Eli siis mulla on HTC:n puhelin, saunalahden liittymä, jossa netissä on tietty kuukausimaksu... Jos käytän mun puhelimen langatonta hotspot 3G verkkoa tietokoneessa, ni tuleeko siitä jotai lisämaksua? :D
Anteeks oon vähä hölmö näissä asioissa!! :(
3G verkkokysymys APUA kiitos..
3
178
Vastaukset
- Jeespoks sano xpoks
Siis jos sulla on kiinteähintainen 3g yhteys kännykässä jolla saa surffata mielin määrin niin toikihan sitä puhelinta voi modeemina käyttää tietokoneessakin, jos siinä kännyssä se on siis mahdollista.
Yhteyden voi yleensä muodostaa usb kaapelin kanssa tai tosiaan hotspotilla, salaukset kannattaa muistaa laittaa mahdollisimman hyväksi siihen myös. Android malleissa on valmiina sellainen toiminto, joka tekee puhelimesta wlan tukiaseman...
- ehkä vähän hölmö?
millai mä saisin täs mun puhelimes 3G yhteyden toimimaan kun selain ja netti toimii loistavasti mut sit android markettiin ei suostu menemään muutaku wlan-yhteyden kautta ja meillä tarvii wlan-yhteyteen verkkoavaimen ja se ei toimi niin millai mä saisin tän android marketin toimimaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178