Joo elikkäs tarkoituksena ois portforward pistää koneelle toimimaan kun pitäisi aukaista portti jotta pääsisin tekemään omia pelejä joihin muut pääsisivät.. Elisa kotiboxia käytän ja windows vista on käyttöjärjestelmänä...
Olen tubesta katsonut ja googlannutkin parisen päivää löytääkseni vastauksia mutta en löytänyt mitään oikeata nykyhetkiin liittyviä ja toimivia vastauksia.. portforward.com sivu ei toimi koska siellä ei ole listattuna elisaa. Olen koittanut seurata englantilaisia sivu apuja että pitäisi mennä '' default gateway '' osoitteelleen ja sieltä muuttaa asetuksia mutta elisa kotiboxissa ei ole mitään sen tapaista joten se on vaikeaa.
Eli jos joku olisi tehnyt,kuullut,nähnyt tai tietäisi miten toimii tai olisi muuten vain auttaa jotenkin niin kertoisi :p kiitos jo etukäteen vastanneille ! Ja toki voi myös kysyä lisää. Vastaan mahdollisimman pian.
Elisa kotiboxi portforwarding rsps
mudcrusher
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632