Voisko joku tietävämpi kertoa miten oikein vaihdetaan 1200 fj ketjurataspaketti?
Siis mitä oikein pitää purkaa et saadaan yhtenäinen ketju paikoilleen? ja vielä olisi hienoa jos jollain olisi kuvia siitä miten se oikein tapahtuu?
Tv ummikko joka alkoi purkaan itse tietämättä miten kaikki oikein tapahtuu
1200 fj ketju+ratasvaihto?
3
184
Vastaukset
- fj1200
käytä niitattavaa ketjulukkoa, on helpoin tapa. takarenkaan joudut irrottamaan hammasrattaan vaihtamisen vuoksi.
- Ite Saatana 666
Päättymättömän ketjun asentamiseksi pitää takahaarukka irrottaa.
Suosittelen vahvasti purkamaan samantien koko takajousituksen linkkunivelistön ja tarkastamaan nivelten puslat ja neulalaakerit. Pitkään huoltamattomat laakerit kaipaavat vähintään voitelua tai ovat jumiin ruostuneita (puhun kokemuksesta). Itsellänikin homma on taas edessä tänä talvena.
Suosittelen esim. Haynes-manuaalin hankkimista. Säästää aikaa ja tupakkia.
Ekaksi pyörä tuetaan niin, että takapää on ilmassa ja pyörä ei pääse kaatumaan. Itse ripustin pyörän takaosan roikkumaan taljan varaan.
-Pyörän sivuverhoilut pois.
-Takapyörä irti, ketjunsuojus irti.
-Irrota takatuennan vivuston pultit ja haarukan kiinnityspultti. Omassa '91-mallisessani piti pakoputkisto irrottaa kiinnityksistään takajalkatappien ja kollektorin luota, että sitä pystyi taivuttamaan hieman alas yhden pultin tieltä.
-Hommaa uusi lukitusprikka eturattaan alle.
Proseduuri voi olla hieman erilainen riippuen pyörän vuosimallista.- Ite Saatana 666
Räjärikuvia löydät hakusanalla "FJ1200 swingarm"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882