Vietnamin leimaaminen seksillä

oi viet nam

Mielestäni hän tai he henkilöt jotka tällä palstalla leimaavat koko Vietnamin yhdeksi suureksi paketiksi, ja paketiksi jonka ainoa sisältö on seksin myyminen, saisivat hävetä. Se että seksiä nyt vaan myydään missä tahansa missä on ihmisiä, olivat ne turisteja tai kyseisen maan asukkaita, ei tee koko kansasta seksityöläisiä. Jos ette tiedä minkälainen upea maa ja kansa Vietnam on, älkää leimatko sitä. Olen itse asunut Vietnamissa vuosia ja minulla on siellä sukua, ja olen matkannut maan läpikotaisin. Voin suorastaan pahoin lukiessani tätä halveksuvaa ja ihmisvihaista avautumista mitä täällä palstalla viljellään!

14

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessä on yksi ja sama häiriintynyt persoona, joka on juuttunut yhteen teemaan. Täytyy vaan kestää koska tällaisilla tapauksilla ei yleensä ole sairauden tunnetta, he eivät osaa hakeutua hoitoonkaan. Hän saa jonkinlasta nautintoa siitä, että kykenee häiritsemään muiden kesustelua. Jokainen Vietnamissa käynyt tietysti tietää miten asiat oikeasti ovat ja epäilen että suurin osa käymättä olevistakin ymmärtää asian oikean laidan.

      • ei jymärrä

        Eikös tuossa aikaisemmin sanottu, että suurin osa ymmärtää eli ei kaikki. Ole vain rauhassa ei sun varmaan tarvikaan ymmärtää.


      • eri merkitys
        ei jymärrä kirjoitti:

        Eikös tuossa aikaisemmin sanottu, että suurin osa ymmärtää eli ei kaikki. Ole vain rauhassa ei sun varmaan tarvikaan ymmärtää.

        Se että ymmärtää ei tarkoita samaa kuin ettei välitä. Nykyisin vallalla pitäisi kaikessa olla evvk-asenne ? Onneksi ei.


      • Kiinnostunut
        eri merkitys kirjoitti:

        Se että ymmärtää ei tarkoita samaa kuin ettei välitä. Nykyisin vallalla pitäisi kaikessa olla evvk-asenne ? Onneksi ei.

        Voinko kysyä, että missä päin Vietnamia olet käynyt. Vaikuttaa siltä kuin näkemyksesi perustuisi kokemukseen.


      • Ei enää kiinnostunut

        "vinosilmä" sinulla todellakin on jokin ongelma. Keskustelua lienee turha jatkaa olen tarjonnut sinulle kaiken tarvittavan informaation mutta sieltä päästä ei tule mitään järkevää. Toivotan sinulle hyvää jatkoa


      • mitä keskustelua ?
        Ei enää kiinnostunut kirjoitti:

        "vinosilmä" sinulla todellakin on jokin ongelma. Keskustelua lienee turha jatkaa olen tarjonnut sinulle kaiken tarvittavan informaation mutta sieltä päästä ei tule mitään järkevää. Toivotan sinulle hyvää jatkoa

        Sitäkö, jota käyt itsesi kanssa pahvi ?


      • ei enää kiinnoatunut
        mitä keskustelua ? kirjoitti:

        Sitäkö, jota käyt itsesi kanssa pahvi ?

        Totta, kävin itsekseni keskustelua. Modekin tajusi ettei sinun viesteissäsi ollut mitään sisältöä ja poisti ne. Valitettavasti en itse ollut yhtä valaistunut ;-)


      • et todellakaan
        ei enää kiinnoatunut kirjoitti:

        Totta, kävin itsekseni keskustelua. Modekin tajusi ettei sinun viesteissäsi ollut mitään sisältöä ja poisti ne. Valitettavasti en itse ollut yhtä valaistunut ;-)

        Tälle palstalle mahtuu muitakin kuin sinä ja mielikuvituskamusi.


      • et todellakaan kirjoitti:

        Tälle palstalle mahtuu muitakin kuin sinä ja mielikuvituskamusi.

        Mutta yhtä typerää ja samalla kaavalla kirjoittavaa kuin sinä ei ole toista.


    • hoan kiem

      Tuotanoin, anteeksi jos puutun tähän ilmeisesti tarkkaan moderoituun keskusteluun, mutta olen itse asunut nyt reilun kuusi vuotta Hanoissa erään työllistyen erään kanadalaisfirman palveluksessa. Ja en ole huomannut mitään poikkeuksellisen suurta prosituutiota ainakaan Hanoissa tai sen liepeillä. Tottakai prostituutiota on, mutta sen taso ei ole lähellekään esim Thaimaata, jossa kokonaiset kaupunginosat ovat joissain paikoin prostituoitujen käytössä. Olen 38-vuotias mies, seurustelen ikäiseni vietnamilaisnaisen kanssa, eikä hänkään tai hänen sukulaiset ole nostaneet tätä prostituutioasiaa Vietnamissa mitenkään suureksi ilmiöksi kahvipöytäkeskusteluissa. Olen reissannut maan sisällä lähinnä Ho Chi Minh Cityssä ja Nha Trangissa, eikä se sielläkään ole mitään kovin ainakaan näkyvää ollut. Voin tietysti olla väärässäkin, mutta vain tämmöinen huomio näin paikallisista näkökulmista katsottuna.

      • Ben Thanh

        Nyt 3,5 vuotta täällä etelässä asuneena olen tehnyt täysin saman havainnon. Väitän, että Suomessa on enemmän prostituutiota jos asia suhteutetaan väkilukuun.

        Kommunistihallinto pitää kyllä huolen, ettei tänne pääse syntymään mitään Pattayan kaltaisia alueita.


      • jotain rajaa

        Toisaalta voi myös samaan lisätä, että kaikissa maailman valtioissa riippumatta maanosasta, on prostituutiota. Siellä missä asuu muehiä naisia sekaisin samassa yhteiskunnassa, seksiä myydään. Sen määrällä, näkyvyydellä ja lainsäädöllisillä yksityiskohdilla on suuret tapauskohtaiset erot. Mutta yhden yksittäisen kansakunnan leimaaminen ERITYISEN prostituutiorikkaaksi on kohtuutonta.


      • Aka-Simalia

        Inkerin karjakko yritti avata sitä linkkiä lypsykoneella?


    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe