Heipä hei!
28-vuotias nainen, joka on juuri muuttamassa Karkkilaan kaipaisi uusia tuttavuuksia. :) Avomies jo löytyy, joten sellaista seuraa en etsi. Mikäli asustelet jossain lähialueella, että voisi tavatakin esim. kahvin äärellä niin ota yhteyttä! :)
Karkkila, Lohja, Vihti + lähialueet huomio!
6
653
Vastaukset 6
- vattenfall
Ei saa keitettyä kahvia kun Karkkilassa sähköt poikki kokoaika.
- Minski
Moikka.
Olen myös 28-vuotias avoliitossa oleva nainen Lohjalta. Kaipailen uusia ystäviä.
Laitahan viestiä osoitteeseen [email protected], niin lähetään vaikka kahvitteleen. Heissan, olen myös vastikään muuttanut Nummelaan ja kaipailen uutta ystävää. Olen 38v. Olisi kiva tutustua paremmin... :) Jos kiinnostaa laita mulle postia sp. [email protected]
mulle myös saa laittaa viestiä oon 30 mies nummelasta jolla ei kavereita ole [email protected]
- Karkkilan karju
Pahoittelut Iitu1983, mutta naimisissa oleviin en koske.
- ihana89
mulle saa myös kirjoittaa [email protected]
asun hämeenlinnassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52564
- 60544