saunailta

m.rauha

Pirskeet jatkuivat myöhään yöhön ja suurin osa porukasta alkoi olla jo sammuksissa ....mutta juuri kun olin nukkumaan menossa ....huomasin että porukan nuorin kundi oli menossa saunaan yksin...olin jo pitempään halunnut päästä kahden tuon komean nuorukaisen kanssa olihan nuoremmat miehet makuuni enemmän kuin vanhentunut aviomieheni ja mieleni teki nuorta lihaa...aina olin seuraillut tuota komistusta sivulta vittu märkänä joten päätin mennä tuon 17 kesäisen kanssa saunomaan oikeen kunnolla hiukan arastelin koska itse olin jo 38 vuotias,ajatus kumminkin houkutti ja en ollut nähnyt poikaa alasti vielä aikaisemmin joten ryntäsin löyly huoneeseen istuuduin poikaa vasta päätä keski lauteille ja poka istui ylimällä .Siinä katselin tuota ihanaa näkyä pääni oli juuri oikealla korkeudella edessäni oli teini kyrpä ja ihanat kivekset lepäsivät lauteilla ja vielä posliiniksi ajeltuna olin aivan kiimassa....mutta sitten hän poistui yllättäen suihkujen puolelle,
päätin siinä rohkeasti mennä suihkuun pjan kanssa ...yllätin kundin takaa päin asetin käteni poitsun kiinteälle pakaralle sanoen.-tahdon vähän leikkiä sun kanssa älä kerro kenelekkään. poika nyökkäsi ja työnsin käteni hänen ihanien pakaroiden väliin ja työnsin sormeni hänen anukseensa poika voihkaisi ja samassa pojalla alkoi seistä toisella kädellä aloin hieroa pojan sileitä kiveksiä ....siinä samalla annoin kielareita pojan korvaan ja purin korvan lehteä.Liikuttelin sormea pojan anuksessa ja samalla tartuin poikaa kovettuneesta kyrvästä .....alkoi armoton lätinä kun hakkasin pojan lihaa oikeen olan takaa poika huusi että tekee hyvää mutta sattuu siihen vastasin että niin sen pitääkin ja sitten kundi laukesi ja näin tuon ihanan aktin kun teini kyrpä pumppasi lastinsa kaaressa suihku huoneen seinälle osa siitä jäi kuitenkin käteeni roikkumaan joten tungin spermaisen käteni pojan suuhun.

3

15446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh

      siis...ei kiva!!!hyi oikee ällötää:/

    • Kimi

      Olipa hieno tarina ja niin nätisti kirjoitettu, että oikein häijyä teki.

      Tosin en viitsinyt lukea kuin viidennelle riville.

    • theat

      Miten korvaan voi tehä kielarin?
      *Ihmettelee...*
      Työntyykl sieltä joku vaikkukieli vai? :o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe