Mihin aikaan hirvimetille pitää lähteä?

ymmärtänette?

Kyselivät hirviporukkaan, mutta kun en jaksa herätä viikonloppuisin aikaisin. Mihin aikaan pitää lähteä metsälle? Olen ajatuksissa hankkia hirvikoiran, mikäli edes menen hirviporukkaan mukaan, siispä mihin aikaan koiramiehenä joutuu metsään lähtemään?

Olen vuorotöissä ja muutenkin unet vähän niin ja näin, niin siksi en halua viikonloppuja pilata puhumattakaan omasta mielenterveydestä joka menee nukkumattomana.

9

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuta ku ota viinaa. Sillälailla ne asiat selkiytyvät hirviporukoissa. Tämä ihan näin ystävän neuvona. Ja koira tottakai pitää olla.

    • älä viitsi

      No en ymmärrä tollaista..> Ois niin metsästää, mutta en haluu nousta ennen kymmentä

    • naureskeIija

      Käteenvetely ja pontikanpaneminen on hyvä alku. Paskasakkiin soluttautuminen ei juuri mitään peitepoliisin kykyjä tarvita.

    • panen naureskelijaa

      Haa! Tuo on just mulle sopivaa toimintaa. Millaisessa porukassa toimit?

    • kolmas koira

      Meidän porukka toimii niin, että jalkamiehet etsivät aamulla jälkiä ja jos niitä löytyy niin koiramies tulee sitten paikalle ja laskee koiran metsään. Ei tarvitse turhaan koiraa juoksuttaa, joskus 10-11 maissa soitto yleensä tulee jos tulee.

    • höpinää taas

      taitaa taas koko provo olla samasta näppiksestä. Ainakin nim.merkit susianalyytikko ja naureskelija ovat tasantarkkaan yksi ja sama henkilö ( lue hullu)

    • 6 kaatoa haukkuun tä

      normaalisti siinä klo 4. Päivän eka haukku pimeässä alkaa ja kaato heti auringon nousun aikaan.

    • Stadilainen,,,,,,,

      Hommaa itsellesi nainen, vaiukka vähän sellainen kakkoslaatuinen aluksi. Ei tarvitse kaikkea energiaa tuhlata eläinten tappamiseen ja runkkaamiseen.

    • hanhikki11

      Hanskin porukassa pyyettään hirviä aina, oli kesä elikkä talvi tai jotaki siitä väliltä ja kellon ajaksi passaa kans mikä hyvänsä. Pimeällä sattuu parhaiten muttei oikeen näe mitä ampuu, mutta väliäkö sillä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe