Millä saa hienhajun pois eteenkin treeni vaatteista...Ei lähde pesussakaan..onko mitään ainetta millä sen saa pois? Vaatteet ai lemua kuivana mutta kun pikkusen hikoaa niin haju tulee ihan kauheana esiin....
Hiki..eikö lähde millään pois?
13
546
Vastaukset
- daremder
www.Siivous-Sebastian.fi verkkokaupasta löytyy siihen sopiva tuote, tuotenumero 09.
Etikalla, tässä on enempi ohjeita siihen ja jos ei uskalla laittaa liuosta pesukoneeseen niin laita ne vaatteet psuämpäriin.
http://keho.net/keskustelu/naytaviesti/Hienhaju-treenivaatteissa-10496- Karateka.
Sport Pika-serto pesuaine urheiluvaatteille. Noin 3 euroa pullo ja laitetaan korkillinen
koneellista kohti. Asteita 40. - ei tykkää lemusta!
Kiitoksia vinkeistä! Täytyy heti alkaa testaileen!!!!!!! :D Jospa sitä ei enää käryäis sit kamppeet ihan järkyttävälle!
- minä taas
Mites käy jos käyttää pesuainetta joka on suunniteltu just tuolle ongelmalle ja laittaa vielä etikkaa varulta huuhteluun..meniskö pilalle koko touhu....onko se 1dl hyvä määrä etikkaa vai miten..meillä 7kg kone...
- 16+6
Ensin laita tekstiilit etikkaveteen likoamaan ja sitten pese koneessa.
- ei tykkää lemusta!
No voi hitsi..mä jus oon pesemässä tuolla serton sportti pesuaineella ja etikka on huuhtelulokerossa huulteluveteen menossa... :/ Onko se nyt huuheltava tai pestävä uusiks.....
- ounou minä taas
JA nyt täällä haisee etikalle....haihtuukohan tuo tuoksu vaatteista kun kuivuvat? Oisko ne pestävä uudelleen....
- pistäppä
suokasoodaa pesuaineen sekaan pari rkl niin pitäisi hienhajun kadota!
- palava12
Pahahajuiset treenitkamat? Kengät? Fresh K.O. sprayllä sain ainakin omat treeni kengät ja hanskat tuoksumaan hyvälle ja ikuinen paha hienhaju on poissa. Käytän spraytä myös työkenkiini sekä tavallisiin kävelykenkiin. Tuolta tilasin http://www.pkhockeysport.com/
- 8770y0h0798
Äiti siivotaanko?
Joo, suihkaise spraytä. Homma on hoidettu.: / ???????
- Mona-Miriaana
Sitten on vielä TOLU.
Itse laitan AITO TOLUA ihan 0,15-.0,25 dl ( pyykkimäärästä riippuen) vaatteiden päälle, kun laitan ne koneeseen ja normaalisti pesuaineet.
Lenkkariin toimii myöskin.- kiiskinen1
Kyllä se vaan tahtoo olla niin, että pyykissä hajun saa pois, mutta kun vaate taas iholla lämpenee, haju palaa takaisin.
Itse sain apua vasta noista alumiinipohjaisista dödöistä, ei ole enää tarvinnut heittää lähes uusia vaatteita pois hienhajun takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841