Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Annetaan connemara ylläpitoa vastaan vuokralle kaveriksi toiselle!

Ratsukko

Connemara on 17v ruuna, lempeä ja kiva käsitellä. Joudun vuokraamaan ponin koska lähden muualle opiskelemaan kolmeksi vuodeksi, joten haluisin ponin samalle vuokraajalle koko ajaksi. Ponin saisi vuokralle heti, jotta se kerkeisi totutella uuten paikkaan kesällä =)
Ehtoina hyvä koti ja kaveri. Voi myös ajaa ja ratsastaa (nyt ollut lomalla, joten kuntoa pitäs kohentaa). Jos etsit leppoisaa kaveria hepallesi niin mailaa ja pyydä kuva ja lisätietoja.

14

3156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niksu

      postia tulemaan, olisin kiinnostunut ponistasi.

    • Salma

      Onko ponisi minkäkokoinen? Olen 158cm aikuisratsastaja ja minulla on 2 ravuria ja ratsu, eli kavereita löytyy kyllä ja kokemustakin pian 20 vuotta. Ponisi pääsisi viiden hevosen maalaistalliin, kokopäivätarhaus ja yksilöllinen ruokinta. Missäpäin ponisi on? Laita mailia jos kiinnostaisi antaa ponisi minulle "hoitoon" , [email protected].

    • jennyjuulia-

      moikka! olisiko mahdollista vuokrata hevostasi viikoksi? -jenny ja juulia-

    • Niina96

      Olisiko Connenmara vielä vapaana? Onko minkä kokoinen?(säkä) Missä päin on?
      Luonnè?
      Minulla iteselläni on shettis ori, ja sille kaveria etsiskelemme. : ))

      terv:niina kiminkinen keski suomesta!

      Ps:vastaa pian! : ))

    • Satux

      Saisinko nähdä kuvan ponistasi ja missä te asutte. En ole varma saanko tämän ponin ylläpitoon mutta jos saan ilmoittelen sinulle. Sopiiko poni 12 vuotiaalle ratsastanut 2-3 vuotta. Asun itse somerolla.

    • janicaaaa

      Moi olisko mahdollista saada poni ylläpitoon kesäksi 2010?

    • janicaaaa

      Olisiko mahdollista saada poni ylläpitoon kesäksi 2010. Jos olisi meilaatko mulle osotteeseen. [email protected]

      • hahahajk

        ^


    • seinäjokiset

      moikka ! täältä seinäjoelta ! me täälä mun kaverin kanssa olaan ajateltu tota vuokraamista hyvälle tallille jossa on muita mukavia heppoja =) täälä on myös hyväy maastot , kenttä ja ravirata =) mutta emme voisi ottaa ponia kun kahdeksi tai kolmeksi viikoksi =( ja jos mahdollista olisi tuo kolme tai kaksi viikkoa niin haluaisimme nähdä siitä kuvia ja koeratsastaa =) ja toivoisimme että teille ei olisi täältä seinäjoelta kovin pitkä matka =))

    • ....................

      Haaloo! Se on varmaan menny jo ku on lähetetty 2004!!!!

    • hgutviuhnjuijk

      m,m,m

    • Anonyymi

      Saisiko kuvaa

      • Anonyymi

        Kyseinen hepo on ollut mullan alla jo varmaan aika tovin, ymmärrätkö että aloituksesta on melkein 20 vuotta aikaa??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe