Nyt tarvitaan apua tukkakriisiin ja hakusessa olisi sellainen kampaaja, joka uskaltaa tehdä jotain uutta ja näkee, millainen tyyli sopii kantajalle.
Kiitän ja kumarran avusta!
Paras kampaaja Lahdessa?
20
13131
Vastaukset
- tyttönen_vaan
Itte kävin Trion alakerran Kampaamokauppa Sitruunassa Saralla, ja tukkatyyli muuttu totaalisesti taas. Myös Satu ko. paikassa on hyvä, teki mulle täydellisen muodonmuutoksen tos keväällä..
Kuuleman perusteella myös Salon Fizz:n Jenni osaa hommansa hyvin :) - vierailija lahest
Oon käyny Glamorissa vuosia ja samalla parturilla ja ikinä en oo sielt lähteny saman näkösenä :)
- mimmuliinia
Heh jokainen kampaaja osaa tehdä muutoksen riippuu vain siitä että oletteko samalla aaltopituudella. Siksi kannattaa käydä samalla niin hän oppii tuntemaan sinut ja luonteesi nii tietää minkälaiset sinulle tehdään. Meitä kun on kaiken luontoisia , niin kampaajan on hetkessä vaikea tehdä luonne analyysi ihmisestä. Joku oikein arka voikin haluta uutta ja rohkean tuntuinen onkin valittaja. Opettele luottamaan kampaajaasi ja kerro rohkeasti että haluat räväkän uuden mallin tai vaan latvojen tasoituksen. Kampaajakun ei voi lukea ajatuksia..tiedät vARMAAN- Ja vie kuvia jossa malli esimerkkejä kampaajallesi millaisen tyylisin haluat. Niin tehdään sisustusarkkitehdinkin kanssa. Jos vain istut ja sanot jotain uutta niin kampaaja ei tiedä onko sinulle uutta että otetaan 2cm pois vai että leikataan toinen sivu kaljuksi. Jos kampaaja ehdottaa liian radikaalia osa asiakkaista säikähtää jaa ei tule udestaan. eli ole rohkea kenellä käytkin ja kerro mitä juuri sinä haluat..vai mitä.. totttakai on myös kampaajia jotka eivät ole parhaita työssään mutta niin on myös joka ammatissa. Ja joku tykkää jostan ja joku ei siitä samasta olenkaan. eli maku kysymuksiä nuo.. onnea etsintään. luota itseesi ja kerro mitä juuri sinä haluat!!!Niin saat kampaajaltasi varmasti vinkkejä eikä tämä ketju mene sellaiseksi että ruvetaan mainostus linjalle!!!!
- hyvää laatua
MINÄ TIEDÄN !:
Erittäin ammattitaitoinen paljon palkintoja voittanut ja ulkomailla kissava kamaaja :
Alina Pojoguina ihan huippu!- Lola-lalalala
Tänä vuonna valmistunut nuor likka.. Paljon harjoitusta vaatii vielä. Ainakaan minun kohdallani ei ymmärtänyt, että kaikkien hius ei ole samaa paksua ja vahvaa laatua kuin mitä hänen, ja vaalennuskokeilu meni pieleen ja tuloksena purkkatukka. Myös kerrosti hiukset liian voimakkaasti. Saattoi toki johtua kielimuuristakin.
- Lookin vakioasiakas
The Lookin Marjo!!
Osaa tehdä mageita leikkauksia ja värjäyksiä. Luo minunkin hiuksiini aina jotain uutta. Suosittelen! Muutenkin liikkeessä ilmapiiri todella hyvä! - mari:)
Sami ja Paljärven kampaamo Vesijärvenkadulla.taitava ukkeli ja mukavaki vielä:)Leikannu mun hiukset varmaan ainaki 5 vuotta...
- Partsons
Eila Ahvonen Mariankatu
- Lahtelainen 73
Salon Serenella ( kaksi liikettä ) Vesijärvenkatu 30 ja Vapaudenkatu 18
- Anonyymi
En menisi.Hauski hiukseni pilalle latvoista ja hiusten sisältä.
- lotta6
Ehdottomasti Eija Glamorissa!!!
- senn
samaa mieltä ¨^^
- raunokaisa
senn kirjoitti:
samaa mieltä ¨^^
kuten myös
- starab
The Lookissa on ehdottomasti parhaat kampaajat. Suosittelen. Eivät ole mitään vanhuksia,jotka olisivat vanhoihin kaavoihin kangistuneet.
- teko
Hennalassa Varppimaa
- hampputukka
vieläkö Salon Fizz on olemassa, onko hyvä, entä hintataso?
- Mmmmmmmmmmmnbnb
En voi suositella lahden salon rf kampaamoa kenellekään. Epätasainen leikkausjälki ja raitojen värjäystä ei hallita. Opiskelijatasoa ylihintaa. Tukka on huono ja maksoin itseni kipeäksi.
- Eisinne
Salon Paljärveä en suosittele. Väristä tuli kaamea. Muutenkin tuntuivat palvelevan naamakertoimen perusteella.
- Anonyymi
Ystäväni sai myös Paljärvellä vaaleisiin hiuksiinsa lilan sävyn, vaikka viileää helmenvaaleaa haki!
- Anonyymi
Vesijärvenkadulla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1102241En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6763- 46763