Opelin kestävyys?

vieras445

Ainahan sanotaan, että Opel se lahoo tielle jos jokin, niin onko asia muka niin?
Miten omat opelinne ovat kestäneet ja mikä on tullut viaksi, jos jotain on ilmaantunut? Tiedän vain, että sukulaisellani on ollut opeli 10 vuotta, ja ainut vika mikä on tullut, niin oli ilmastoinnissa. En kyllä tiedä kuinka paljon ajettu, mutta käytettynä ostivat 10 vuotta sitten.
Itse saan kortin vasta vuoden päästä, ja ajattelin, että voisi ostaa Opelin.

2

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra 48

      Pitkäikäisenä esimerkkinä mulla oli 1,3 E Opel Rakett kakkosautona 25 vuotta. Koskaan ei jättänyt tielle, kerran jätti omaan pihaan kun bensapumppu sanoi poks. Kerran virtalukko päästi savut pihalle, mutta matka jatkui silti. Ei mitään muita mainittavia vikoja, ellei sitten lasketa että lukot tuppasi jäätymään vesisateen jäljiltä herkästi talvella. Myin pois kun alustaa joutui lopulta paikkaamaan melkein jokainen vuosi, ei ihmekään kun suolavellissä oli ajettu 25 vuotta.

      • merkkienmerkki

        Heh, mulla taas on Raketista ihan eri näkemys, mutta jätetään sikseen, kun jo silloin, kun tuo romu oli omistuksessani. "ooppelimiehet" melkein kävivät käsiksi, jos jotain erehtyi lukuisista vioista ja ominaisuuksista mainitsemaan. Ei enää ikinä Ooppelia...:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe