Joo eli tuli uusi LG:n telkkari hommattua ja muuten pelittää oikein mainiosti, mutta ääntä kotiteatterin kaiuttimista ei meinaa saada kuulumaan. Suhinaa kyllä kuuluu joistain kaiuttimista mutta siihen se jääkin. Omasta mielestä liitäntien pitäisi olla ihan oikein, mutta ei tunnu vaan pelittävän. Apuja siis kaivataan!
Uuden LG:n television ja saman puljun kotiteatterin naittaminen.
3
351
Vastaukset
- huomioitsija.
Ennen kuin kukaan kirjoittaa minkäänlaista pitkää vastausta aloitukseen, niin huomautan että kyseessä on jälleen malliesimerkki provosoivasta viestistä. Ei minkäänlaisia mallitietoja, ei ohjekirjoja, ei mitään järkeä yhtään missään, joten älkää vaivautuko vastaamaan. Samanlainen kysymys ja viestiketju toistuu palstalla lähes päivittäin.
- FitzUljas24
Telkkarin malli on LK450 ja kotiteatterin HT3555D. Telkun ohjekirjassa on aiheeseen liittyen puhetta vain digitaalisesta optisesta liittimestä. Luulisi kuitenkin, että homma pelittäisi myös rca-kaapeleiden kautta kun semmosilla paikat telkkarista löytyy.
- FitzUljas24
Pahasti rupeaa haisemaan siltä ettei ongelmaani pysty ratkaisemaan näillä välineillä. Olen nyt itse ropeltanut ja onnistunut saamaan kotiteatterin kaiuttimien kautta kuuluumaan digiboksin äänen, kuvan näkyessä telkkarista ja myös DVD:n näkymään soittimesta samalla kuin kaiuttimista kuuluu äänet.
Ongelmakohta on siis telkkarin USB-toiston kanssa. Vaikuttaa pahasti siltä ettei USB:ltä toistettaessa ole mahdollista käyttää muuta äänilähdettä kuin telkkarin omia kaiuttimia. En tiedä sitten onko tämä jotenkin kikkailemalla mahdollista kiertää vai pitääkö itku kurkussa katsoa teräväpiirtoleffoja huonon äänen kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720