Pohjoismaat (Norja, Suomi, Ruotsi ja Tanska) - Single Map(v8.80) 219.3 MB
uusi päivitys tompan karttaan
10
323
Vastaukset
Niinpä kartta on 5-6v vanha joten uutta siinä on vain hinta
- takkari
kerropa, miten asia pitäisi mielestäsi hoitaa?
- terostin
kiitti nalkulaattori, uudet tuli ladattua :o)
Katos onko siinä merkitty moottoriliikennetieksi se Porintien alku Tarvontie/Nummela väli eli 2 2 kaistaisena
- Onko tuo
Onko siinä uudessa kartassa Nummelan jälkeistä ramppia 25 tielle? (itäpuolella 2-tietä)
- 00000000000000000000
Onko tuo kirjoitti:
Onko siinä uudessa kartassa Nummelan jälkeistä ramppia 25 tielle? (itäpuolella 2-tietä)
on uusi ramppi
00000000000000000000 kirjoitti:
on uusi ramppi
Sitten mun kesällä viimeisin päivitys oli vanha koska siitä se puttuu
- Tosi nopee...
00000000000000000000 kirjoitti:
on uusi ramppi
Eli tuli nyt vasta ja ramppi tainnut olla jo vuodesta 2007, ei mennyt kuin 4 vuotta että se tuli karttaan...
- ramirolle
Eiköhän kartat ole uudempia, kuin 5-6 v.... Perustuu omiin kokemuksiin uusilla teillä ajettaessa.
Niinpä
Eiks kuitekin oletuksena ole et uutena ostettu kartta on ajanta
realiajassa missä liikumme
Odotan uteliaana montako vuotta menee kun kehä 3 men uudet
liittymät liikenne järjestelyt näkyy Vantaan kartoissa navissa ja netin
kartta pohjissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640