Minulla on ollut käytössä Shooter merkkinen aseenkanntohihna jo toistakymmentä
vuotta.
Todella paras mahdolinen asehihna kautta aikain,onkelmana on vaan se että
ko.hihnaa ei enää saa varaosi eikä sitä valmisteta enään
Tietääkö kukaan ko.hihnan historiasta
Siis kysymys on Orkis Shoterin hihnasta...
Kantohihna Shooter orkinaali
2
346
Vastaukset
- kimmo k
Mulla on aivan käyttämätön shooter merkkinen hihna, SA torni-logo leimalla. Yläpäästään ilmeisesti puristetaan piippuun kiinni. Ei siis hihnalenkkiin. Mutta peräpään kiinnitystä en ymmärrä ollenkaan, erillinen 10 cm pitkä nahalla vuorattu paksu rautalanka viritys. Jos sinun on samanlainen, niin miten se kiinnitetään aseen perään. Onkohan tämä joku sotilaskiväärin oma hihna.
- lapsenlapsi,
Mulla kanssa on aika erikoinen aseen hihna. Mummo kuuluu virkanneen sen ollessaan lottana. Hihna on virkattu kiinni aseeseen. Materiaalina ollut vaalea kalastajanlanka. Lisäksi mukaan kuuluu vaalea samasta materiaalista virkattu sukka joka pujotetaan kiväärin päälle. Ase on ollut tarkka-ampujakäytössä ja sukkaa on talvella käytetty. Vaari kuului ampuneen tällä aseella lukuisia vihollisia ja sodan jälkeen melkein kaikkea mikä liikkuu, kesät talvet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947996- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2532528- 482175
- 422025
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281950- 481912
- 191783
- 601778