Mihin aikaan hirvimetille pitää lähteä?

ymmärtänette?

Kyselivät hirviporukkaan, mutta kun en jaksa herätä viikonloppuisin aikaisin. Mihin aikaan pitää lähteä metsälle? Olen ajatuksissa hankkia hirvikoiran, mikäli edes menen hirviporukkaan mukaan, siispä mihin aikaan koiramiehenä joutuu metsään lähtemään?

Olen vuorotöissä ja muutenkin unet vähän niin ja näin, niin siksi en halua viikonloppuja pilata puhumattakaan omasta mielenterveydestä joka menee nukkumattomana.

9

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuta ku ota viinaa. Sillälailla ne asiat selkiytyvät hirviporukoissa. Tämä ihan näin ystävän neuvona. Ja koira tottakai pitää olla.

• älä viitsi

No en ymmärrä tollaista..> Ois niin metsästää, mutta en haluu nousta ennen kymmentä

• naureskeIija

Käteenvetely ja pontikanpaneminen on hyvä alku. Paskasakkiin soluttautuminen ei juuri mitään peitepoliisin kykyjä tarvita.

• panen naureskelijaa

Haa! Tuo on just mulle sopivaa toimintaa. Millaisessa porukassa toimit?

• kolmas koira

Meidän porukka toimii niin, että jalkamiehet etsivät aamulla jälkiä ja jos niitä löytyy niin koiramies tulee sitten paikalle ja laskee koiran metsään. Ei tarvitse turhaan koiraa juoksuttaa, joskus 10-11 maissa soitto yleensä tulee jos tulee.

• höpinää taas

taitaa taas koko provo olla samasta näppiksestä. Ainakin nim.merkit susianalyytikko ja naureskelija ovat tasantarkkaan yksi ja sama henkilö ( lue hullu)

• 6 kaatoa haukkuun tä

normaalisti siinä klo 4. Päivän eka haukku pimeässä alkaa ja kaato heti auringon nousun aikaan.

• Stadilainen,,,,,,,

Hommaa itsellesi nainen, vaiukka vähän sellainen kakkoslaatuinen aluksi. Ei tarvitse kaikkea energiaa tuhlata eläinten tappamiseen ja runkkaamiseen.

• hanhikki11

Hanskin porukassa pyyettään hirviä aina, oli kesä elikkä talvi tai jotaki siitä väliltä ja kellon ajaksi passaa kans mikä hyvänsä. Pimeällä sattuu parhaiten muttei oikeen näe mitä ampuu, mutta väliäkö sillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4714
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe