Mikä meni väärin?

katinka

Laitteet Samsung Home Cinema Speaker System, Panasonic Plasma TV TH-42PX80E ja Topfield TRC-2400 digiboxi. Boxi ja tv toimivat yhteen mutta tuota kotiteatteria en saa henkiin millään. Olen yhdistänyt sen sekä televisioon että boxiin, sekä audiokaapelilla että optisellakaapelilla käyttöohjeen mukaan, mutta kotiteatteri ei vain toimi. Virta siihen tulee mutta muuta ei sitten tapahdukaan.

9

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "RTFM"

      Josko se kotiteatterisi on rikki. Eikö se toimi ollenkaan? Ovatko kaapelisi ehjiä? Oletko kytkenyt ne oikein?? Oletko ihan varma, että sinä osaat käyttää sitä laitetta? :)
      Saatko kysyttyä jonkun naapurin tai sukulaispojan apuun??
      Onko sinulla käyttöohjeet kaikkiin noihin laitteisiin? Esim. audio/video-vahvistimen (kotiteatterisi vahvistin) käyttöohjeissa on kerrottu, miten siihen kytketään laitteita ja miten niitä sitten valitaan että ääni kuuluisi..

    • arvaaja.

      Eipä tuosta saa selvää, mitä olet yrittänyt saada aikaiseksi....Samsungin mallinkin olisi voinut mainita......

      jotta TV:n ääni kuulu sun 'teatterista', kytke
      TV audio out ---> 'teatteri' audio in
      teatterista sitten valitaan ko. äänilähde

      jos taas haluat katsella DVD:tä HDMI kytkentä TV:hen riittää.

    • frtgy

      Kannattaa kysyä joltain joka oikeasti tietää noista asioista vaikkapa liikkestä josta ostit nuo kamat.

      • ostelija.

        liikkeessä ei välttämättä tiedetä mistään mitään....usein tietoa löytyy, mutta ei läheskään aina.


    • Kytkennä helppoja kun alkaa miettiä.........

      Missäkö meni vikaan???

      Tässä on nyt se huono juttu, että ne, jotka ihan oikeasti tarvitsevat apua, kärsivät noista spämmääjistä, kun kohta kukaan ei enää viitsi vastata....

    • katinka

      Niinpä niin. Taloutemme toisesta tv:stä löytyy valikko jossa voi lisätä kotiteatterin yhteyksiin. Ainoana vaihtoehtona siinä on valita hdmi1 tai hdmi sivu. Mutta kun tuohon kotiteatteriin ei saa kiinni hdmi kaapelia. Siellä on vain paikat Audio in ja kaksi optisen kaapelin paikkaa. Millaisella kaapelilla siis liittää kun mukana tulleilla ei toimi. Niin ja plussaa saa asiallisista vastauksista =).

      • ihmettelijä.

        mikset kerro kotiteatterin tarkkaa mallia.


    • katinka

      Kotiteatterin malli HW-C450. Ja sinulle huomioitsija, KYSYMYKSESSÄ EI OLE PROVO. Ja jos ei sulla ollut muuta niin miksi vaivauduit edes tuohon?

      • kirjoittaja.

        jos et saa user manuaalin ohjeiden mukaan toimimaan, voit kokeilla liittämällä jonkin muun laitteen TV:n sijaan. vaikka pc:n, jos siitä löytyy tarvittavat liittimet

        copy usermanuaalista:
        AUDIO IN (ÄÄNEN TULOLIITÄNTÄ )
        Kytke pääyksikön AUDIO IN -liitäntä TV:n AUDIO OUT -liitäntään.
        Varmista, että liitäntöjen värit vastaavat toisiaan.
        Tai,
        OPTINEN DIGITAALINEN TULO 1, 2
        Kytke pääyksikön Digital Input -liitäntä TV:n tai lähdelaitteen OPTINEN LÄHTÖ -liitäntään.

        Tulotilan valinta
        Voit valita digitaalisen optisen tilan tai äänitulotilan.
        Voit valita digitaalisen optisen lähdön tai äänilähdön painamalla
        kaukosäätimen O/A INPUT -painiketta tai koskettamalla toistuvasti
        etupaneelin INPUT MODE -painiketta


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe