Valle Luz

Sylvia

Onko Valle Luzissa lähiaikoina olleita? Minkälaisia huoneet? Tavarat? Ympäristö?
Kiitos kaikenlaisesta tiedosta.

8

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sotavento (ei kirj.)

En tunne niitä huoneistoja, jotain asuntoa sieltä aikanaan tarjottiin, ihan asiallisesti remontoitu yksityisasunto, joita siinä käsittääkseni ainoastaan nykyisin on, ts.valmismatkalaisia sinne ei enää kuljeteta. Joku osa Suomikerhon toimintaa on keskitetty sinne, yleisesti siinä ja lähialueilla asuu paljon suomalaisia. Sijainti on oikein kiva, asuin itse viime talvena lähistöllä ja viihdyin oikein hyvin. On paljon kivoja pieniä ravintoloita, kauppoja, Playa Jardinin ranta pienen kävelymatkan päässä. Suomitarjontaakin on lähimaastossa, jos semmonen kiinnostaa. Lisäksi on posti, lääkäriasema ja apteekki ihan kivenheiton päässä. Aluetta voi suositella lämpimästi.

• bailarina

Olen monta kertaa asunut Vallessa ja nytkin olen sinne menossa. Huoneet vaihtelevat varustukseltaan aika paljon, riippuen omistajastaan. Talo ei ole tosiaankaan ole ollut pariin vuoteen matkatoimistojen listoilla ja siellä operoi ainakin kaksi suomalaista asunnonvälittäjää, jotka osaavat hommansa. Alakerrassa hyvä ja halpa ravintola ja ainakin viime talvena suomi-tanssit kolmena iltana viikossa.

• nuorimummi

bailarina voi ehkä vastata tai siellä Puerto de la Cruzissa talviaan viettävät
        Jos Valle Luzissa on tanssit kolme kertaa viikossa, niin mitkä viikonpäivät ja mihin kellon aikaan? Aikaisemmin X parkin suomitansseissa kävi Jorma Kalevi usein laulamassa yksin tai muiden suomalaisten solistien kanssa. Taisi heittää muutamia keikkoja myös aikaisemmin Valle Luzissa ja Scandicissa. Onko siellä Cruuzin puolella näkynyt ns.Kanarian Keisaria siis viime tai tänä talvena? Henkilökohtaisesti en ole kolmeen talveen pystynyt matkustamaan Teneriffalle kun olen ottanut päivähoitoon tyttäreni kaksi ihanaa lasta. Kunhan lapset aloittavat koulun ensi vuonna niin pääsen taas reissaamaan lämpöisempälle paikkakunnalle(onhan Cruzissa joskus viileää,mutta ei se haittaa kun aurinko paistaa melkein joka päivä)
        Te jotka olett päässet sinne lämpimään niin nsuttikaa!

• nuorimummi
        nuorimummi kirjoitti:

bailarina voi ehkä vastata tai siellä Puerto de la Cruzissa talviaan viettävät
        Jos Valle Luzissa on tanssit kolme kertaa viikossa, niin mitkä viikonpäivät ja mihin kellon aikaan? Aikaisemmin X parkin suomitansseissa kävi Jorma Kalevi usein laulamassa yksin tai muiden suomalaisten solistien kanssa. Taisi heittää muutamia keikkoja myös aikaisemmin Valle Luzissa ja Scandicissa. Onko siellä Cruuzin puolella näkynyt ns.Kanarian Keisaria siis viime tai tänä talvena? Henkilökohtaisesti en ole kolmeen talveen pystynyt matkustamaan Teneriffalle kun olen ottanut päivähoitoon tyttäreni kaksi ihanaa lasta. Kunhan lapset aloittavat koulun ensi vuonna niin pääsen taas reissaamaan lämpöisempälle paikkakunnalle(onhan Cruzissa joskus viileää,mutta ei se haittaa kun aurinko paistaa melkein joka päivä)
        Te jotka olett päässet sinne lämpimään niin nsuttikaa!

nuorimummi odottaa vastausta 13.12 kirjoittamaansa juttuun--...
        HYvää JOULUA Teneriffan kävijöille

• Puertoon menossa

Hei ,
      Olin viime keväänä ja en enää menisi, ensi keväänä sit muualle. Sijainti on todella ihan hyvä ja itsehän kokeiltuna voi olla eri mieltä. Olin 6 krs:ssa , kylpyhuone ahdas ja istumaamme, johon ei edes mahtunut istumaan ja vaikeata sit aina mennä laidan yli suihkuun. Keittiö oli aivan Wc:n oven edessä, ja mitään pytätilaa ei , vaan järjestin sit jonkun pöydän siihen huoneiden välikköön. Tv oli pieni ja ylhäällä seinällä, oli vaikeata lukea tekstiä.
      Pahin ehkä sään ollessa viileä ja tuulinen, niin tähän asuntoon mentiin ulkoa ja parveke oli vastapäätä ja vetohan tuntui kovasti pahalta.
      Alakerrassa ruokailua kehuttiin ja halpakin oli. Paljon suomalaisia kuten hotellinkin aikana. Ja uimarantaan oli lyhyt matka, jos ei allas riittänyt.
      Mutta lomahan aina lomaa, ja itse koettuna vasta sen tietää. Lomia vaan!

• bailarina

Hola!
      Suomi-Teneriffa seuran sivuston mukaan tanssit jatkuvat tänäkin talvena tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin. Scandikissa, joka on nykyään iskelmäbaari, on tanssit joka ilta. Ja jos ei "suomi" tanssit riitä tai haluaa jotain muutakin kuin humppaa, voi käydä bailaamassa vaikka Noeliassa tai uudistuneessa Valkoisessa Hevosessa jne. mahdollisuuksia on.
      Jos Vallesta aikoo vuokraasuntoa, on viisasta pyytää välittäjältä kuvia asunnosta. Olen tutustunut useaan asuntoon siellä ja huoneiden sisustus todellakin vaihtelee ja sen myötä myös vuokran määrä. Osa huoneista on ihan hotellin jäljiltä ja osan ovat uudet omistajat rempanneet, löytyy taulutelevisiot ja pyykkikoneet jne. Halvalla on turha odottaa parasta. Kannattaa siis pyytää välittäjältä kuvia eikä vuokrata sikaa säkissä :)

• cruzero

Olen ollut Valle Luzissa kahdesti sijoittuneena molemmilla kerroilla matalimpaan rakennukseen. Huone oli todella pieni, kaappitilaa heikosti ja kylpyhuone oli surkeimman kokoinen mitä olen koskaan nähnyt. En suosittele kuin yksin matkaaville joille majoituksen taso ei ole tärkää vaan sijainti rannan läheisyydessä.

• majoneesi_mauno

minulle tarjottiin 1kk majoitusta 500e vuokralla tästä talosta, en ole päättänyt vielä menenkö

onko torakoitakin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      964
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      924
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      878
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe