Mulle iski joku Connery-villitys. Ennen mä en siitä oikein pitänyt, mutta nyt se totaalisesti hurmasi. Se onkin hyvä, kun nyt onkin näytetty paljon sen elokuvia telkussa. Aika omalaatuinen näyttelijä. Tosi hyvä se skottiaksentti, ja ilmeisesti hyvinkin huumorintajuinen tyyppi, ja mukana hyväntekenäisyydessä.. Onko täällä ketään sir Connerystä pitäviä?
Sean Connery
18
1521
Vastaukset
- Connery-fani
Connery on se Ainoa Oikea James Bond.
Muutenkin Conneryn leffat on kiintoisia, erityisesti Indiana Jones ja Viimeinen Ristiretki sekä Lahjomattomat on Connery-suosikkejani.
Karisma ei ole sillä miehellä karissut mihinkään vuosien saatossa. - somebody
sen Viimeinen ristiretki oli ihan hyvä, silleen hyviä sanomisia. Minä oikeastaan pidin erityisesti siitä Ansa viritetty leffasta, siinä kun oli naispääosassa Zeta-Jones, se on mun suosikkeja naisnäyttelijöistä, ja sitten se leffa jotenkin toimi.. en kyllä tiedä mitä tapahtuisi jos katsoisin sen toiseen kertaan, mutta oli se hyvä. Katsoit sä eilen sen Robin Hoodin?
Siinä oli Connery jotakin puoli minuuttia, mutta sitä oltiin yhtä hymyä sitä katsottaessa.- ihkuu
kohta se on telkussa
- A.M
On upea, charmikas ja karismaattinen näyttelijä.Mielestäni parantunut ja komistunut vanhetessaan.Bondina en niinkään pitänyt.
- Piipaa piipaa
komistuu päivä päivältä ja ainoa jolle jopa parta sopii
- taas
Connery on tänäänkin nelosella!
Wuhuu! - Bared
Muakin rupes kiinnostaa Sean Connory yhtäkkii...ennen se oli vaan sellane ok tyyppi, mut nykyää loistava, sen leffatkin on tosi hyvii...!!! Ansa viritetty- leffa oli mustkin hyvä zeta-jonesin takii ja connoryn of course!
Miten niin vanha ukko voikin olla niin..???- somebody
Löytyyköhän jostakin netistä jotakin sen puhetta, tai sellaista kuunneltavaa haastattelua? Olisi ihanaa kuunnella.
Kauhean ärsyttävä eilen se Richard Gere, hyvä ettei pilannut koko leffaa. - niinpä niin
somebody kirjoitti:
Löytyyköhän jostakin netistä jotakin sen puhetta, tai sellaista kuunneltavaa haastattelua? Olisi ihanaa kuunnella.
Kauhean ärsyttävä eilen se Richard Gere, hyvä ettei pilannut koko leffaa.jotakin äänijuttuja löytyy
- katja
Aivan älyttömän seksikäs mies!
Karsimaa vaan tulee lisää vanhetessaan. Sen ääni, ilmeet ja eleet...huokaus.
Medicine man on mun suosikki-Sean -leffa. Siinä on hyvä musiikkikin. - eliseb
näillä sivuilla. Siellä on tosi hyviä kuvia. On otettu elokuvista. Ja on siellä uutisiakin.
http://www.allstarz.org/~seanconnery/
Ne ei oikeen siellä foorumissa tykänny suomen kielestä , kun laitoin enkun lisäks. :D - eliseb
jos kiinnostaa niin kaikki halukkaat saavat liittyä Sean Connery fans-yhteisöön, sivuilla on biografia, kuvia,listattu elokuvat, Seanin lainauksia, ym.
Kaikki tervetulleita, pääpontti on saada vireille ihan suomenkielinen keskustelu näyttelijästä. MUN IDOLI JA BONDINA NR 1. SEAN OLI JA ON SE AITO BOND JOSSA OLI TYYLIÄ
- Soon-Sean
Sen paras leffa: Man who used to be a King.
- Moovie
On hyvä ja charmantti näyttelijä.
Tosin jäi käsittääkseni eläkkeelle 2000-luvun alkupuolella, eikä ole tehnyt juurikaan mitään Herrasmiesliiga-leffan jälkeen. Tai no, lähinnä joitain äänirooleja.
En tosin välitä noista Bondeista ylipäätään, mutta hyvä näyttelijä. Oikeastaan taso parani sen jälkeen, kun heitti Bondin viitan narikkaan. - Anonyymi
MUN MIELESTÄ NR 1 BONDINA.. ROGER MOORE EI YLLÄ SIIHEN
- Anonyymi
NR 1 BOND SEAN CONNERY
NR 2 BOND TIMOTHY DALTON
NR 3 BOND GEORGE LAZENBY
NR 4 BOND ROGER MOORE
SORI ROGER MOORE NELOSENA EI VAAN ISKE...LAZENBY OLI TÄYS PASKA JO EKASSA JA AINOASSA - Anonyymi
CONNERY ILMAN MUUTA TOI SEN OMAN VIEHÄTYKSENSÄ ROOLIIN ROGER MOORE TEKI 2 EKAA CONNERY TYYLIIN MUTTA SEN JÄLKEEN LOPPU ON PELKKÄÄ PASKAA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426