Saako ulkomailta aseita halvalla (tilattua) ja onko kuula purkki luotettava kauppa olisin tilaamassa sieltä aseen paitsi jos ulko mailta saa halvemmalla ja tilaisin a&k merkkisen aseen onko hyvä laatu.
Airsoft aseen osto
4
649
Vastaukset
- rando.m
Ulkomailta saa parhaiten tilattua Milgearin kimppatilauksella. Jos tilaat yksityishenkilönä , et saa takuuta ja ase saatta jäädä tulliin , muutenki hinta on aika sama kuin suomesssa :::::> aseen hinta ____ , 50e posti, 23% vero tulli 3.5% (nousee usein 30%), eli ulkomailta parhaiten täältä : http://www.milgear.fi/kauppa/ryhmatilaus.phpk
Kuulapurkki on aika uusi pieni kauppa , sen luotettavuus on ihan ok , mutta olen kuullut , mutta on sitä moitittu jonkun verran aseiden takuun noudatamisestasiitä. Proairsoft ja Milgear ovat luotettavampia.
A&K on ihan ok kiinalainen, maanantaikappaleen saaminen on aina mahdollista. En tosiaan tiedä A&K:sta paljoa, mutta niiden aseiden hoppia on haukuttu todella paljon, että sen saattaa joutua vaihtamaan. Toivottavasti auttoi edes hiukan. - myyn aseen
jos viellä ostat aseen minulla olisi tässä suht hyvä paketti laturia ei ole mutta jos löydän niin tulee mukaan www.huuto.net/kohteet/cyma-ak-47-tactical-cm028-a/212243651 laita huuto niin paketti lähtee tulemaan :)
- Joppeliizu
Ehdotan ostamaan huuto.netistä. Parhaimillaan saattaa saada jopa 200e alennuksen ku ostaa käytettynä. En ehdota uutta ostamaan.
- jupunen
Haluaako joku ostaa kuula aseen kotelolla p228 merkkinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa683991Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212291Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4421966Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651821- 1081176
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931174Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361115Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33937En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37798Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina166740