Rannalla saunan seinustalla

Hessu

Olimme pari viikkoa sitten vaimoni Riitan ja hänen hyvän ystävänsä Leenan kanssa mökillämme. Kun ystävät ovat meillä vieraana ollut tapana käydä yhdessä saunassa.
Mitään sen kummempaa ei ole tähän mennessä tapahtunut, vaikka mukavalta se on tuntunut kun pääsee muidenkin naisten kanssa saunaan. Huomaan myös, että vaimonikin on aika vilkas kun myös muita miehiä on mukana.
Monesti tällaisen saunomisen jälkeen jälkeen on Riita ollut erityisen halukas. Usein kun vieras tai vieraat ovat lähteneet pois saunasta ja vaimoni on sanonut meidän ottavan vielä pienet löylyt, hän käy alalauteelle ja vetää minut lähelle ja työntyessäni hänen sisäänsä huomaan hänen olevan kostea ja liukas.
Rakastelumme on tällöin hyvin kiihkeää.

Siis pari viikkoa sitten kaikki sujui aluksi kuten ennenkin. Leena ei ole naimisissa. He ovat tunteneet toisensa hyvin kauan, mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun saunoimme yhdessä.
Olemme jo päässeet lähemmäs keski-ikää ja minulla tuo pikkukaveri on jo hieman passivoitunut, mutta tällä kertaa oli toisin.

Kun Leena oli riisuuntunut huomasin, että hänen rintansa olivat kiinteät ja pystyt ja lantio itse asiassa hyvin naisellinen. Näin hänet ensi kertaa alastomana. Tällöin minulla värähti tavallista enemmän ja muodostui tullainen puoliseisokki, jota yritin hieman peitellä. Tietysti Riitta sen kuitenkin heti huomasi.

Olimme nauttineet jo pari pulloa viiniä ja saunoneet ja istuimme saunan edessä penkillä.
Olo oli rento. Pikkukaveri oli aika kovana kun mietin milloin pääsisin taas Riitan kanssa kahdestaan. Nousin ylös penkiltä ja pyyhe joka oli lantioni ympärillä putosi alas ja kaluni pomppasi esiin.

Leena vilkaisi sitä ja hän punastui aika tavalla.
Riitta huomasi tämän ja hän kysyi josko Leena haluaisi koskettaa minua. Minä pidin sitä ensin leikinlaskuna ja menin kalu aika kovana Leenan viereen. Hiukan hämmentyneenä hän tarttui kaluuni ja alkoi sivellä sitä. Samalla huomasin, että hänen reitensä hieman aukesivat.
Riitta siirtyi Leenan viereen ja riisui häneltä pyyhkeen ympäriltä ja alkoi hyväillä hänen olkapäitään ja kysyi milloin Leena on viimeksi ollut miehen kanssa.
Leena sanoi siitä olevan pari vuotta.
Näin Riitan ilmeestä, että häntä tilanne kiihoitti ja hän avasi Leenan reidet ja sanoi, että jos Leena haluaa niin nyt siihen on tilaisuus.
Riitta oli huomannut, että Leena oli salaa hyväillyt itseään ja käsi oli käynyt jalkojenkin välissä ja viipynyt siellä pitkään.
He olivat monesti keskustellet Leenan kanssa miesasioista ja Riitalle Leena oli tunnustanut, että hänellä oli ollut huonoa onnea miesmaailmassa. Parhaat miestuttavat olivat naimisissa ja miehistä joiden kanssa hän oli seurustellut oli ollut vain lyhytaikaista tyydytystä.

Riitta työnsi minut Leenan eteen. Kävin polvilleni ja suutelin hänen rintojaan. Penkki jolla hän istui oli sopivalla korkeudella. Siinä me olimme Riitan kanssa yhtyneet monta kertaa.

Katsoin Leenaa kysyvästi silmiin ja hän vieläkin kasvoiltaan punaisena vilkaisi ensin hymyilevää Riittaa, joka nyökkäsi ja sitten otti minua olkapäästä veti lähelle ja antoi kiihkeän suudelman ensin minulle ja sitten nopeasti myös Riitalle. Sitten hän veti minut pystyyn ja tarttui kaluuni ja alkoi sitä kiihkeasti hyväillä. Ensin luulin hänen haluavan imeä sitä, mutta tätä hän ei tehnyt vaan painautui minua vasten.
Laskeuduin uudelleen polvilleni ja katsoin hieman hämilläni Riittaan joka suuteli minua ja kuiskasi, että nyt minun vain olisi tehtävä se mikä on aloitettu. Samalla hän työnsi kätensä jalkojensa valiin ja alkoi hyväillä itseään.
laitoin kädetLeenan pyllyn alle ja vedin häntä lähemmäksi. Imin hänen nännejään, jotka olivat jo kovat. Sitten suutelin hänen vatsaansa, avasin hänen reitensä levälleen ja työnsin sormeni varovaisesti hänen sisäänsä. Hän oli aivan märkä. Häneltä lirahti hieman pissaa,mikä kiihoitti minua kovasti, olimmehan Riitan kanssa joskus harrastaneet myös pissaleikkejä.
Aloin työnnellä sormiani Leenan sisällä, jolloin hän voihkaisi kuuluvasti ja alkoi työntää vastaan samaan tahtiin.

Riitta tuli aivan viereen ja hieroi voimakkasti jalkojensa väliä. Hyväilin toisella kädellä hänenkin pyllyään siirsin käden jalkovaliin ja työnsin sormen hänenkin sisäänsä. Näin hyväilin heitä kumpaakin kunnes Leena huokaisi syvään ja hänen lantionsa alkoi väristä. Riitta siirsi käteni pois ja työnsi omat sormensa sisäänsä ja aloitti kiihkeän hyväilyn.
Tilanne oli minulle aika outo. Oma vaimoni vieressä ja hyväilin hänen ystävänsä häpyä.

Kaluni oli myös hämmennyksisään laskenut puolikovaksi. Kohottauduin ja asetin sen Leenan märän raon suulle ja aloin tunkeutua hänen sisäänsä. Aluksi työnsin kevyesti kerta kerralta vähän syvempään ja muutaman työnnön jälkeen kalu alkoi taas kovettua ja lopulta tunkeuduin kokonaan Leenan liukkaaseen onkaloon. Laitoin kädet hänen pyllylle ja aloin työnöt. Leena alkoi ynähdellä ja työntelin rajuun tahtiin. Riitta huohotti vieressä ja katseli kun kaluni työtyi Leenan sisään ja ulos. En tiedä kuinka kauan jatkoimme, mutta lopulta tunsin tutut nytkähdykset ja ruikutin lastini syvälle Leenan sisään.
Huohotimme kaikki kolme. Hetken kuluttua vedin veltostuneen kalun Leenan sisältä ja silloin häneltä tuli voimakas pissasuihku suoraa vatsalleni. Aluksi häntä nolotti, mutta sanoin hänelle, että anna tulla kaikki vaan, koska pidin siitä, jolloin hän rentoutui ja pissa valui penkille ja lorisi maahan.
Suutelin Leenan vatsaa, rintoja ja reisiä ja kohouttauduin ylös huomatakseni, että polveni olivat aivan punaiset.
Riitta painautui minua vasten ja suuteli minua kiihkeästi.
Istuin penkille ja otin pitkän kulauksen viinilasista. Leena halasi Riittaa ja sanoi voipuneesti " kiitos Riitta "
Istuimme jonkin aikaa hiljaa ja menimme saunaan huuhtomaan itseämme ja nousimme lauteille huokaamaan.

Myöhemmin, kun olimme istuneet pukuhuoneessa tarttui Riitta kaluuni ja saikin sen kovaksi, jolloin tuli hänen vuoronsa ja kiihkeän rakastelun jälkeen ruiskutin spermani myös hänen sisäänsä.

Jälkeenpäin Ritta kertoi halunneensa jotain tällaista joskus tapahtuvan. Hän piti niin paljon Leenasta, että halusi suoda hänelle tämän varsinkin kun tiesi, että Leenalla ei ollut pitkään aikaan miesystävää.

Saattaa olla, että ensi kerralla on Riitan vuoro. En tosin tiedä miltä se minusta tuntuu, joten kertokaa Te joilla on kokemusta kun vaimo saa vierasta miten se sujui.

2

14115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki r.

      Löytyipä hyvä juttu.

    • pdfam

      Niin kiimaista menoa että melkein laukesin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2425
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2030
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      257
      2016
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe