Laumanvartijat ovat minulle tuttuja, mutta nämä, molossi - ja taistelukoirarodut ovat vähän jääneet pimentoon , kun ei ole oikein minua kiinnostaneet.,
Nykyään kun ne ovat yleistymässä ja näkyy jotenkin elämässä enemmän, olen ruvennut miettimään minkälaista -kaliiberia- nämä koirat ovat?
En puolusta koira taisteluja, eikä kyse ole sellaisesta, mietin vaan kun ei ole ns. mitään hajua ..
Mitkä ovat teidän mielipiteenne? Miten vertaisitte esim. Dogo Canariota Keskiaasianpaimenkoiraan?
Keskiaasianpaimenkoira ainakin sietää ilmaston vaihtelua kosteutta ja kylmyyttä todennäköisesti Canarioita paremmin..?
Mietiskelen..
MasterChoChou
0
185
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628