Tänään sattui jotain kivaa... Nostin nuorta hoidettavaani autosta pyörätuoliin (molemmat painamme n 55 kg). Auton vierestä käveli Äiti pienen poikansa kanssa ja tämä nuori herra jäi katsomaan ähkimistäni. Lopulta sitten pienen pojan Äitikin tuli kertomaan mitä hänen lapsensa oli ihailevasti sanonut. "Äiti, katso kun on vahva täti". Jep, jep, tietäisipä vain kuinka vahva pitää olla, jos on Omaishoitaja:).
Olen niin ylpee...
4
102
Vastaukset
- hoitaja minäkin.
Lasten suusta kuulee totuuden:)
- 151515
Pikkulapset on kyllä suloisia... :) Mutta vakavasti "puhuen" olet kyllä todella sisukas ja toivottavasti sulla terveys kestää nostamisen... Asiasta kokemattomana arvelen, että kai sinulle joku on neuvonut oikeat nosto-otteet... joku fysioterapeutti tms
- Norsuinen olo
151515:lle Kiitos huolehtimisestasi, ei kestä terveys. Keväisen lapseni jalkaleikkauksen jälkeen ei ole omat käteni parantuneet ollenkaan, käytän särkylääkkeitä säännöllisesti ja silti särky on melkoista ja hermoja raastavaa.
Nykyään yritän välttää turhia nosteluja, mutta siirtyminen pyörätuoliin/pyörätuolista vaatii voimieni ylitystä. Fysioterapeutilta olen saanut jonkinmoista opastusta liki 20 v sitten ja silloin lapseni painoikin noin 45 kg vähemmän ja omasta koulutuksestani ei ole asiaan mitään hyötyä, muuten kuin paperilla... Äiti jaksaa...
- Äiti minäkin
Se tässä omaishoitajan työssä taitaa olla ammattitauti, ettei terveys kestä, joko se vaiva on fyysistä tai henkistä...
Toivottavasti saisit kädet kuntoon tai edes sellaiset lääkket, että kipu häviää....
Itse poden fibromyalgiaa ja meni jokunen vuosi, ennen kuin sain elämäni taas noin suunnilleen kuntoon.. onneksi löytyi hyvä fysiatri (yksityinen) ja oikea lääkitys ja kunto-ohjelma... Jos olisin jäänyt meidän terveyskeskuksen hoitoon, en olisi sieltä koskaan mitään muuta saanut kuin särkylääkettä.. ja olisin vaan mennyt alaspäin kaikilla tavoin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784