Heipä hei!
28-vuotias nainen, joka on juuri muuttamassa Karkkilaan kaipaisi uusia tuttavuuksia. :) Avomies jo löytyy, joten sellaista seuraa en etsi. Mikäli asustelet jossain lähialueella, että voisi tavatakin esim. kahvin äärellä niin ota yhteyttä! :)
Karkkila, Lohja, Vihti + lähialueet huomio!
6
653
Vastaukset 6
- vattenfall
Ei saa keitettyä kahvia kun Karkkilassa sähköt poikki kokoaika.
- Minski
Moikka.
Olen myös 28-vuotias avoliitossa oleva nainen Lohjalta. Kaipailen uusia ystäviä.
Laitahan viestiä osoitteeseen [email protected], niin lähetään vaikka kahvitteleen. Heissan, olen myös vastikään muuttanut Nummelaan ja kaipailen uutta ystävää. Olen 38v. Olisi kiva tutustua paremmin... :) Jos kiinnostaa laita mulle postia sp. [email protected]
mulle myös saa laittaa viestiä oon 30 mies nummelasta jolla ei kavereita ole [email protected]
- Karkkilan karju
Pahoittelut Iitu1983, mutta naimisissa oleviin en koske.
- ihana89
mulle saa myös kirjoittaa [email protected]
asun hämeenlinnassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398