasvaa siihen 5mm niin tytöt tykkää


      • Anonyymi

        Ehkä se tarkoitti minua?
        Minäkään en ole kertonut faktaa muissa keskusteluissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua sinä sekoilet? 😂😂😂😂😂😂 en ole noista palstoista yhdelläkään edes koskaan käynyt 😂😂😂😂😂 Jatka vain klitorksesi venyttelyä ja juomista 😂😂😂😂😂 ehkä se kasvaa siihen 5mm niin tytöt tykkää

        Nolottaako kun jäit kiinni, ihan sama lisäätkö hymiöitä tai jätät pois :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolottaako kun jäit kiinni, ihan sama lisäätkö hymiöitä tai jätät pois :D

        Kaheli kuvittelee että täällä keskustelee vain samat pienet piirit.🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolottaako kun jäit kiinni, ihan sama lisäätkö hymiöitä tai jätät pois :D

        En kyllä tiedä kenestä puhut, mutta usko mitä haluat 😂😂😂 olet kyllä niin sekaisin, että huh huh! Syytät toisia asioista vailla mitään faktoja ja samalla venyttelet klitoristasi. Laitahan viinapullon ja poppersin korkit kiinni ja keskity siihen klittasi kasvattamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tiedä kenestä puhut, mutta usko mitä haluat 😂😂😂 olet kyllä niin sekaisin, että huh huh! Syytät toisia asioista vailla mitään faktoja ja samalla venyttelet klitoristasi. Laitahan viinapullon ja poppersin korkit kiinni ja keskity siihen klittasi kasvattamiseen.

        Olet tyypillinen nainen, noinhan te aina sanotte: "itse olet" :D

        Käytätkö pissaputkeakin peniksen korvikkeena että voisit pissata seisaallasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyypillinen nainen, noinhan te aina sanotte: "itse olet" :D

        Käytätkö pissaputkeakin peniksen korvikkeena että voisit pissata seisaallasi?

        Sulla on inttämisen sairaus.
        Samaa sontaa jatkat loputtomasti.😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on inttämisen sairaus.
        Samaa sontaa jatkat loputtomasti.😤

        Anna toisen jatkaa, se on ainoa seksuaalinen tai muukaan tuudytys mitä hän saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna toisen jatkaa, se on ainoa seksuaalinen tai muukaan tuudytys mitä hän saa.

        Tuo on varmin tapa saada kannatusta kun vastaa itselleen! Taidat ollakin ainoa nainen palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on varmin tapa saada kannatusta kun vastaa itselleen! Taidat ollakin ainoa nainen palstalla.

        Hullu luulee tietävänsä kaiken.
        Oletko Jumala?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu luulee tietävänsä kaiken.
        Oletko Jumala?

        En mä tiedä, mutta jotain samaa meissä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on varmin tapa saada kannatusta kun vastaa itselleen! Taidat ollakin ainoa nainen palstalla.

        Kumpikin metsään meni. Muista lääkkeet, ne auttavat vainoharhaisuutee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin metsään meni. Muista lääkkeet, ne auttavat vainoharhaisuutee.

        Alter egosikin on siis nainen, ok. Palstalla on helppo vaihtaa sukupuolta ja pian onnistunee paperilla helposti muutenkin vaikka päivittäin, helpottaa oloasi kummasti. Hienoa että lääkkeet ovat auttaneet vainoharhaisuuteesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskiverto läskipenkkiurheilija suomimies keskimäärin 13,7cm pippelit inhottaa.
        Niillä myös usein rasvatissit ja kokevat kuitenkin itsensä miehiksi.
        😁

        Katso peiliin? Näetkö muka adoniksen, et näe, koska olet ylipainoinen ja hyvin ruma.
        Ja mitä sinun pilistäsi näkyy koska ihramaha on edessä et ole vuosiin nähnyt edes varpaitasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tiedä kenestä puhut, mutta usko mitä haluat 😂😂😂 olet kyllä niin sekaisin, että huh huh! Syytät toisia asioista vailla mitään faktoja ja samalla venyttelet klitoristasi. Laitahan viinapullon ja poppersin korkit kiinni ja keskity siihen klittasi kasvattamiseen.

        Ei ole vaikeaa päätellä kuka tämä hymiöiden postaaja ja tekstikin ihan tuttua.


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Katso peiliin? Näetkö muka adoniksen, et näe, koska olet ylipainoinen ja hyvin ruma.
        Ja mitä sinun pilistäsi näkyy koska ihramaha on edessä et ole vuosiin nähnyt edes varpaitasi.

        Ah miten asiallinen kommentti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ah miten asiallinen kommentti

        Niin kritisoin tätä postausta:
        "Anonyymi
        2021-10-31 19:12:01
        Keskiverto läskipenkkiurheilija suomimies keskimäärin 13,7cm pippelit inhottaa.
        Niillä myös usein rasvatissit ja kokevat kuitenkin itsensä miehiksi."

        Kumma ettei se postaus saanut sinulta huomiota, vaan juuri päätit alkaa minua kritisoimaan ja kukaan niistä 84 muusta jotka ovat käyneet sivulla postaukseni jälkeen, eivät mitenkään reagoineet tuherrustani ja sinulla on aikaa 07:46:19 aamulla alkaa kitisemään jostain Suomi24:n gay palstan mitään sanomasta postauksesta. Suosittelen menemään töihin sillä tuohon aikaan pitäisi aikuisen miehen olla töissä, vai oletko "sairauseläkkeellä".
        Homma edes jokin kehittävä harrastus.


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Niin kritisoin tätä postausta:
        "Anonyymi
        2021-10-31 19:12:01
        Keskiverto läskipenkkiurheilija suomimies keskimäärin 13,7cm pippelit inhottaa.
        Niillä myös usein rasvatissit ja kokevat kuitenkin itsensä miehiksi."

        Kumma ettei se postaus saanut sinulta huomiota, vaan juuri päätit alkaa minua kritisoimaan ja kukaan niistä 84 muusta jotka ovat käyneet sivulla postaukseni jälkeen, eivät mitenkään reagoineet tuherrustani ja sinulla on aikaa 07:46:19 aamulla alkaa kitisemään jostain Suomi24:n gay palstan mitään sanomasta postauksesta. Suosittelen menemään töihin sillä tuohon aikaan pitäisi aikuisen miehen olla töissä, vai oletko "sairauseläkkeellä".
        Homma edes jokin kehittävä harrastus.

        Ehkä sinun kannattaisi laittaa korkki kiinni ja hankkia duuni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinun kannattaisi laittaa korkki kiinni ja hankkia duuni.

        Hankkia duuni? Ei minun ole pakko tehdä töitä olen jo vanhuuseläkkeellä. Eikö se ole sinun hommasi hankkia työ vai tykkäätkö, että yhteiskunnan asia on elättää sinua ja eikö se ole noloa olla sosiaalipummi.


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Hankkia duuni? Ei minun ole pakko tehdä töitä olen jo vanhuuseläkkeellä. Eikö se ole sinun hommasi hankkia työ vai tykkäätkö, että yhteiskunnan asia on elättää sinua ja eikö se ole noloa olla sosiaalipummi.

        Juttujasi ei usko kukaan, sen verran villit ovat fantasiasi. Oma työssäkäyntini ei kuulu sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juttujasi ei usko kukaan, sen verran villit ovat fantasiasi. Oma työssäkäyntini ei kuulu sinulle.

        Niin mutta näköjään kuuluu ja ei eläke ole mikään fantasia.
        Kaikkien muiden asiat kuuluvat aina sinulle, mutta sinun henkilökohtaiset asiat ovatkin koko sinun Suomi24:n historian ajan olleet vain, kiitos kun taas paljastit itsesi, tuo "ei kuulu muille" on ihan sinun tavaramerkkisi, mihinkä tiikeri pääsee raidoistaan.
        Niin ethän sinä ole vuosiin käynyt töissä joten sinun työ onkin ainoa fantasia jokaisessa keskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit pikkupojatkaan ei käyttäydy tuolla tavalla vaikka miesten vehkeet kiinnostaakin.

        Mikä niissä vehkeissä muka olis niin kiinnostavaa.
        Se joka tekee työtä sairaalassa näkee ihmisen joka puolelta mutta ei kuule kiinnosta mitenkään muuten kun ihmisenä
        Täytyy olla sairasta touhua peräkylän pojilla kun ihmiskroppa on mennyt päähän niille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukihäiriösi on ihan normaalia.
        Se on synnynnäistä, emme tiedä miksi se on sinulla.

        Synnynnäinen väärä aivoratojen liitynnästä


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Niin mutta näköjään kuuluu ja ei eläke ole mikään fantasia.
        Kaikkien muiden asiat kuuluvat aina sinulle, mutta sinun henkilökohtaiset asiat ovatkin koko sinun Suomi24:n historian ajan olleet vain, kiitos kun taas paljastit itsesi, tuo "ei kuulu muille" on ihan sinun tavaramerkkisi, mihinkä tiikeri pääsee raidoistaan.
        Niin ethän sinä ole vuosiin käynyt töissä joten sinun työ onkin ainoa fantasia jokaisessa keskustelussa.

        Tekikö totuus noin kipeää? Yksityisasiani eivät kuulu sinulle eivätkä tähän keskusteluun, Oma tunnettu tavaramerkkisi on ylläpidon työllistäminen ja keskustelujen pilaaminen asiattomuuksilla. Luulisi aikuisen ihmisen tajuavan mitä tekee, mutta sitä on turhactoivos kohdallasi. Syytät aina kaikkia muita teoistasi viimeiseen asti, kunnes korkki aukeaa ja taas haukut kaikki sekä näsäviisastelet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekikö totuus noin kipeää? Yksityisasiani eivät kuulu sinulle eivätkä tähän keskusteluun, Oma tunnettu tavaramerkkisi on ylläpidon työllistäminen ja keskustelujen pilaaminen asiattomuuksilla. Luulisi aikuisen ihmisen tajuavan mitä tekee, mutta sitä on turhactoivos kohdallasi. Syytät aina kaikkia muita teoistasi viimeiseen asti, kunnes korkki aukeaa ja taas haukut kaikki sekä näsäviisastelet.

        Mutta minun pitäisi hankkia työ, se varmasti kuuluu tänne, sinähän se toi tähän keskusteluun ja myös että minun eläkkeellä olisi fantasiaa.
        Eikö se ole missään määrin puuttumista minun yksityisyyteen?
        Ja vihjailut korkki auki ja kiinni. Lue mitä olet tuhertanut voit ehkä huomata kuka nuo asiat toi keskusteluun. Sitten kun sanoin hommaa itse työ niin alkoi se sinun perinteinen jankutus.
        Muista että kaappaan koko keskustelun aina postauksieni jälkeen.


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Mutta minun pitäisi hankkia työ, se varmasti kuuluu tänne, sinähän se toi tähän keskusteluun ja myös että minun eläkkeellä olisi fantasiaa.
        Eikö se ole missään määrin puuttumista minun yksityisyyteen?
        Ja vihjailut korkki auki ja kiinni. Lue mitä olet tuhertanut voit ehkä huomata kuka nuo asiat toi keskusteluun. Sitten kun sanoin hommaa itse työ niin alkoi se sinun perinteinen jankutus.
        Muista että kaappaan koko keskustelun aina postauksieni jälkeen.

        Paraskin puhuja, syytät toisia pedofiileiksi jne. Aina alkaa uhriutuminen ja viattoman esittäminen, kun saat takaisinpäin keljuilua.




        Tui tui


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paraskin puhuja, syytät toisia pedofiileiksi jne. Aina alkaa uhriutuminen ja viattoman esittäminen, kun saat takaisinpäin keljuilua.




        Tui tui

        Tuntuko hyvältä taas valehdella ja riehua?


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Tuntuko hyvältä taas valehdella ja riehua?

        Kerro se meille, kun riehut täällä. Ja kerro samalla miksi teet niin. Ainakin ylläpidolla riittää työtä viestiesi moderoimisessa


    • Anonyymi

      Yrjönkadun uimahalli. Siellä niitä riittää.

    • Anonyymi

      Kyllä tuolla hallissa käyvät kaikki homot ihastelemassa mulkkuja sekä tyhjentämässä pussinsa

    • Anonyymi

      Uimahallissa näkee monia, jotka tykkäävät, jopa kiihottuvat selvästi, katseesta. Jos huomaan, että joku katseesta tykkää, niin voin katsella, eihän tuo maksa mitään ja hyvää oloa on kiva tuottaa.

      • Anonyymi

        Siksikö siellä saunassa aina vähintään runkataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö siellä saunassa aina vähintään runkataan?

        Uimahallien saunoissa on hyvä pitää peflettiä mukana ettei tarvitse istua mällilammikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahallien saunoissa on hyvä pitää peflettiä mukana ettei tarvitse istua mällilammikossa.

        Höyrysaunojen lattiat limaisia 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höyrysaunojen lattiat limaisia 🤪

        Altaista puhumattakaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höyrysaunojen lattiat limaisia 🤪

        Onneksi minun miehenä ei tarvitse käydä naisten puolella saunassa, mutta uimaveteen römpsistä tietysti valuu kaikki. Desinfiointi sentään on tehokas altaassa, toisin kuin saunassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi minun miehenä ei tarvitse käydä naisten puolella saunassa, mutta uimaveteen römpsistä tietysti valuu kaikki. Desinfiointi sentään on tehokas altaassa, toisin kuin saunassa.

        Pillukarvojakin joutuu hapaittesi rakoihin.
        😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi minun miehenä ei tarvitse käydä naisten puolella saunassa, mutta uimaveteen römpsistä tietysti valuu kaikki. Desinfiointi sentään on tehokas altaassa, toisin kuin saunassa.

        Kannattaa saunassa varoa ettei mälleihin liukastu. Lattia kuulemma on erittäin liukas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi minun miehenä ei tarvitse käydä naisten puolella saunassa, mutta uimaveteen römpsistä tietysti valuu kaikki. Desinfiointi sentään on tehokas altaassa, toisin kuin saunassa.

        Siellä on naisten puolella saunassa kaikki mahdollinen, pissa- ja valkovuodosta verivuotoon ja vanhoihin mälleihin, tulehdusta jatkuvasti ja ties mitä tauteja, papilloomaviruskin lähes kaikilla. Pnneksi altaassa kloori tappaa pöpöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on naisten puolella saunassa kaikki mahdollinen, pissa- ja valkovuodosta verivuotoon ja vanhoihin mälleihin, tulehdusta jatkuvasti ja ties mitä tauteja, papilloomaviruskin lähes kaikilla. Pnneksi altaassa kloori tappaa pöpöt.

        Selvästikin puhut omasta henkilökohtaisesta kokemuksestadi, eli olet katkera, ylipainoinen rekkalesbo, joka esittää homoa.

        Miesten saunan ja suihkutilan lattioiden siivoajaa käy sääliksi. Saa koko ajan putsata mällitja poikien golden shower leikkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on naisten puolella saunassa kaikki mahdollinen, pissa- ja valkovuodosta verivuotoon ja vanhoihin mälleihin, tulehdusta jatkuvasti ja ties mitä tauteja, papilloomaviruskin lähes kaikilla. Pnneksi altaassa kloori tappaa pöpöt.

        Lihavien miesten pallihikikin liikkuu suuhusi ja kainalohiki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästikin puhut omasta henkilökohtaisesta kokemuksestadi, eli olet katkera, ylipainoinen rekkalesbo, joka esittää homoa.

        Miesten saunan ja suihkutilan lattioiden siivoajaa käy sääliksi. Saa koko ajan putsata mällitja poikien golden shower leikkejä.

        Ämmä tai pienikaluinen hetero olet.
        🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmä tai pienikaluinen hetero olet.
        🤤

        ämmä olet, sen näkee jo tekstistäsi. Pysy vaan rekkalepakko sielöä naisten puolella klittaasi esittelemässä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ämmä olet, sen näkee jo tekstistäsi. Pysy vaan rekkalepakko sielöä naisten puolella klittaasi esittelemässä 😊

        Hullu näkee sukupuolen tekstistä.
        Sun äänestä varmaan kuuluu että olet nainen miehen ruumiissa. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu näkee sukupuolen tekstistä.
        Sun äänestä varmaan kuuluu että olet nainen miehen ruumiissa. 🤔

        Kyllä rekkalepakon tunnistaa kirjoituksista ja fantasioista


    • Anonyymi

      Hampaittesi rakoon.
      Ja lihavien miesten kivespussikarvoja.

    • Anonyymi

      uimahallissa pienet kaapit, en mahdu

    • Anonyymi

      Maskien varjossa lienee hyvä loksautella leukoja. Ei juuri naurata

      • Anonyymi

        Uimahalleissa käyn usein ja katselen timmejä perseitä nauttien niistä,naiset sekä mehet ovat kaikki niin kauniita katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahalleissa käyn usein ja katselen timmejä perseitä nauttien niistä,naiset sekä mehet ovat kaikki niin kauniita katsella.

        Siinä sivussa kuivat vedellen ja poskeen ottaen tilaisuuden tullen? Itiksessä etenkin saa kuulemma varoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahalleissa käyn usein ja katselen timmejä perseitä nauttien niistä,naiset sekä mehet ovat kaikki niin kauniita katsella.

        Käykö naissiivoojat naisten puolellakin yhtä tiheään vartin välein tiirailemassa. Miesten puolella etenkin kun on meitä isokyrpäisiä tai teinipoikia. Hallien siivous taas ei kiinnosta yhtään, liukkaat lattiat, likaiset ikkunat ja altaan reunat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö naissiivoojat naisten puolellakin yhtä tiheään vartin välein tiirailemassa. Miesten puolella etenkin kun on meitä isokyrpäisiä tai teinipoikia. Hallien siivous taas ei kiinnosta yhtään, liukkaat lattiat, likaiset ikkunat ja altaan reunat...

        Eipä ole kyllä nähty kuin akaikäisiä ja rusinoita. Ja kaltausiasi likaisia setämiehiä tiirailemassa ja hieromassa klitiristaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kyllä nähty kuin akaikäisiä ja rusinoita. Ja kaltausiasi likaisia setämiehiä tiirailemassa ja hieromassa klitiristaan

        Hienoa kun myönsit taas olevasi nainen, sinullahan on vielä toivoa!!!

        Eikö naisten puolella ole tosiaan nuoria naisia, ainakin höyrysaunassa naisten puolella näkyi kiimaisia teinityttöjä, yrittivät kovasti tehdä tuttavuutta meille timmikundeille miesten puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kun myönsit taas olevasi nainen, sinullahan on vielä toivoa!!!

        Eikö naisten puolella ole tosiaan nuoria naisia, ainakin höyrysaunassa naisten puolella näkyi kiimaisia teinityttöjä, yrittivät kovasti tehdä tuttavuutta meille timmikundeille miesten puolella.

        Kerto sinä asiantuntijanatämä meille! Saatko edes vanhoilta,epätoivoisilta lettua?


      • Anonyymi

        Ai olet sellainen rimminglepakko, nuoletko molemmat reiät, tykkääkö rekkalespo kumppanisi imutella pumpattua klittaasi? Varmaan mielnkiintoista jiollopäiviä :)

        Ihan normaaliahan se teillä naisihmisillä on että hartiat ovat kapemmat kun lantio, sinulla taitaa olla oikein hehtaariperse :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai olet sellainen rimminglepakko, nuoletko molemmat reiät, tykkääkö rekkalespo kumppanisi imutella pumpattua klittaasi? Varmaan mielnkiintoista jiollopäiviä :)

        Ihan normaaliahan se teillä naisihmisillä on että hartiat ovat kapemmat kun lantio, sinulla taitaa olla oikein hehtaariperse :)

        Sulla yhtä pieni pippeli kuin ÄO ilmeisesti.


      • Anonyymi

        Toimittaja kuvaili sellaista kuvassa olevaa laiheliinia lihaksikkaaksi.
        Enempi gay-olympialaisten koleerikko tyypiltä vaikutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla yhtä pieni pippeli kuin ÄO ilmeisesti.

        Tekemässäni IQ-testissä oli lukemia vain 160 asti, millimetreissä toki tuo lukema ylittyy reippaasti, mutta en tiedä olisiko äo ihan 200.

        Aika täydellinen V-mallinen vartalo, mutta pari kiloa laihempi voisin kyllä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekemässäni IQ-testissä oli lukemia vain 160 asti, millimetreissä toki tuo lukema ylittyy reippaasti, mutta en tiedä olisiko äo ihan 200.

        Aika täydellinen V-mallinen vartalo, mutta pari kiloa laihempi voisin kyllä olla.

        Täällä käyttäydyt kuin aivoinvalidi.
        Oletko karvaton nukke?


    • Anonyymi

      Meillä pyrkivät kyttäämään taulutelevisiostakin.

    • Anonyymi

      Hyi sinua tuhma poika. Kun näen sinut siellä annan kyllä läpsäyksen pyllylesi.

      • Anonyymi

        Kuitenkin salaisesti toivot joutuvasi joukkopanon kohteeksi jossa 10 gaysaunojaa laskee liemensä pyllyysi.


      • Anonyymi

        Tekee huhujen mukaan samaa uimahalleissakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee huhujen mukaan samaa uimahalleissakin

        Oletko nähnyt naisten puolella koskaan nyrkkinaintia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nähnyt naisten puolella koskaan nyrkkinaintia?

        En ole käynyt naisten puolella sattuneesta syystä. Oletko todistanut vai onko tämä kiihkeä fantasiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin salaisesti toivot joutuvasi joukkopanon kohteeksi jossa 10 gaysaunojaa laskee liemensä pyllyysi.

        Hyi saatana.
        Nuijisin ne lattalle oikosenaan.


    • Eiköhön ne käy uimassa ja saunomassa.

    • Anonyymi

      Olenkin ihmetellyt, kuinka osa meistä lähtee kokouksen jälkeen uimahallille?

      Persu.

    • Vain 12 poistettua kommenttia.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3351
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      163
      1371
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1072
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      742
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe