HOTELL

SKArules

Nyt matkamiehet herätys! Tarttis löytää hyvä hotelli Pietarista. Khl:lää pitäs lähtee joulukuussa kattomaan ja hotellimajotusta oltas vailla. Metroasema ois hyvä olla lähellä ja aamupala tekis terää. Mitään viidentähden luksusta ei kumminkaan tarvii olla vaan ihan perussettii vaikkeikaan mitään räkälää etsitäkään. Laittakaahan hyviä ehdotuksia tulemaan. KIITOS etukäteen.

17

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Motel
      • Perhematkailija

        Toinen ääni M-Hotellille. Oli siisti paikka, riittävä aamupala, ja käsittämättömän rauhallinen paikka, vaikka on aivan ydinkeskustassa. Metroasema aivan vieressä. Mekin käytiin KHL:n ottelussa.


    • virkkuska

      Itse tykkään yöpyä sellaisessa hotellissa kun hotell SKY ihan Pietarin keskustassa. Tosi edulliset hinnat ja sisältää aamupalan. Löytyy googlettamalla Hotell Sky Pietari. Kuuluu johonkin hotelliketjuun. Siisti, pieni, edullinen, riittävä aamupala.

      • SKArules

        Toi Sky vois olla ihan jees hotelli. Onhan se ainakin ihan pelipaikoilla. Mites se aamupala siellä oliko minkälainen. Olin nimittäin yhessä pienessä hotellissa nevskillä viime vuonna ja siellä aamupala haettiin vastaanotosta tarjottimella huoneeseen. Tarjottimella oli 2 palaa vaaleeta leipää, rasvaa ja jotain hilloa leivän päälle. Lisäksi sai ottaa kahvia tai teetä, mutta nekin piti ite vedenkeittimellä valmistaa. Tätä aamupalaa mainostettiin mannermaiseksi aamiaiseksi... Mitehän tuo Saint-Petersburg Hotel onkohan se minkälainen paikka? Hinta on suunnilleen sama ku Sky hotell. Suomen asemalle ois vajaa kilsa matkaa ja metrolle suunnilleen sama.


      • virkkuska
        SKArules kirjoitti:

        Toi Sky vois olla ihan jees hotelli. Onhan se ainakin ihan pelipaikoilla. Mites se aamupala siellä oliko minkälainen. Olin nimittäin yhessä pienessä hotellissa nevskillä viime vuonna ja siellä aamupala haettiin vastaanotosta tarjottimella huoneeseen. Tarjottimella oli 2 palaa vaaleeta leipää, rasvaa ja jotain hilloa leivän päälle. Lisäksi sai ottaa kahvia tai teetä, mutta nekin piti ite vedenkeittimellä valmistaa. Tätä aamupalaa mainostettiin mannermaiseksi aamiaiseksi... Mitehän tuo Saint-Petersburg Hotel onkohan se minkälainen paikka? Hinta on suunnilleen sama ku Sky hotell. Suomen asemalle ois vajaa kilsa matkaa ja metrolle suunnilleen sama.

        Saint-Petersburg Hotellista ei oo kokemusta kun taas huomenna matkustan Pietariin ja jälleen Sky:hin. Aamupala oli viereisessä talossa ja se oli sellainen tiski jossa oli kaikkea tarjolla ja sai itse ottaa, erilaisia leipiä, juustoa, kinkkua, tomaattia, kurkkua, hedelmiä, jugurttia ja mysliä. Taisi olla puuroakin. Teetä ja kahvia tietenkin. Mutta menen tosiaan viikonlopuksi Pietariin ja jos vaan muistan niin tuun maanantaina kirjoittamaan tänne millainen se aamupala oli ja millainen huone tällä kertaa. Laitan vaikka kännykkään muistutuksen maanatai illaksi koska kun reissu on taas heitetty niin en välttämättä muista käydä sitten taas tällä sivustolla.


    • Mr.Leningrad

      Itse olen käyttänyt hotelli Nautilus-Inn:iä. Sijainti kohtuullinen. N 10 minuutin kävelymatka Novochrskaya metroasemalta. Ko. metroasema vain kahden pysäkin päässä jäähallilta. Hotelli aivan kohtuutasoinen ja hinta kohdallaan. Hotellila myös uusi VW-transporter pikkubussi, jonka voi tilata käyttöönsä. Hotelli kannattaa varata Bookins.com sivun kautta.

    • baabushka

      Hotelli Moskova on ainakin hyvä vaihtoehto. Metroasema on samassa rakennuksessa kuten myös mäkkäri ja prisma. Aamupalakin sisältyy mielestäni hintaan

    • skaaaaaaa

      Eikös se oranssikin ollut siinä nurkalla ??? jossa se kärme luikerteli Olgkkan liiveihin

    • Virkkuska

      Tervehdys Pietarista. Olen edelleen tyytyväinen Sky-hotelliin ja aamupala oli runsas ja se oli siinä lähes viereisessä Aster hotellissa. Tattaripuuroa, nakkeja, munia, paprikaa, kurkkua, tomaattia, 5 eri leikkelettä, kahvia, teetä, mehua, mysliä ja saattoi olla vielä jotakin muutakin mutta kyllä minä ainakin tuolla aamupalalla täyteen tulin ja sehän tarjoillaan seisovasta pöydästä joten voi satsata niin paljon kun haluaa. Laitan sulle tähän sen sähköpostiosoitteen: [email protected] tällä kertaa huoneessa oli sellainen parisänky kun edellisillä kerroilla on ollut kaksi erillistä sänkyä vaikka olenkin majoittunut yksi. Minuahan se ei haitannut, sainpahan nukkua leveämmin. Ja nyt oli WC suihku käytävällä kun aijemmin se on ollut huoneessa joten kannattaa ehkä olla yhteydessä hotelliin. Itse ainakin kirjoitan sinne kun ensi helmikuussa menen veljeni kanssa, emmekä välttämättä halua nukkua yhdessä parisängyssä : ) Huoneet ovat pienet mutta erittäin edulliset, siistit ja lämpimät. Hauskaa matkaa!

    • solovestkaja

      Taitaa olla entinen Sovetskaja tänä sky hotelli... empähän kehuisi ...

      • azimutti

        Sovetskaja on nykyään nimeltänsä Azimut.
        Rempattu ihan hyvään kuntoon.


      • SKArules
        azimutti kirjoitti:

        Sovetskaja on nykyään nimeltänsä Azimut.
        Rempattu ihan hyvään kuntoon.

        Varasin tuolta Saint-Petersburg hotellista pari yötä. Sittehän sen näkee millanen se on. Voin kirjoitella matkan jälkeen kommentteja tänne.


    • SKArules

      Nyt ois reissu takana ja tuo Saint-Petersburg hotelli korkattu. On ihan asiallinen ja hyvällä nevan/auroora laivan näköalalla varustettu. Metroasemalle kävelee 10 minuuttia. Aamupala oli kattava : leikkeleitä ja juustoja monta eri sorttia, puuroa, mysliä,hilloja,muroja,salaattia,vihanneksia,nakkeja,munia,kahvit ja teet tietysti ja kahvileipää ym, ym.... Ainut miinuspuoli oli et mitään ilta ohjelmaa ei löytynyt. Kaksi peliä tuli reissun aikana nähtyä ja hyvä oli tunnelma hallissa. Voin suositella muillekin reissaajille.

      • Yöpaikkaa

        Itse kiertänyt keskustan hotellit kaukaa, jos yöpymiseen olen hotellia tarvinnut.

        http://www.spbtourist.ru/en/index.php

        Tuossa on läpi käyty kaikki huonetyypit eikä pahaa sanottavaa ole. Huoneet siistejä ja remontoituja. Halpishuoneessa vessat ja suihkut käytävällä, muissa huoneissa. Käytävät ja ulkonäkö kyllä hieman Neuvostotyylinen, mutta ei pahempiakin on nähty. Aamiainen niukka tarjonnaltaan, mutta sillä nälkä lähtee. Elecrosilan metroasema reilun korttelin päässä.

        Pietarilainen kaveri löysi tällaisen, itse kun ei voinut majoittaa.

        http://www.atomprof-hotel.ru/

        Neuvostotyylinen tämäkin ulkokuoreltaan, mutta siisti oli halpishuone. Tässä oli oma kylppäri, muita huonetyyppejä en ole vielä kokeillut. Aamiainen niukka, puuroa, leipää (yksi makkaravoileipä, pelkkää leipää saa syödä niin paljon napa vetää), mehua, (pika)kahvia ja teetä. Pionerskayan metroasema kävelymatkan päässä. Itse en maksanut rekisteröinnistä erillistä hintaa, liekö unohtanut tai sitten kuuluu huoneen hintaan.


    • halpahalliin

      Mitkä ihmeen halpis huoneet ???? Keskustasta saa samalla hinnalla tai halvemmallakin ja kunnon aamupalan

    • Yöpaikkaa

      Voipi olla että keskustasta saisi samaan hintaan, mutta itse kun viihdyn paremmin tuolla kansan parissa kuin muiden turistien. Keskustassa (Nevskillä) ei ole tullut käytyä pariin vuoteen, kun se on jo useaan otteeseen nähty. Hotellien valintaan on vaikuttanut myös se että ne on niitä paikkoja lähellä missä itse kuljeskelee.

      Halpishuone = Ekonomiluokka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      169
      29539
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      214
      18983
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      393
      9990
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6425
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4313
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3863
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      56
      2909
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1517
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1299
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      61
      1283
    Aihe