Heipä hei!
28-vuotias nainen, joka on juuri muuttamassa Karkkilaan kaipaisi uusia tuttavuuksia. :) Avomies jo löytyy, joten sellaista seuraa en etsi. Mikäli asustelet jossain lähialueella, että voisi tavatakin esim. kahvin äärellä niin ota yhteyttä! :)
Karkkila, Lohja, Vihti + lähialueet huomio!
6
566
Vastaukset
- vattenfall
Ei saa keitettyä kahvia kun Karkkilassa sähköt poikki kokoaika.
- Minski
Moikka.
Olen myös 28-vuotias avoliitossa oleva nainen Lohjalta. Kaipailen uusia ystäviä.
Laitahan viestiä osoitteeseen [email protected], niin lähetään vaikka kahvitteleen. Heissan, olen myös vastikään muuttanut Nummelaan ja kaipailen uutta ystävää. Olen 38v. Olisi kiva tutustua paremmin... :) Jos kiinnostaa laita mulle postia sp. [email protected]
mulle myös saa laittaa viestiä oon 30 mies nummelasta jolla ei kavereita ole [email protected]
- Karkkilan karju
Pahoittelut Iitu1983, mutta naimisissa oleviin en koske.
- ihana89
mulle saa myös kirjoittaa [email protected]
asun hämeenlinnassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744848- 332711
- 402504
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261933Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401832- 881661
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1611532
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200