57-vuotias leskirouva Sylvi Saastamoinen surmattiin talvella 1967 Hattulassa. Saastamoista oli lyöty lapiolla päähän ja hänet oli jätetty yöksi pakkaseen kuolemaan.
Olisiko kenelläkään antaa lisätietoja tapahtuneesta? Kuka surmasi ja miksi? Onko tapaus vielä selvittämätön? Kiitos kaikista asiallisista kommenteista.
Hattulan selvittämätön murha
6
1583
Vastaukset
- Shuo Shiellä
Eiköhän Siren:in Raimo tiedä sehän niitä selvitteli aikoinaan.
- murha
Tämä mummoni olin niin pikkulikka kun tämä tapahtui mulla ne kaikki paperit itselläni. Täytyisi hakea ja tutkia ne .
- 36
Hyvä kuulla että paperit on sinulla. Niitä onkin etsitty . Kun ne löydät niin otahan
yhteyttä! t. Kirsti
- -----------------
Murhainfossa kerrotaan tapauksesta:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=15&t=1595 - Rikosbussi
Rikosbussissa Sireeni kertoi tästä tapauksesta. Tallensin rikosbussikiertueen kännykällä, pitää kuunnella kun pääsen kotiin ja kerron mitä tapayuksesta kerrottiin.
- Anonyymi
Esa S oli tunnustanut tehneensä tapon, kun oli jäänyt muista asioista kiinni. Rahaa olisi kaiketi tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865