Onko tietoa milloin lennot alkaa keväällä TRE-Milano?
Tampere - Milano. Kevään aikataulu?
7
334
Vastaukset
- ---..---
Maaliskuun lopussa. Olisi kuitenkin fiksumpaa käydä Ryanairin sivuilla itse. Niin aikataulut kuin hinnat siellä esillä.
- raikku is da best
Katselen juuri maaliskuun lentoja - niitä ei ole. Kyse siis maaliskuu 2012.
Muistalen takavuosilta vähän samaa: lennot julkaistaan lähempänä vuoden vaihdetta. Mutta milloin? Onko inside tietoa? - ---..---
No ollankos me ihan samassa netissä?
Sun 25 Mar 12
Flight FR 4725
Depart:
Tampere 18:05
Arrive:
Milan (Bergamo) 20:05
No Taxes Adult
Total Price: 49.99 EUR - hiihtoloma
Ollaan, mutta 24 Mar ennen ei ole mitään.
Sivuja hieman selatessani havaitsin, että reitti alkaa vasta 25 march muutenkin:
http://www.ryanair.com/en/new-routes
Kiitos kuitenkin viestistä.- plipplop!
Onko se lukeminen joillekin niin s*atanan vaikeaa? Maaliskuun LOPUSSA lukee ensimmäisessä vastauksessa. Sama kuin jos juna lähtee varttia vaille ja sä vingut kun se ei vielä puolelta ole laiturilla.
- Bergamooon!
Bergamo jo sinänsä melko nasta kaupunki tutustua ja etenkin se vanha siellä korkealla kukkulalla. Kerran siellä kävin ja jäin tosiaan kiertelemään 2 päiväksi ainoastaan itse Bergamoon ja jätin Milanon väliin.
- supositteleeee
Samoin kävi meille. Milano jäi väliin, mutta piipahdimme junalla pikkukaupungissa nimeltä Lecco. Se oli ns. esialppien välissä Lecco-järven rannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683