Juttelu seuraa kaivataan.

91 neiti..

Hei olen 20-vuotias nainen. Olen lesbo mutta tykkään myös hieman pojista. Tunnen vain yhden seksuaalivähemmistön kuuluvan henkilön =) olisi kiva tuntea lisää... Elikkäs jos, olet lesbo, homo tai bi. Ja olet 19-25 vuotias ja haluat jutella esim. vaikka sähköposti mesen ym. Kautta kerro asiasta niin voin laittaa meilini tähän =)

12

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhö91

hoi, mistäs päin kirjottelet? :) 91 minäkin.

• Bi-täti_48

"Tunnen vain yhden seksuaalivähemmistön kuuluvan henkilön"

Mahdat olla varsin pieneltä paikkakunnalta. Lisää keskustelua löydät osoitteista www.seta.fi ja siellä keskustelu, sekä www.ranneliike.net

• ::))

Ois kiva jutella,mutta oon kyllä 17 vuotias..

• 91 neiti

:D emt. asun hämeenlinnassa en ole asunut kaupungissa pitkään ja sitä ennen asuin hyvin pienellä paikkakunnalla... =) Höhö 91 mistä päin itse olet? Noh :D ei se ikä ole niin justiinsa...

bi- täti_48 ja kiitos linkeistäsi =)

• ::))

ok,noo annatko sun mesen vai?

• höhö91

höhö91 keski-suomesta ilmoittautuu :)

• 91 neiti

höhö91 :) aijaa... Noh, laitan tähän msn osotteeni [email protected] se on mun msn siitä saa ottaa jos, haluaa ^^

• hyih

hyi , ootsä fagis vai? no huoh..

• blöööh

ööm mäkin olen mutta en tuota ikäluokkaaa :/

• blöööh

halooo? onko ketään kotona??

• yksin

Täälläkin olisi yksi 91 päijät-hämeen alueelta vailla juttuseuraa :)

• Olen toi 91 neiti nykyään rekattuna. Tämä keskustelu ei ole enään voimassa, katsokaa päivämäärää, koska tämä on laitettu. Pahoittelen asiaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5077
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3322
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3069
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2298
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1797
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1550
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1474
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1149
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1109
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1077
    Aihe