Karkkila, Lohja, Vihti + lähialueet huomio!

Iitu1983

Heipä hei!

28-vuotias nainen, joka on juuri muuttamassa Karkkilaan kaipaisi uusia tuttavuuksia. :) Avomies jo löytyy, joten sellaista seuraa en etsi. Mikäli asustelet jossain lähialueella, että voisi tavatakin esim. kahvin äärellä niin ota yhteyttä! :)

6

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vattenfall

Ei saa keitettyä kahvia kun Karkkilassa sähköt poikki kokoaika.

• Minski

Moikka.

Olen myös 28-vuotias avoliitossa oleva nainen Lohjalta. Kaipailen uusia ystäviä.
      Laitahan viestiä osoitteeseen [email protected], niin lähetään vaikka kahvitteleen.

• Heissan, olen myös vastikään muuttanut Nummelaan ja kaipailen uutta ystävää. Olen 38v. Olisi kiva tutustua paremmin... :) Jos kiinnostaa laita mulle postia sp. [email protected]

• mulle myös saa laittaa viestiä oon 30 mies nummelasta jolla ei kavereita ole [email protected]

• Karkkilan karju

Pahoittelut Iitu1983, mutta naimisissa oleviin en koske.

• ihana89

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe