Onko kukaan ollut viime aikoina tuossa hotelissa majottumassa? Kokemuksia? Mitä kaikkea sijaitsee lähellä? Ravintoloita?
Village Height Golf Resort Hersonissos
1
573
Vastaukset
- mat_kaa_ja
Sijaitsee " keskellä ei mitään", eli muutaman kilometrin päässä on lähimmät kylät. Muutaman kerran päivässä pääsee bussilla Uuteen Hersonissokseen ostoksille. Ihan hieno hotelli, uima-altaita, allasbaareja, päähotellilla ravintola jossa ruokailut ja aamupalat. Kannattaa vuokrata auto, muuten olo alkaa tuntua tylsältä. Hotellin respasta kannatta kysyä retkiesitettä, käytiin parilla retkellä ja eikä todellakaan turhaan. Bussi haki hotellilta ja koko päivä meni kiertelyyn, mutta oli joka sentin arvoista. Oltiin matkalla syyskuun alussa, keskilämmöt kolmenkymmenen kieppeissä. Hyvää matkaa! ps. Kun nuoret myyjät tulee kauppaamaan RCI- jäsenyyttä, olkaa tarkkoina. Me kyllä liityttiin, mutta kotona asiaan tutustuttuamme lähetettiin peruutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274