Hei,
Saimaa amk:sa tradenomiksi opiskelevat/opiskelleet kertoisitteko opiskelusta minkälaista se on? Onko viikot täysiä,päivät minkä pituisia? Saako helposti suoritetttua kolmessa vuodessa jos on ahkera? Kaikki kokemukset nuoriso ja aikuispuolelta tervetulleita.
Harkitsen hakemista, en tiedä vielä kummalle puolelle hakisin,ehkä nuoriso kuitenkin vaikka olenkin jo lähes 30. Onko nuorisopuolella minkä verran noin 30v opiskelijoita vai kaikki jut 19/parikymppisiä?
Olen lukion käynyt ja minulla on ian toiselta alalta ammatillinen tutkinto ja alanvaihto täysin kiinnostaa. Matikassa olen huono. Pärjääkö opinnoissa huonolla matikkapäällä?
SAIMAA AMK, TRADENOMI OPINNOT
uudelle alalle
1
131
Vastaukset
- TodellaSuuttunut!
Mene yliopistoon. Unohda AMK. Käyn itse Haaga-Heliaa ja jos se on tasoltaan korkea, en voi edes kuvitella mitä muut ovat. Haaskaat aikaasi.
AMKssa pärjäät vaikka et osaisi sitoa kengännauhojasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584