Minkälaisen Runescape private servun teen? Suomalaiset saa MOD!!

MinkälainenServu?

Okei aloitan tekemään tälläistä projectia. Elikkä tiedossa runescapen kaltainen "pilaversio" ei mitään viruksia tai latauksia. Elikkäs kunnon kotisivut ja 24/7 (aina online) peli.

Siis nyt te saatte päättää minkälaisen version tästä teen. Vaihtoehtoja:

- 317 Hard economy

(Hidas expa vanhoilla runen graffoilla vaikea saada kamaa)

- 317 Spawn server

(Vanhoissa grafiikoissa oleva "spawn" sevu elikkä tässä toimisi nämä "pickup" jutut ja saisi suoraan kaikki 99. Elikkä pelkästään bossien tappamista sekä pktusta)

- 500 Spawn

(Runen uusissa grafiikoissa oleva "spawn" sevu elikkä tässä toimisi nämä "pickup" jutut ja saisi suoraan kaikki 99. )

TÄSSÄ HYVÄ TARJOUS: Olkaa kilttejä ja kuluttakaa aikaanne 1min ja sanokaa minkälaisen servun haluaisiite ja tässä pieni motivaatio: KUNNON SUOMALAINEN SAA MOD!!! JOTEN SUOSITTELEN SANOMAAN MIELIPITEITÄNNE!!!

Kysykää ihmeessä vaan että missä ollan menossa ja milloin tulee. Käyn täällä lähes päivittäin!

246

1633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nobo!!

      Semmose keylogger siihen servuu olis ihan hyvä?

    • Nobodyes

      No tota tuleeks siitä 317 vai mikä =D? Äläkä laita key loggeria..

    • MinkälainenServu?

      No en tietenkää laita mitään keyloggereita. Ja täällähän te saatte päättää minkälaisen servun teen.

      • simppaza

        mistä pääsee pelailee sinne servulle.


    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • nobodyes

      Osaatko tehä 614 serveriä voitko hostaa 24/7?

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • rasmus009

      MOI PÄÄSISINKÖ AUTTAMAAN SINUA TÄHÄN HOMMAAN HALUAISIN VIHDOIN OSATA TEHDÄ MYÖS JOSKUS ITELLENI KERRAN KOKEILIN MUTTA EN SAANU PORTTIA AUKI VOIN KERTOA ENEMPI MESESSÄ [email protected]

    • Dhju8

      laita joku pääl 500 ja naki siihen kaikki uusimmat tavarat ja grafiikat mitä vaan saat
      Jos oot kiinostunut hyvästä modista ja sellasesta joka oikeest voi auttaa sua tekemään servuu niin [email protected] .D

    • simppaza

      hei kuullostaa hyvältä koskas toi on valmis into jo päästä pelailemaa. :D

    • Vinkkiä

      No tee vaa joku pääl 500 ja grafiikat ja Ags,claws,chaotics jne...

    • MinkälainenServu?

      Jep. Ajattelin jotain 500 servua joka ois sitte spawn. Mutta myös jotain haastetta pk shop tai jotain vastaavaa. En ole ehtinyt aloittaa vielä muuta tänään kattelen vähän pohjia :)

      Seuraavat paikat ois vapaita:

      - Foorumi osaava
      - Joku joka tekis logon ja clientin backgroundin
      - Sitte toinen koodari joka osais nämä port ja no-ip hommelit.

      Laitan vaikka viddiä youtubeen kun saadaan kunnon pohja :)

    • MinkälainenServu?

      Servu alkaa olla valmis ensimmäinen moninpelattava beta tulee varmaan joulun jälkeen :). Laitan linkkiä sitten.

      • JepaRSPS

        Laitas linkkii tänne sit siitä ja onko siellä Summoning kehitettävissä? :)


    • JepaRSPS

      Siis Dungeoneering epic fail mulla :D

    • MinkälainenServu?

      Ei varmaan aluksi. Ehkä sitten myöhemmin. Servussa on jo fullscreen/smallscreen vaihtoehdot sekä clientin gameframea voi vaihtaa. Muutama pikkujuttu vielä niin servu on valmis!

    • GLaDOS

      Mukava saada vihdoinkin joku suomalaisen servu. Ja minäkin kannatan tuota 500 kaikilla herkuilla ja kamoilla. =D

    • MinkälainenServu?

      Laitan videoa muutaman päivän sisällä. Alustavat tiedot:

      - Spawn (Ei kokonaan Esim Claws Pitää ostaa tai pk:taa (100%)
      - Pk Shops (75%)
      - Donator System (5% )
      - Full Screen (100% )
      - Small Screen (100% )
      - Kolme Eri Gameframea (100%)
      - Saat Valita Uudet tai vanhat hitit (100%)
      - Quest Tab:ista voit valita nopeaa gearin (90%)
      - King Black Dragon (100%)
      - God Wars (50%) (Tulossa täydellinen)
      - Voit palauttaa Heal Pöytää clickkaamalla (Objecti) spekin, prayn ja hp:n (98%)
      - Thieving (Saat Rahaa Esim. Clawseihin) (75%)
      Ja paaaaaaljon muuta.

      • dezmastah

        Mulla ois aika paljon forum tuntemusta, joten jos tarviit niin [email protected] ota yhteyttä


    • öpöpppp

      laita tänne linkkiä tulemaan kun on vailmista =)

      • SeppQ

        Olis kiva saada myöskin F2P serverit kaikenlisäksi.

        Mutta jos olisikin niin, että joku haluaisi vaan loputtomat rahat, eikä mitään että
        kaikki taidot olis heti 99.


    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • neggut

      tee vaa normaali ei mitää spawn ja muuta vaikka et alus saa 50m cash ja whip ja dh fullit vaikka jtn semmosta

    • SeppQ

      Tai jtn. semmosta

    • MinkälainenServu?

      Sellasia Servuja on olemassa, että saa ne loputtomat rahansa mutta pitää kehittää. Ei löydy intoa sellasen pyörittämiseen tai tekemiseen :D

      Servu ei siis ole kokonaan spawn. Vaan osa kamoista. Parhaimmat pitää saada. Servut joissa ei ole haastetta ei pelata muutamaa päivää kauemmin.

      Mutta nyt parhaillani teen ingame-Highscoreja :D

    • Joopajoo

      Annappa ip siihen serveriisi!

      • MinkälainenServu?

        1. Peli EI ole valmis.
        2. Et tule koskaan saamaan tätä ip:tä.
        3. Mitä tekisit ip:llä kun et voi pelata moparscapen tai minkään muun clientin kautta.
        4. Mikset vaan pelaisi omilta kotisivuilta kunhan ne valmistuvat?


    • Private serverin pelaaja

      Okei eli 500 plus ja Barrows, kaikki bossit ja ISO pk shop mistä saisi kaikkea. Ei suoraan kaikkia 99 muuten puret ei onnistu, mutta kuitenkin nopea xp. Aluksi saisi rune fullit ja d scimin riippuen siitä valitsiko melee, range vai mage startterin. Rare droppeja esim. dfs tulisi king black dragonilta 5% mahdollisuudella. Telet olisivat erillaisia esim. boss teleport ja siihen tulee valikko kbd, kq jne. Spellien vaihto helposti.

    • SeppQ

      Teet palveluksen kaikille suomenkieltä puhuville, kiitos!

    • SeppQ

      Ja suomalaisille! Nniille erityisesti!

    • MinkälainenServu?

      Laitan quest tabiin: Master, Zerker [High], Zerker [Low], Pure

      Laitan myös npc:n josta voit reset statsisi. Teen myös mahdollisuuden kehittää statseja esim. jos haluat erilaisen puren (vaikkapa 25 praylla, jotta voit protect claws) Teen myös sen ISON pk shopin.

      Mitä mieltä olette: Laitanko dfs:n pk shoppii?

      • SeppQ

        Voisikko selittää mikä toi dfs on?
        -SeppQ


    • Dezmastah

      Niin tarviitko sitä foorumia sitten?
      -Dezmastah

    • SeppQ

      Onko se linkki sitten toi minkä Asdasdasdasd laitto?
      -SeppQ

      • dezmastah

        Ei ole turhaan rupeen tekemään foorumia ennenkuin tämän servun tekijä haluaa, että servulle tehdään foorumi


    • SeppQ

      Kiitos kun ilmoitit =)
      -SeppQ

    • MinkälainenServu?

      Tuo asdasdasddsa oli vaan joku spämmi :D.
      Foorumit käyvät mikäli hallitset jotenkin php:tä? Ei sen tarvitse olla sen ihmeempi. Kun voi vain rekisteröityä jne. Itse en mitään html/php niinkään hyvin osaan joten olisin kiitoillinen :)

      • dezmastah

        Hallitsen. Laita mulle sähköpostiviestil kaikki servun tiedot ja servun nimi jos olet edes suunnitellut

        [email protected]


    • SeppQ

      Okei kiitti tiedosta!
      -SeppQ

    • Dezmastah

      Rupean sittenkin foorumia tekemään tänään. Tänä iltana tai sitten huomenna ilmestyy linkki tänne

    • SeppQ

      Wuahaa! Thnx!
      -SeppQ

      • SeppQ

        Tuo en ollut sitten minä! T: original SeppQ
        -SeppQ, se ei pelaa joka pelkää.


    • Dezmastah

      www.apollo-pk.foorumini.com/

    • MinkälainenServu?

      Kiitos niin älyttömästi :O Upeat Sivut! Luulempa, että servu tulee uudenvuoden jälkeen. Lähden jouluaatoksi serkulle niin siellä tulee varmaan koodattua paljon. Palaan sitte uudenvuoden jälkeen kotiin.

    • MinkälainenServu?

      Ens kuun alussa.

    • SeppQ

      Saanko jonkun rankin siinä kun olin kolmas sun ja Dethmastzatin jälkee? Ja miten
      peli on edistynyt?
      -SeppQ

    • killeri95

      nätti homma että tullee kunnon suomalainen rsps! :D

    • MinkälainenServu?

      Lisäsin tänään:

      - Tormented Demons ja teleportit niihin.
      - PK shop valmiiksi
      - Jad minigame (valitettavasti vain 1 wave myöhemmin lisää)
      - Viimeistelin highscoret
      - Korjaan parhaillani wildy ditch
      - Thieving stall lisäsin sen jo, enää se tarvitsee vain botin eston.

    • SeppQ

      Tormet on pakosti oltava, mistä muuten pelaajat hommais Dragon Claws,
      ja onko toi peli sit ihan hitaillekin koneille meinaan mulla on nyt käytös
      Windows XP Ixtreme 2003


      -SeppQ, se ei pelaa joka pelkää [tm]

    • MinkälainenServu?

      Kyllä uskon, että toimii hitaammallakin koneella. Voit esim pelata pienemmällä ruudulla. Ja vaihtaa settings jne. :)

    • Jee :)

      Ootan tätä innolla! :)

    • SeppQ

      Sama täällä! Ja kiitos paljon tiedosta.. Mutta tuleeko tähän niin sanottua "respawnia", eli kun olet pelannut yhteensä about 5h niin kakki taidot 1, ja kamoista vain osa jää. Nimittäin tämmöstä tapahtuu Rs private server3.
      -SeppQ, se ei pelaa joka pelkää


      Enää en käytä " [tm] "

    • MinkälainenServu?

      No voin selittää nuo rollbackit. Kun pelaat runescapea tai mitä vaan peliä kaikki tietosi tallentuu teksti tiedostoon. Tässä esimerkki: (yksinkertaistettu)

      Name: Test
      Password: Test
      CoordX: 2000
      CoordY: 3100
      Str: 99 exp: 100000000
      att: 99 exp: 100000000
      jne....
      item1: armadyl godsword
      item2: dragon claws
      minigames played: 10
      jne jne....

      Nuo CoordX ja -Y merkitsevät sijaintisi kartalla. Str ja att: Strength ja Attack Levelisi. Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.

      Kun painat vaikkapa pankkia niin esim. RuneScapessa se tallentaa siitä ukkosi. Silloin teksti dokumentissasi Tuo CoordX ja CoordY muuttuvat. Näin ukkosi tallentuu. Tosin RuneScape on niin edistyksellinen peli, että se tallentaa ukkosi vaikka liikkuisit sentin eteenpäin.

      Mutta joissain private servuissa ukkosi ei tallennu kun painat pankkia. Vaan kun suljet clientin ukkosi ei tallennu ja tehdyt muutoksesi katoavat.

      Näinpä pyrin lisäämään mahdollisimman monta eri kohtaa joita painamalla ukkosi tallentuu. Tämän takia kannattaa lopettaa peli painamalla logout nappia. Tällöin ukkosi varmasti tallentuu. Ainakin minun servussa :)

    • SeppQ

      Ok! Ymmärsin iihan kaiken! Laitappa lisää tietoja
      tulemaan, heti kun mahdollista!

      Hyvää joulua! Toivottaa SeppQ

      -SeppQ, se ei pelaa joka pelkää.

    • arrow to the knee

      I used to create servers like you but then I got an arrow to the knee

    • MinkälainenServu?

      www.egotus.pytalhost.com

    • hehe

      mahtavaa kerrankin kunnon suomiservu tulossa :P

    • MinkälainenServu?

      Tuo viimesin MinkälainenServu? en ollut minä.

      • MinkälainenServu?

        Ei tarvitse identiteetti varkaiksi ryhtyä! kyllä se ihan minä olin.. sinusta en tiedä


    • SeppQ

      Onko siinä mahdollisuutta kehittää Summoningia?
      -SeppQ, se ei pelaa joka pelkää.

    • MinkälainenServu?

      Eip ainakaa aluksi.

    • SeppQ

      Okei!
      -SeppQ, se ei jaksa enää iskulauseita =D

    • Petukka96

      Hei Dezmastah onko sulla mitään steam,skype tai tällästä? haluisin tietää mitä tapahtuu?.

      -Petukka

    • Dezmastah

      Ei ole. eikä tulekkaan vitun homo!!!!

      • Dezmastah

    • srhökerojözxou
    • SeppQ

      Hei!
      Kävin (nimimerkillä SeppQ) Apllo-pk foorumeilla, mun käsittääkseni sinne voi siis
      lisätä kuva (en nyt satu muistamaan miten sitä loppua oikeen kirjotetaan) .

      Eli kysymys kuuluu pystyykö sinne lisätä "rune ukkelin" niinkuin RS foorumeilla jos
      membu, eli esim: red phat ja vaikka musta naama.
      -SeppQ, merry christmas SeppQ:n puolesta =)

      • SeppQ

        Siis tarkotan sitä "Rune ukkelin" KUVAA.


    • MinkälainenServu?

      Ei todellakaan ole ja sitä peliversioo ei tule koska Dezmastah hajoitti sen!!!!!

      • eeronperse

        eiks sitä pelii tuukkaa?? Perkele jos ei tuu!!


      • eeronperse

        eiks sitä pelii tuukkaa?? Perkele jos ei tuu!!


    • Lollazer

      Huoh... "eeronperse" lukisit noita kommentteja asioista nii ymmärtäisit. "Ensi kuun alussa" Nyt on joulukuu tietääkseni vielä? Lopettakaa toi iniseminen...

      Ja btw, Dez ei oo hajottanu mitään, peli tulee sitten ens kuun alussa. Toi MinkälainenServu on joku 10 v trolli. Lukekaa foorumeita, niin pysytte ajan tasalla. Täällä Suomi24:Ssä tuntuu tulevan niin paljon tota spämmiä/trollausta, mut niinku sanottu "Don't feed the troll" eli älkää välittäkö noista. :).

      ~~Lollazer~~

      • Lollazer

        Ja tarkotin tota joka höpötti jostain pelin hajottamisesta! En ylläpitäjää =P


    • SeppQ

      Eli siis toi viimeinen MinkälainenServu ei ollut oikea?

      Ja pystyykö siinä sun versiossas kehittämään farming construction jne?
      -SeppQ =)

    • Lollazer

      Kyllä uskoisin että siinä Farming onnistuu, niin kuin useimmissa private servuissa. Construction ei ehkä välttämättä toteudu ;/ Tiedä sitten.

      SeppQ, suosittelisin rekisteröitymään Apollo-Pk foorumeille (http://apollo-pk.foorumini.com/) ja kysymään asiat siellä.
      Täällä kun ei tarvitse rekisteröityä, niin nämä 10 vee tulee tänne esiintymään
      muiden nimimerkeillä jne.

      ~~Lollazer~~

    • SeppQ

      Juu, kiitos vinkistä mutta olen jo viisi päivää sitten rekisteröitynyt sinne Apollo-PK
      foorumeille :)

      -SeppQ

    • MinkälainenServu?

      Empä tiedä onnsituuko skillaaminen. (Ainakaan aluksi) Pelin on tarkoitus kehittyä kokoajan. Luulempa, että skillit tulee myöhemmin. Ajattelin myös pitkän pitkän pitkän ajan päästä tehdä eräänlaisen RuneScape Remaken. Siihen tulisi kunnon skillaus sun muut. :)

      • eeronperse

        ok.. En tajunnu et se et ollu sinä, joka selitti siit hajottamisest...


    • paras server

      minkälainenservu? milloin serveri on valmis odotan tosi paljon sitä etttä pääsen pelaamaan pistäppäs sitten webclientin linkki tänne nipääsen pelaamaan

    • killermasa64

      ODOTAN INNOLLA ETTÄ PÄÄSEN PELAAMAAN... HALUAISIN MODIN KOSKA AUTTAISIN KAIKKIA HANKKIMAAN RAHAA JA SKILLEISSÄ JA MM LÄHETÄ VIESTIÄ APOLLOPK:N VIESTI LATIKKOON ODOTAN INNOLLA ETTÄ PÄÄSEN PELAAMAAAAN

    • SeppQ

      Juu onko boss teleport valmis sillä haluasin heti kunnon tyypin tehtauiltuani God Warssiin.

      Ja yhtä asiaa en tajua sanoit että ei viruksi eikä sitä tarvitse ladata?
      Nyt siellä lukee Pla Now ja siitä kun painaa niin joutuu lataamaan pelin :(

      -SeppQ, anteeksi jo etukäteen kirjoitusvirheistä. Äidinkieleni ei ole kovin mahtakaa =D

      • SeppQ

        Ja heti huomasin kaksi kirjoitusvirhettä:

        -Riviltä 4 (en laske tyhjiä) PLA NOW [Play Now]

        -Riviltä 5 MAHTAKAA [Mahtavaa]

        -Riviltä 3 VIRUKSI [viiruksia]

        -SeppQ, enää en tousta kommentista itseanä huomauttele =(


    • killermasa64

      seppq onko siellä jo webclient?
      jos on PISTÄ --LINKKI--

    • finlandpure

      mä haluasin sellasen että ois spawn server ja kaikki itemit ilmaseks eikä mitän pk points ja setlevel ja se järjestys että att 1 str2 def 3 niin vasemmasta ylä reunasta alas päin ja siitä seruaava rivi alhaalta ylöspäin

      ja saanko modi kun mä teen siiten mun ukon nimeks finlandpure
      jos joku muistaa mut jostakin toisesta privaservust niin olen sama

      • finland pure

        niin ja viel mä haluun sentakii modi kun ma en oo koskaa ollu modina missään kun ne maksaa ja jos mod maksaa mulle jotain siten niin haista =D


      • finnish pure
        finland pure kirjoitti:

        niin ja viel mä haluun sentakii modi kun ma en oo koskaa ollu modina missään kun ne maksaa ja jos mod maksaa mulle jotain siten niin haista =D

        äiti tai iskä ei tajuu miks pitäs peleistä maksaaa jotaki 5 euroo jotta saa kuukaudeks jonkun erillaisiuuden johoknin peliin ja kun ne ei viel ees pelaa mitää


    • SeppQ

      Viimeinen rivi TOUSTA [tuosta]
      -SeppQ

    • killermasa64

      SEPPQ JULKAISE WEBCLIENTIN LINKKI PLIIS

      • Lollazer

        Huoh.... Koittakaa jo ymmärtää! Peli EI ole vielä valmis, enkä usko että tulee webclient... Ja tolla ei modia heru, et sanotaa ''en oo ikinä ollu mod!''. Jos pelistä halutaan hyvä tai suosittu, tarvitaan myös englannin kielisiä modeja.

        Oottakaa sinne ens kuun alkuun.


    • SeppQ

      Lollazer puhuu asiaa. Koittakaa nyt ymmartää. Pari päivää jäljellä... Huoh...

      Arvon killermasa64, en ole moderaattori vaan innokas kirjoittelija ja tulevaisuuden
      Apollo-pk:n pelaaja.

      -SeppQ, joulu on ohi uusivuosi ei

    • killermasa64

      SEPPQ odotan innolla että pääsenpelaamaan kanssasi

    • SeppQ

      Samoin =)
      Ai että kun niitä fanejakin kertyy =D
      -SeppQ

    • SeppQ

      Eli siis, käsitinkä väärin mutta "Ensikuun alussa" tarkoittaa 1.1.1012 ?

      -SeppQ

      • En Ole TroLLi

        Noh ei se ihan tasan 1.1.2012(sanoit tossa 1012) luulempa että joku pari päivää voi heittää.


    • SeppQ

      *käsitinkö* tarkoitan

      -SeppQ

    • killermasa64

      nii määki luulin et se tulee 1.1.2012 mut ei vissii....

    • SeppQ

      Juu ei se siitä vaan ilmesty huomenna varmaan :D
      Muuten, Minkälainen Servu, miten peli on edistynyt?

      -SeppQ

    • SeppQ

      Ilman mun äkeistä kommenttia toi olis pysyny 100:ssa =(

      -SeppQ

    • MinkälainenServu?

      Hyvin. Poistin vahingossa kokonaan kaikkien potioneiden toiminnan ^^ parhaillani koodailen niitä takaisin.

    • killermasa64

      minkälaineservu milloin apollo pk:n webclient tulee?

    • en osaa tehä servuu.

      haluuun autttaa sua!!!

    • ShadowChris

      Ei mitään spawnauksia. Ihan kunnon eco tee. 317 niin tulee nostalgiaa. Jos tarvitset apua koodaamisessa, niin olen itsekkin harrastanut kyseistä taitoa jonkin aikaa ja saatan voida auttaa.

      -Terveisin kunnon suomalainen.

    • vitunpennnnut

      RS2006.NET

      Lopettakaa niitten paskojen servujen teko, joita hostaatte max 1 viikon, ilman VPS, vitun hitaalla netillä , sekä ehkä JOPA 10HOUR/DAY!

    • runeniga

      laita siihen private servuun sellanen juttu et kirjottaa chat ikkunaan tavaran jonka halua niinku esim "dragon2hsword"

    • SeppQ

      En oo varma ei itellä kyl intoo tommotteesta "D2H"... Ja onko siinä F2P mahdollisuutta?
      JA MIKÄ IHME ON MASTERZEKER?

      -SeppQ

      • Private Serverin Pelaaja

        Yleensä kaikissa private servereissä on ilmainen p2p. Zerker on sellainen 45 def pure.


    • Private Serverin Pelaaja

      Onko pelissä summoning? Itse haluisin, koska real rs on se vain 39 enkä jaksa kehittää. Olisihan se hienoa pk vaikka war tortoisen kanssa. Sitten esim viikon loppuisin olisi double loot kaikenlaisilta monsuilta. Ja ags voisi hommata rahalla, koska gwd se kestää aika kauan.

    • Lollazer

      Itse "Private Serverin Pelaaja" Voisi lukea hieman edellisiä kommentteja! Siellä selvästi SeppQ kysyy, että tuleeko Summoning, ei tule ainakaan aluksi.

      Ja P2P sen verran, että ei ole F2P . P2P tulee automaattisesti!

      Donate(lahjoitus) on eriasia. Lahjoitus menee pelin ja foorumeitten hyväksi.
      Donatorina saat ilmeisesti jotain etu oikeuksia kuten tavaroita, dzone(?) ja Donator rankin, ja tod. näk myös merkin nimesi eteen puhuessasi pelissä :).

      Ilman lahjoituksia ei peli tai sitten foorumit pyöri, sillä ne vaativat kk maksua toimiakseen. Edelleen kehotan kaikkia rekisteröitymään Apollo Pk foorumeille!

      *Linkki*
      http://apollo-pk.foorumini.com/

      Jos nyt kaikki vaan on hiljaa, ja odottaa pelin julkaisua tänne. Ja seuratkaa foorumeilta pelin edistymistä ja julkaisua. Täällä Suomi24 palstoilla kun ei ole mitään valvojia, niin on hiukan vaikea taata kuka oikeasti kirjoittaa, eli voi hyvin olla, että joku heittää tänne vain jonkun virus linkin servun tekijän nimellä.

      Foorumeilla taas on 3 päivittäin käyvää valvojaa, eli siellä mahdollisuus viiruksen saantiin on n. 1 % kun taas täällä se on noin. 50%.

      Ja tottakai AGS, claws, muut itemit voi ostaa rahalla toisilta pelaajilta, mutta myös PK shopista todennäköisesti PK pointseilla.
      En kyllä lähtis tommoseen double loot meininkiin ollenkaan mukaan, enintään kerran kuussa jos sitäkään. Drop Partyja sun muita voi ehkä sitten tulevaisuudessa pitää kun/jos on enemmän pelaajia.

      Kopioin vielä servun tekijän tekstin tuolta :

      - Spawn (Ei kokonaan Esim Claws Pitää ostaa tai pk:taa (100%)
      - Pk Shops (75%)
      - Donator System (5% )
      - Full Screen (100% )
      - Small Screen (100% )
      - Kolme Eri Gameframea (100%)
      - Saat Valita Uudet tai vanhat hitit (100%)
      - Quest Tab:ista voit valita nopeaa gearin (90%)
      - King Black Dragon (100%)
      - God Wars (50%) (Tulossa täydellinen)
      - Voit palauttaa Heal Pöytää clickkaamalla (Objecti) spekin, prayn ja hp:n (98%)
      - Thieving (Saat Rahaa Esim. Clawseihin) (75%)

      Suurin osa on noista kysytty ton postauksen jälkeen, onko niin vaikea lukea kommentteja`? Eikä vaan lukea otsikko ja miettiä "haa uus servu! pistä siihen 317 ja ei spawn" kun peli on suurinpiirtein jo valmis.

      Tuli pitkää vääntöä :)

      -Lollazer

    • SeppQ

      Juu tota nuo molemmat F2P kyssät olivat TROLLEJA!!!
      Itse en haluu oikeassa runessa membua koska maksaa ja jossai vaiheessa lopetan pakosti ja olen liian surkea viellä =D. Eli toistan: MOLEMMAT SeppQ NIMIMERKILLÄ KYSYIVÄT FREE TO PALY MAHDOLLISUUKSIA OVAT TROLLEJA!!!!!

      Ps. en oikeastikkaan tiennyt mikä on masterzeker, eli kiitos sinulle Private Serverin Pelaaja =)

      Yksi kysymys viellä kun moparissa (Runescape 3 private Server) sanotaan esim.
      ::maxhit tai ::runefullhelm toimivatko nuo kaikki Apollo-pk:ssa?

      -SeppQ

    • MinkälainenServu?

      Nuo eivät toimi. Sen verran vielä, että servu voi tulla hieman myöhässä sillä olen matkoilla. Joten kyllä uskon, että muutaman viikon sisällä tulee!

    • SeppQ

      Ok ilman noitakin pelata ja et ihan jokatoinenkaan päivä täällä käy mutta matkoilla
      saa toki käydä!

      -SeppQ

      • Lollazer

        Kyllä se kuule foorumeilla näyttää kokoajan viimeisen 24 tunnin ajan käyneen.


    • SeppQ

      Mitä sä nyt oikein tarkotat?

      -SeppQ

      • SeppQ

        Aijaa, okei tajusin nyt :)

        -SeppQ


    • :3 minä vaan

      317 mutta ei kovin Hard economy koska economy resetistä menettää usein monia pelaajia. addaa mese : [email protected] tai lähetä sähköpostia minulla on kokemusta Head Admin sekä monia Mod kokemuksia. Osaan sanoa mistä pelaajat pitävät :3 addaahan

    • Lollazer

      Lol, hiukan jo nauran tolle edelliselle viestille ;). Todellakin noita viestejä kannattais lueskella ennenkun postailee mitään. Se on 500 SPAWN ! Ja oot ilmeisesti 00? Eli 2000 vuonna syntynyt? Hieman liian nuori ehkä vielä.

      -Lollazer-

      • lollezeri ookko vähä pelle?

        lollazeri kuule, ooksä joku rasisti ku sun mielestä jokku 00 on kersoja? Oon ite toki vanhempi mutta en silti mikää rasisti, ja sitte sä ite oot varmaa joku 4-6 luokkalain ku nehä käyttää aika paljo tota "lol" sanaa.


    • jessevii

      kivalt servult kuullostaa. Tuun ihan varmasti sinne pelaan siihen servuun heti kun se aukeaa. varmaa paras suomi servu jos pysyy pystys enemmän kun viikon :DD
      innokaana odottelen!
      ja se on 24/7??

    • väärinkäsitys? :D

      -Lollazer- olen kyllä 97 vuonna ja tuo sähköpostin nimi johtuu koska toinen nimi oli jo varattu :/ ja eli en jaksanu lukee nuita viestejä koska niitä on 120 mutta pistäppä sitä viestiä mun sähköpostiin

      • Lollazer

        Hahaa, nyt tosiaan naurahdin :D
        Mitä rasistisuutta on sanoa, ettei joku 10 vuotias sovi oikein modeksi tai adminiksi. Tosiaan ikää on 17, ja lol on ihan yleinen lyhenne eikä sille vissiin oo mitään ikärajoja. Joten ite voisit sieltä koneeltas tekemään vaikka läksyjä. Kysyppä opettajaltas mitä on rasistuus ja ns. Toteamus, ja mitä eroa niillä on.

        Juu ja sori jos tajusin väärin, yleensä numerot nimen perässä viittaa syntymävuoteen...


    • NAksuttajaNAGGERI

      morjens, itehän oon pelaillu privaservuja 2008 lähtien, oon hostannu servua kerran, tais olla pystyssä 3kk mutta sitten kaatui koska joku alkoi ddossaamaan nettiämme jatkuvasti ja ei oikeen pystynyt tekee mitään, musta tulis mahtava mod joka tietää koodaamisesta jotain, photoshop taitoja on vuoden takaa ja 2 vuotta olen editoinut kaikenmailman videoita kaikennäkösistä jutuista. pistäkää sähköpostia jos ootte kiinnostuneita : [email protected]


      -Naksuttaja Naggeri-

    • Dezmastah

      Ihan vinkkinä sanon, että rekisteröitykää foorumeille ekaks ja tehkää edes sinne tuo Mod Application....

    • :I

      Köyhät ne niitä privoja pelaa...

      • MinkälainenServu

        Kuinka niin?


    • Randomizerman

      Olen lukenut kaikki kirjoitetut viestit, ja en ymmärtänyt paljoakaan. :/ Sen ymmärrän että on tulossa hyvä servu joka kehittyy ajan myötä. Olen itsekkin rekisteröitynyt jo tähän peliin ja odotan innolla servun tulemista/syntymistä. Ja tuo "Köyhät ne niitä privoja pelaa..." Useimmiten niitä pelaa ne jotka haluavat taukoa siitä että eivät jaksa pelata puolta vuotta "Noob" haukkumasanan eteen. Itse olen rikas RS pelaaja, mutta en jaksa kehittää tyyppiäni koska se vie liikaa aikaa.

    • Lollazer

      olen homo tiedoksi vaan ja linkki ei tuu koskaa ku rikon ton saatanan paskan pelin kokoajan, tuo MinkälainenServu? on huijari, laittaa virus download linkin sinne kuitenkin sitä vaan et oon 7 enkä 17 luuserit haahaa

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • NAksuttajaNAGGERI

      Ja tuo "Olen homo tiedoksi vaan ja linkki ei tuu koskaa ku rikon ton saatanan paskan pelin kokoajan" on selvästikkin trolli = HÄN EI OLE OIKEA LOLLAZER. ja se minkälainenservu? ei ole huijari..


      -Naksuttaja Naggeri-

    • Lollazer

      En kyllä ymmärrä, että joku tommonen jonne saa mielihyvää siitä et menee kirjottaa toisten käyttäjillä :D.

      1. En ole homo ;)

      2. En tee noin paljon kirjotusvirheitä :)

      3. En pystyisi edes tuhoamaan serveriä .
      Mistä tunnistaa trollin?

      1. ON homo

      2. Tekee PALJON kirjotusvirheitä :D

      Problem?

      Kattokaas muuten servun PK vidi;

      http://www.youtube.com/watch?v=AwOgx3Mj_Vs&feature=youtu.be

      http://apollo-pk.foorumini.com/t26-videos-pictures-of-beta-version

      Sit kans vähän kuvia ;)

      http://apollo-pk.foorumini.com/t29-pictures

      Rekisteröitykää tonne foorumeille ne jotka ei ole vielä sitä tehny ;) Pysytte ajantasalla eikä oo trolleja :D

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • Dezmastah
    • haluan modiksi.com

      olisko mahdollisuus päästä modiksi sitten kun valmistuu?
      on kokemusta useammasta RSPS:tä

    • MinkälainenServu?
    • VanhaSuola
    • Maunula

      Okei servu ei tullu viel, mut se varmaaki tulee lähi aikoina! :)

      -Maunula-

    • MinkäläinenServu?
    • MinkälainenServu?

      Äskönen oli trolli.

    • sonni4464646
    • r0gu3 Fani
    • efdfds

      Oon rikkaampi kun sä rogues

    • MinkälainenServu?

      servu tullu kaikki saa co-owner

    • hjk456

      täältä ilmasta kamaa

    • minkälainenservu?
      • hommamuijaa

        miks en pysty pelaa!?kerro mikä se servu olika?


      • kerro nyt äkkiä 1

        mikä se peli nimi oli?!


    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • emps-fani

      haluun tulla modiksi oon aina ollu niin innoissai et joku tekee suomalaisen rsps ja oon ihaillu rikkaita suomalaisia olen käytettävissä kertokaa heti kun se on valmis!!!! kerro myös nimi =[)

    • twiix
    • ehdokas:)

      olisin kiitollinen jos saisin mod tittelin :) tietoa rs-löytyy jo vuodesta 2001

    • jonneponne1

      Etkö pelle tajua että noita servuja hostataan ulkopuoliseilta servereiltä.. ei kenenkään normirunkkarin 20megan netti riitä 300 pelaajalle.. Donatiota hommataan sen takia että serveri pysyy pystyssä.

      Pitäkää hauskaa kotihosti servullanne Jonnet.

    • jonneponne2

      tiedetään... "pelle" en kai maksa turhaan 150e nettilaskua 300 megan netistä ja ostanut kymppitonnin konetta joten "jonneponne1! keskity sä vaan pelailee matopelejä^^

    • hostaajapro

      "Itse asiaan, servulle on löydetty jo hostaaja, mutta toki tulevaisuudessa saatetaan tarvita enempi hostaajia. Nekin voisi jotenkin vuorottaa."

      Pitäkää hauskaa, kuitenkin kaikki tallenteet jää "hostaajan" tietokoneelle. Pitäkää hauskaa Jonnemessengerissänne kun joudutte joka hostin jälkeen lähettämään muutamakymmen Mt (Megatavu) seuraavalle.

      • twiix

        Aah, kuka kakara tääl nyt huutelee? Tuo servu toimii jo, tuskin koskaan saadaan yli 150 pelaajaa, eli turha olis tommonen tonni kuussa -.-


    • hihhhuu hei

      Huoh jonnet taas unelmoi serveristä, täyttä hevonpaskaa. Fail jonnet, fail!

      • twiix

        Kuis nii jos servu on jo valmis :D

        Tekstis perusteella siel on taas joku -12v poika huutelemassa. Ilman mitään järkeviä perusteluja en lähtis huutelemaan mitään jonneista tahi toisten servuista... Nojoo, turhaan mä selitänku noin nuoren aivokapasiteetti ei riitä tiettyjen asioitten ymmärtämiseen :) .


    • joonas13

      paska servo....ei toimi...opettele koodaa....

      • unknownoob

        Ja sä voisit opetella kirjottamaan :)


    • joonas13

      sano mulle päin naamaa.... jos uskallat pentu.... kyl mä sua paremmi kirjotan....

      • twiixs

        Selvä homma, mistäpäin oot? Meinaan en rupee ostamaan junalippuja noinkin turhan asian takia, kun mulla on näet opiskelut kesken... :) kyl maar mulle voit tulla rääpimään päätäs jos huvittaa. Pistätkö infoa niin voitas sopia tää tapaaminen.
        Noo, niinku aina, ei nää 13 - 15 v koskaan sitte yhtäkkiä pääsekkään ku on joku tärkeä tapaaminen tjsp :)


      • twiixs

        Selvä homma, mistäpäin oot? Meinaan en rupee ostamaan junalippuja noinkin turhan asian takia, kun mulla on näet opiskelut kesken... :) kyl maar mulle voit tulla rääpimään päätäs jos huvittaa. Pistätkö infoa niin voitas sopia tää tapaaminen.
        Noo, niinku aina, ei nää 13 - 15 v koskaan sitte yhtäkkiä pääsekkään ku on joku tärkeä tapaaminen tjsp :)


      • twiixs
        twiixs kirjoitti:

        Selvä homma, mistäpäin oot? Meinaan en rupee ostamaan junalippuja noinkin turhan asian takia, kun mulla on näet opiskelut kesken... :) kyl maar mulle voit tulla rääpimään päätäs jos huvittaa. Pistätkö infoa niin voitas sopia tää tapaaminen.
        Noo, niinku aina, ei nää 13 - 15 v koskaan sitte yhtäkkiä pääsekkään ku on joku tärkeä tapaaminen tjsp :)

        Et jos sä Joona lopetat sen isommilles vittuilun, ja menisit vaikka nukkumaan :) molemmat hyötyis siitä. En jaksais lähtee niskasta retuuttamaan sua vanhempie luokses...


    • joonas13

      hesas mä asun...töölös....iha turhaa sä uhoot ku et sä uskaltais mua ja kamui vastaa tulla....oot kuiteki joku pentu....eli opettele sä nörtti koodaa serverii....

    • twiix

      :D Voi sääli, kun pitää ottaa oikein kaveritkin mukaan että pystyy vanhemmalle vittuilemaan päin naamaa :). Oon nähny noita sun viestejäs aika paljon muuallaki, et vaikuta yhtäänn yli 13 vuotiaalta (jos edes sitäkään).
      Mistäs vitusta sä meidän servusta muutenkaan mitään tiedät kun se ei edes ole ollut julki missään :D

      "mua ja mun kamui" joo, semmonen 13.v eskari porukka?

      "oot kuitenki joku pentu" 18 jos tarkkoja ollaan :)

      "opettele sä nörtti koodaa serverii" heti kun teet itse paremman :P

      Tees läksyt papana :D

    • joonas13

      sä pelkäät mua....oot mua kuiteki nuorempi....eli oo jooko hiljaa pentu?...pelaa vaa runee nössö....

      • twiixs

        Onks sul skypee? Jos sua noin paljon joku asia raivostuttaa nii mee lääkäriin tai psykiatrille tahi jonneki Mikki Hiiri :P Sul on näköjään vakavempiaki ongelmia :S Ihan sääliks käy... Eli painut kuuseen täältä foorumeilta, turhaan koitat hakee jotain servausta sanomalla "pentu".

        Nää on näit perus 10v koulukiusattuja.


    • joonas13

      oo hiljaa nörtti.....sun kantsii toivoo et mä en saa ikinä sun iptä.....nörtti...

      • twiixs

        IP:n voi vaihtaa pelle :D Etkä tuu koskaan saamaan mun Ip:tä. Voit vaan toivoa etten saa sun IP:täs ja tuun ihan kotiovelles -.- ei, mut en jaksa pelleillä tämmösen pikkusen kanssa. Go grow up kid!


    • joonas13

      sä et kyl uskaltais tulla meille.....iso broidiki himas.....me mutsilles itkee nörtti....ja pelaa runee....

      • trololoololo

        Iso broidis on 13v?


    • Eliitti

      Jännä tää joonas13 taitaa olla se pera91 sen kaveri joonas etkö sa oikeasti uskalla yksin tulla uhoomaan :D ? ketä vittu kiinostaa sun ählämi broidis? :D miks twiix mutsilleen menis itkee :D ? sinä ,sun ähläm broidis ja katuhuora mutsis voisitte painuu takaisin sinne pieneen savimajaan missä olette tottuneet nakertamaan niitä bambu oksia :) joten jos sulla on asiaa niin laitappa skypes tohon noin niin ilmottelen mun osotteen niin voitte tulla vaikka koko ählämi sukunne kanssa kahville :) mutta koska köyhiä olette kuten muutkin kaltaisenne saatte kinua junarahat sitte vaikka jonkun alikulkukäytävän alla joonas13=13v "iso broidi" 14v tervetuloa :) kutsu vaikka vittu ukkis ja mummis kylää :)

    • joonas13

      loll... mun broidin nimi o mikko eikä pera ja se o armeijas....eikä mun perhe oo manneja koska mun suku nimikii o hämäläinen....eli sä et tiiä mitää must urpo....ps....sun kantsii varoo stadin töölöö ja mun kamui....kahel niist rikos rekisterikii....eli varo nörtti....

      • twiix

        Sinä ja sun ainoat kaks kaveria? Kiitti muuten sun broidis nimestä :P Oot ihan vitu sönkkö, sanoit et sun veli on himas ja nyt se on armeijas. Onks nyt kova fiilis ku kaverit pölliny jostain K-Extrasta tikkarin ja siit tullu vähä rikosrekisteriä. Tajuuksä joonas, et teet ittestäs ihan pellen, ketään ei pelota noi sun juttus.

        Suosittelen hommaamaan kans vähän sanavarastoa. Etkö osaa sanoa oikeesti muuta kun "nörtti......", "pentu.......", "et uskalla......" . Pistä vaa skypee oikeesti :D


    • joonas13

      looldl....mä osaan salesti enemmä kieli oppia ku sä.....viime äikän kokeest 9 .....ja totaris oli 9 kans......sul varmaa 6.....ku sä oot tollane rune nörtti.....meiän koulus sua ainaski kiusattais....mä kerroin sust iso broidille kans......sun kantsii varoo mulle ei kukaa ala....

    • twiix

      Haha :P "meiän koulus sua ainaski kiusattais" mikä vittu sua jätkä vaivaa? Oon hei just täyttäny 18, ei kiinnosta paljoa vittuakaan sun alakoulus :D .Voit pyyhkii noil sun äikän numeroillas vaikka persees -.- . "mä osaan salesti enemmä kieli oppia ku sä"

      Lolol? kielioppi on yhteen. "rune nörtti" on yhteen. s0n, you have much to learn.
      Eikä mulla oo edes numeroin enää noi arvosanat kun en oo enään ala-asteella, tai yläkoulussa. HUHHUH! Pistä jäbä ees meseä :D

    • joonas13

      haha lol.....ootko jossai eskaris ku sul ei o muka numeroi??.....vai ootko joku lande loool......sä kyl huijaat ikäs....ei 18 vuotiaat pelaa nörtti runee.....btw mun broidin kamu yrittää hakkeroida sun ipn.....mut ny mä en jaksa sun kans jauhaa shittii.....nörtti....meen hesee parin muijan kaa....

    • twiixs

      :D etkö tajuu, et lukios ja siitä ylöspäin arvosanat ei tuu numeroina.

      Tunnen sitäpaitsi parikin kamua jotka on yli 25-30 ja pelaa runea. Se on peli siinä missä muutkin. Oot sitäpaitsi jo tunnustanu sun nimes, josta nyt aika helvetin helpolla saa sun henkilöllisyytes esiin. Mut ei mua oikeen kiinnosta nii en rupee selvitteleen sun henkilöllisyyttäs tähän esille.

      Ei sun broidin kaveri saa mun IP:tä millään. Voin vaihtaa IP:n. Ei sun broidis onnistu millään saamaan Suomi24:n databasea, josta ei sieltäkään näe "vieraitten" IP:tä todennäköisesti. Toinen vaihtoehto on Apollo-pk:n database, joka on sekin sitten vissiin kryptattu, eli tarvittas ammattilaisten hakkeritiimi sen kryptan purkuun.

      Oot nois viesteissäs paljastanu koko nimes, asuinpaikkas ja vissiin ikäski.

      Mut jees, ei jaksa jauhaa paskaa niinku sanoit. Peace bro. Laita mese jos haluut vielä aukoa, mut mun puolesta en jaksa enää tämmöstä vittumaista säätöä.
      Tää haaskaa vaan molempien aikaa.

    • Eliitti

      joonas 13v :D tehän ootte kavereidenne kanssa tollasia 10v ylöspäin olevia pikkupentuja jotka isottelee kun on pöllinyt kaupasta tikkarin ettehän te edes saa rikosrekisteriä ku ootte pieniä poikia vielä :D ps minä asun helsingissä ja en osaa kyllä yhtään sanoa miks mun pitäis pelätä jos vastaan kävelee 3, 13v poikaa jotka huitelee kadulla :D mitäs meinasit tehä tuutko ihan nokan eteen heiluttelee sitä varastamaasi tikkaria ja silläkö meinasit vielä uhkailla :D :D :D sano iso broidilles et seuraavas tykistöharjoituksissa siellä "armeijassa" laittaa päänsä sinne tykinpiippuun ennenkuin ampuu eikä tekis pahaa sullekkaan :D ja sun "gansteri stadin kriminaali jengilles" :D sano vaan aika ja paikka niin voin osta joka jätkälle omat tikkarit jos ei omat rahat riitä "neiti hämäläinen" :D

    • MikkiHiiriHel
    • Ukaankkaa
    • joonas13

      mä kävin just kamuje kans salil.....penkkasi 40 kiloo 2 kertaa....must se o aika hyvi et tuskin säkää enempää saat....kamukii kehu et aika mä oon aika vahva.....sun ei kande tulla mulle ja kamuille huutelee.....mun o pakko taas lähtä hesee ku pari muijaa soittelee....nörtit....

      • J0NnEEE!!!!!

        Like a boss !!!!!!! :DDDDD xD


    • Eliitti

      hahahahahah voi vittu sä olet uuno egootko tosiaan sillä että jaksat nostaa tangon lisäksi 20 kiloo extraa :D :D :D edelleenkin sinä ja sun hinari frendis voitte mennä kovistelee hesee niit lissu ihku daa vitun jee muijianne tuu sit sanoo jtn nostamisesta ku on lukemat väh 3x isommat :D mäkin nostin enemmän 13 vuotiaana :D :D ainiin toteuttiko se broidis sen et tunkee päänsä sinne tykinpiippuun siel "armeijassa" :D :D mikän ei ole niin viihdyttävää kun istua ja lukea kuinka tuommoinen pieni poika kerskuu "painon nostajan voimillaa" sekä pienillä "kavereillaan" saati sitten jollain muslimi broidillaan :D sovitaan niin että kun olet ala-asteen käynyt tuu uudelleen höpöttää :D muuten kannattaa pysyä siellä aapelissa :D :D :D :D

      • twiix

        Joo, ei täs väittelemises mitään oo :P eikös 40kg ollut pakollinen 7 tai 8 luokan lihaskunto testeissä. Kui vitun monta kertaa päivässä käyt niitten "muijies" kans siel mäkissä? Taitaa olla broidis kaverikin paska hakkeri, kun eipä näytä koneelleni tapahtueeni mitään. Oot hei jäbä niin maankolossa et huhhuh. Raahaa läski pöntsäs ja ne sun helari kaveris espooseen. Eiku meette hesee, hups ei pysty syömää ku niis on sianlihaa.

        Joonas on vitun k5 :D paljo bet , ettei tää jonne uskalla vittuila ees muurahaiselle päin naamaa. Kerää ittes ja tee läksys.


    • Eliitti

      yhdyn twiixiin ^^

    • rs? siit onki aikaa

      onks siis servu toiminnassa? ja pitää rekisteröityä foorumille enneku pääsee pelaa/lataa client?

    • twiix

      Ihan tuota pikaa pitäs olla ainakin jonkunäköinen versio pelattavissa, muutama bugi fixi/boss telejä nii valmista. Kannattaa kuitenkin tehä foorumeille oma käyttäjä.

      Siellä mm. mod hakemukset, uutiset, ja kaikkea kivaa :)

    • rs? siit onki aikaa

      sain muuten hyvät naurut tolle joonakselle XD ok täytyy tehä

    • twiix

      joo, tais hiljetä kummasti just ku pyytää sitä tulemaan vittuilemaan päin naamaa :)

    • joonas13

      turpa kii nörde...mä oon hengaillu yhe muijan kaa ni en kerkee tollase nörden kans riidellä...btw näytin su viestit luokka kamuille kans....ne nauro iha sikanaa....sano sua kans nördeks...

      • twiix

        Vieläki sä penikka jaksat huudella? Mua ei kiinnosta paskaakaan sun "ihQ teiniwnb lissup1ssikset", luokkalaises nauro varmaa vaan sun tyhmyydelles tai sille, kui maanraos oot. Anna vittu mese tai jotai ku en jaksa tääl ravaa :D on nii kiva lueskella noita sun viestejäs :D mitä vittua sä tääl ees luuhaat jos rune on paska, ei oo kyllä mikään paras peli, mut kuiteski... Ota vittu vaikka koko koulus messii tapaa face to face. Vittuuu sä olet ääliö joonas13. Mun pikkubroidiki leipasis varmaa sua ihan kunnol pataan :D


    • joonas13

      Heh.

      Viisi kirjainta. Ensimmäinen t ja viimenen l.

      Hävettääkö?

      • Phelle

        OU... Guys we got badass here:D Kiitos tästä että sain lukea nämä oikein mahtavat kommentit. Sain kyllä illan naurut tästä. Mitä oikeesti tollanen pikku muksu tulee huuteleen tänne ja uhkaileen kavereillaan ja veljellään:D 40kg penkistä:D siit sain kunnon naurut!:D oikeesti mee koloos häpee:D


    • kuutamo69

      koska servo tulee saanko modit oon pelan runea paljon ja tykkään siit

    • Joonas13 kiusaaja

      Sä joonas13 13v pikkupoika alat lesoilemaa jostai et broidis on armeijjas ja jaksat nostaa 20kg. ***** kusipää jonne13.

    • derppaaaaaaa

      Priva-servut on laittomia, tiesitkö? Toivohan että Jagex ei saa vihiä puuhistas.

    • joonas13

      Bumpataas välillä ylös, nii näkevät miten adminia vietiin. Moi twiiks!

    • SiniValoSubs

      Sori, kun tulen kommentoimaan tänne. En näe mitään hienoa siinä, että jollaki on rikosrekisterissä merkintä. Muistaakseni 15 tai 16 ylöspäin voi vasta tulla merkintä.
      Twiix tai mikä onkaan, niin olet aika säälittävä. Miksi ihmeessä puhut täällä paskaa.
      Käyt lukiota tai kävit, niin silti käytät puhekieltä täällä. Luulisin, että olisit aikuistunut.
      Varastaminen on ihan typerää. Eliitti, miksi ihmeessä puhut rumasti toisten lähiomaisista.

    • I <3 Finland

      kuuleppa sinivalosubs pidä se turpa kiinni ja keskity sun ihme ykkös luokan kokeisiin ja jätä nää hommat vähän isommille pojille nimittäin miksi edes olet joonaksen puolella? se vaan nyt tekee itestään julkisen pellen! se ei kai ymmärrä että nämä kommentit näkyvät kaikille koko maassa
      PS:yhdyn twiixiin

      -I

    • Twiix

      SiniValoSubs tai mikä onkaan, en tajunnu pätkääkään tosta sun viestistäs. Sun ajatusmaailmas taitaa olla asteen verran päin vittua :). Sä et oo täällä mikään moderaattori, joten mikä sä oot täällä kommentoimaan muitten toimintaa? Trolli tai ei.
      Ja se, et kirjotan kirja/puhekielellä enkä slangia täällä, on sen takia, että se on helpommin luettavissa ja näyttäs vitu tyhmält kirjottaa jotai vitu slangii, jos tajusit.


      Ja joonakselle, joka nytkin on joku toinen toisella nimimerkillä. En oikeesti tajunnut edes tota joonaksen viestiä, joka ei ollut sekään sen oikeasti kirjoittama, kattokaa noita miinuksia tosa viestissä. Hävettääkö?

    • joonas13

      Mikä on trolli?

    • joonas13
      • Twiix

        Toiki joonas selvästi apollopk foorumeilta, kun ties adminin (MinkälainenServu?) . Eriasia :)


    • Twiix

      Miks edes hävettäis? Oikeesti nää Suomi24 Runescape keskustelut on yhtä hupia :) Oli trolli tai ei, silti saa nauraa ittensä kipeeksi noille joonaksen viesteille :D

      Jos joku luulee, että nää keskustelut on oikeasti jotain tositarinaa niin saa olla vähän pääkopassa vikaa, kuten SiniValoSubs. Kirjotan näitä viestejä vaan sen takia, että saa nauraa noille kommenteille. Sinäkin SiniValo voisit vähän kelata taaksepäin ja ajatella uudestaan =).

      Btw Trolli sanassa on 6 kirjainta, se ei lopu L kirjaimeen, tai isoon i:hin.

      Bumpataas taas, nii nähää noit /- eroja :)
      Hävettää varmaan?

    • Paras Servu sulle:)

      Heeipparallaa eli oon tehny monia servuja ollu coder et muhun voit luoottaa ja osaann jeessa kaikkia add item saada tehä uusia zoneja ja yms :D mun hotmail : [email protected] : keksin ton randomil .. xdton sähköpostin pikemittenpuhein eli viestiä tohon emaili jos on musta tarvett

    • I <3 Finland

      voi vittu tätä scenariota täällä suomi24:sen sivuilla :D joonas ja sinivalo subs on selvästi sama henkilö!!! miten te tätä runkkausta jaksatte!! joonas on ihan tämmönen sylivauva ku kattelee wikipediastakin kaikki nuoriso sanatkin... ei taia tietää mitä servaus tarkottaa! mee sitte vaikka wikipediasta kattelemaan... mietippä sitä miten sun äiti ja isä on pärjänny koulun ilman wikipediaa:)

      - I

    • Joonas17v

      Ei voi muuta sanoo kuin, että tuli niin sairaan hyvät naurut taas kerrankin ku luin ton Joonas13 viestejä.

    • I <3 Finland

      Serverille haussa moderaattoreita 5kpl!! Hakemukset osoitteeseen: [email protected]. Moderaattorin hinta on 10m official runescape rahaa, joten kannattaa olla nopea!!! Tällä hetkellä betatestit meneilläään ja viimeisiä bugeja korjataan.

      ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
      APOLLO PK SERVERI AVATAAN 27.6.2012
      ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    • rehe

      317 Spawn server

    • Twiix

      Toi I

    • joonas13v

      voisko joku sanoo millo se serveri aukee, mun kaverit jätti mut ja ne ei haluu enää olla mun kaa tekemisä en tiiä miks. mut voisinko mä tulla moderaatoriksi, mä olisin hyvä modi.

      • I <3 Finland

        Joo vielä löytyy vapaita paikkoja modiksi. Lähetä sähköpostiin [email protected] hakemus, niin voit hyvin päästä mukaan toimintaan. Huomioi että modi maksaa 10m official runescape rahaa!


      • PERSEENHAKSAAJA

        JOONAS, OON KAUAN HALUNNU PERSETTÄS!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Twiix

      Edelleenkään ei kannata uskoa tohon I

    • Vx3 Songoda

      VAROKAA TON JONNEN SIVUILLA ON KEYLOGGER!!

      Liittykää mielummin mun servuun. Pelaajia meillä on jo sellaset 10-15 onlinessa kokoajan suunnilleen. Mutta admineita on vaan 2, lukuunottaen minä. Eli jos siis koet olevasi hyvä admin, tule servullemme puhumaan lisää: http://www.tinyurl.com/vx3server/

      Kaikki muutkin halukkaat pelaamaan vaan!


      Terveisin,
      Songoda, Vx3 serverin perustaja.

      • twiix

        Ei tuol ees ole mitään ladattavaa. Sitku on, nii voin antaa epäiliville ne filut mitä se runnaa. Miks vitussa sul olis tinyurlissa mitään servuun liittyvää :)


    • whipz_pker

      onko servu jo auki? miten pääsen pelaamaan? voinko saada modit jos oon aktiivinen ja auttavainen? oon pelannu runescapea jo pitkään niin tiedän siitä paljon ja osaan auttaa muita.

      • tehobattery

        Pelatkaa nyt vain oikeaa RuneScapea.Jos tarvetta rahalle/skilleille niin botatkaa.Bannejä tuskin tulee.Luulisin.Toisena vaihtoehtona on:Mene servu 105 sitte Grand exhangeen ja alhaalla vasemmalle löydätte Jonski,ipapin,tehobatterin ja humalainen88:n Tai jos ei RuneScape kiinnosta,jos omistat PS3:n,niin vedetään hieman Black opsi,MW3:sta mitä haluatte?Myy xbox ja osta PS3 ja addaa tryFFeliporsas ja instakill97 ja tervetuloa quickscouppaamaan jos uskallatte


    • lkjlkjhljkh
    • trololollolool

      trololololololl paska jonnet?

    • 500 ja 2x kertane xp?

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • oikea I <3 Finland

      nice try trolli! BTW mulla ei oo tommosta helevetin emailia -_-

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

      • voivoisua

        Kova jätkä. "pentu"
        Kasva jo, vaikka kuinka nimessäs on "91" nii säkö kuvittelet olevas 1991 syntyny? Hah, veikkaasin et 1997-2001 luokkaa xD


    • es jonne

      saatanan mannet et muta tee ku teet jotaaa vitun private servuuuu vitun homo ime mun munaa et muuta tee ku imet mun munaa

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

      • joonas13

        Voinko tulla modiks? Ku mun kamut repi mun kyrvän irti ja uhkas potkia mun kylkiluut murusiks.


    • KAKDAS¨ÅDAD

      TEE MUN KAKASTA MOD???

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • Like a hack

      Anteeksi mutta en tiedä mistä saa naupsautettua enemmän servuja kun ne 140 Joten voisitko otta minulle skypessä yhteyttä jos sinulta löytyy sellainen Ja käyttäjä nimi Skypessä on themymymigu:)

    • hemuli6

      ahahahha toi joonas13 on tyhmä!!!!

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • 244544

      Kokeile 317 spawnia.

      • 24454

        Ihan hyvä :D


    • RSPS12

      Tee 317 Spawn server

    • ServerPrivateYoda666

      317 SPAWNI KUULLOSTAA JOO HYVÄN VITULTA!

      • LikesFor2016

        Tykkää Jos Luet 2016


    • Anonyymi

      Tää twiix jätkä oli sellanen amisviiksillä varustettu spede.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe