Pirkanmaalla paljastunut valelääkäri kertoi heti Suomeen tultuaan olevansa Venäjän juutalaisia.Hän oli hyvin kiinnostunut kaikista jotka toimi jotenkin yhteydessä Venäjän tai Israelin juutalaisiin. Kyseli hyvin suurella mielenkiinnolla sanoen olevansa kiinnostunut uskonnosta.
Varmojen luotettavien lähteitten kautta suoritettu tarkistus osoitti Varmasti ettei kyseesä ollut juutalainen vaan Kaukasian kansoihin kuuluva henkilö.
Tiedot menivät Venäjälle.
Kerroin tämän siksi koska joku saattaa alkaa mustata juutalaisia tällä, että muka juutalainen teki tuon.
Hän teki pahaa monella tapaa.
En paljasta enempää, mutta ehkä luette vielä mediasta.
Muistakaa ei jokainen jolla on vähänkin tummempi iho ole juutalainen, eikä jokainen joka sanoo olevansa juutalainen silti ole sitä.
Älkää kertoko liian luottavasti ja avoimesti joka kysyjälle kaikkea mitä tiedätte.
Olin hänen kanssaan tekemisissä ja näin mistä oli kyse heti alussa, minua vain ei uskottu vaan leimattiin vainoharhaiseksi.
Nyt myönnetään, että olin sittenkin oikeassa ja kysellään mistä huomasin.
Valeläkäri esiintyi juutalaisena
28
123
Vastaukset
- 555555555555
Niin mikä ilo sillä huijarilla oli juutalaisena olla. jos oli kaukaasi niin sitten on muslimi todellisuudessa.
- SB
Kaukasiassa on ainakin puolet ortodoksikristittyjä
- KTS (Ei kirj.)
Valelääkäri ja valejuutalainen...
- Jisreel
Tuo kommentti oli aivan naulan kantaan.Kiitos Israelin vuorille paljastuksesta.
Minäkin tapasin tuon huijarin pari kolme kertaa ja ihmettelin onko lintu vai kala. Esiintyi suurena johtajana.
- SB
No mistä huomasit?
Tuo sukunimi saattaisi ollakin ainakin lähellä juutalaisia samantapaisia sukunimiä.
Onko sekin sitten väärennetty?
Tiesitkö että myös kaukasiassa oli ja on edelleenkin suhteellisen paljon juutalaisia ja minun mielestäni kuvan perusteella hän ei ole edes tumma vaan ristiverinen tosin huomattavan koukulla nenällä peritty.
Uskoisin hänen olevan Venäjällä niin yleinen monikultuurin tuete ja ei hän välttämättä tiedä edes isänsä nimeä siksi villiä meno oli Neuvostoliitossa.
Sitäpaitsi Neuvostoliitossa uskonto oli ainakin osaksi kielettyä ja sitä ei suosittu.
Näinollen jonkin sukujuuren juutalaisuuskin saattaa kiinnostaa, koska siitä ei paljon tiedetä.- Israelin vuoret
Mistäkö huomasin?
Hänen toimintansa on ollut jo Suomeen tulosta lähtien varsin outoa. Ei tämä lääkärikohu ole ainoa.
Lisäksi hän on pyrkinyt kaikenaisiin vastuunalaisiin ja luottamusta vaativiin tehtäviin. Tämän vuoksi taustat on tarkistettu.
Venäjän viranomaisilla on paljon tietoa samoin Venäjän juutalaisyhteisöillä.
Siellä kyllä tiedetään kuka on mitäkin ja mistä tulee. Hän on Kaukasialainen ja sillä selvä.
En kerro tarkemmin, mutta näin se vaan on.
Kaiken lisäksi hän oli tummempi Suomeen tullessaan.
Kuten ehkä olet huomannut hänen sairaanhoitajantutkintokin on sellainen jota ei ole suoritettu meidän kriteerien mukaan.
Tämä oli jo lehdessä joten ei mitään salaista tietoa.
Hauska juttu, että hän välillä esittäytyi Inkerinsuomalaiseksi silloin kun siitä katsoi hyötyvänsä.
Tuo kyömy nenänmalli on myös lähes kaikilla Kaukaasian kansoilla mm. tshetseeneillä.
Osuuteni aiheesta riittäköön. - tox nhlkirj ikkun pö
Israelin vuoret kirjoitti:
Mistäkö huomasin?
Hänen toimintansa on ollut jo Suomeen tulosta lähtien varsin outoa. Ei tämä lääkärikohu ole ainoa.
Lisäksi hän on pyrkinyt kaikenaisiin vastuunalaisiin ja luottamusta vaativiin tehtäviin. Tämän vuoksi taustat on tarkistettu.
Siellä kyllä tiedetään kuka on mitäkin ja mistä tulee. Hän on Kaukasialainen ja sillä selvä.
Kuten ehkä olet huomannut hänen sairaanhoitajantutkintokin on sellainen jota ei ole suoritettu meidän kriteerien mukaan.
Hauska juttu, että hän välillä esittäytyi Inkerinsuomalaiseksi silloin kun siitä katsoi hyötyvänsä.
Tuo kyömy nenänmalli on myös lähes kaikilla Kaukaasian kansoilla mm. tshetseeneillä.
Osuuteni aiheesta riittäköön.Alamaailman porukkaan kytköksissä kuitenkin ja se on pääasia. Yleensä sitä nauretaan noille naapurin pojille mutta ne on ammattilaisia myös rikollisuudessa. Toki Venäjältäkin näitä örvelö uiveloita löytyy ihan kuten Virosta ja Suomesta. Niin sanottuja pikkunilkkejä mutta Pietarin kovat pojat on lähes CIA:n ja sisilialaisten tasoa. Ei paljoa kannattas paperin saanti kohteita kytille kertoa jos on "isoilta pojilta" ne saannut.
- SB
Israelin vuoret kirjoitti:
Mistäkö huomasin?
Osuuteni aiheesta riittäköön.---Hänen toimintansa on ollut jo Suomeen tulosta lähtien varsin outoa. Ei tämä lääkärikohu ole ainoa.
Lisäksi hän on pyrkinyt kaikenaisiin vastuunalaisiin ja luottamusta vaativiin tehtäviin. Tämän vuoksi taustat on tarkistettu.---
Et kuitenkaan tiennyt hänen olevan valelääkäri???
No mistä kaukasian maasta hän on kotoisin?
--Kaiken lisäksi hän oli tummempi Suomeen tullessaan. --
Oho sai varmaan paljon aurinkoa kaukasian vuoristossa majailessaan.
Hänellä on venäläiselle tyypilliset siniset silmät.
Olen satavarma että hän on tyypillinen venäläinen jolla on vähän tummempaa verta ehkä juuri juutalaista.
--Kuten ehkä olet huomannut hänen sairaanhoitajantutkintokin on sellainen jota ei ole suoritettu meidän kriteerien mukaan.--
Huomasitko että hänellä on kielenkääntäjän opintojakin? ei mikään laiska heppu.
--Hauska juttu, että hän välillä esittäytyi Inkerinsuomalaiseksi silloin kun siitä katsoi hyötyvänsä.
Voi olla sitäkin verta.
Kyömyneniä on suomalaisillakin.
ai niin miksi sinua kiinnosti hänen oletettu juutalaisuutensa?
käännytystarkoituksessa vai? - Jisreel
SB kirjoitti:
---Hänen toimintansa on ollut jo Suomeen tulosta lähtien varsin outoa. Ei tämä lääkärikohu ole ainoa.
Lisäksi hän on pyrkinyt kaikenaisiin vastuunalaisiin ja luottamusta vaativiin tehtäviin. Tämän vuoksi taustat on tarkistettu.---
Olen satavarma että hän on tyypillinen venäläinen jolla on vähän tummempaa verta ehkä juuri juutalaista.
--Kuten ehkä olet huomannut hänen sairaanhoitajantutkintokin on sellainen jota ei ole suoritettu meidän kriteerien mukaan.--
--Hauska juttu, että hän välillä esittäytyi Inkerinsuomalaiseksi silloin kun siitä katsoi hyötyvänsä.
Voi olla sitäkin verta.
käännytystarkoituksessa vai?Lue tämän päivän lehtiä niin ymmärrät enemmän ilman selityksiä. Esimerkiksi vaikka se, että hän esiintyi olevansa Israelin Ystävien toiminnan johtaja vaikka heille ei ole sellaista. Hän esiintyi myös Lestadiolaisten leirikeskuksen johtajana ja monessa muussa ominaisuudessa. Näissä hän sanoi olevansa juutalainen.
Minä en tunne häntä läheskään niin hyvin kuin tuo Israelin Vuoret, mutta kuten sanoin aikaisemmin olen joskus tavannut. Kuullut sitäkin enemmän ja nyt lukenut.
Eiköhän tuo ihmisten kiinnostus hänen juutalaisuutensa totuudellisuuteen ole aivan hänen omaa ansiotaan.
Kerro vaikka aivan huviksesi miksi puolustat häntä niin kiivaasti. Oletko itse Juhani Tsarianov. - Jisreel
SB kirjoitti:
---Hänen toimintansa on ollut jo Suomeen tulosta lähtien varsin outoa. Ei tämä lääkärikohu ole ainoa.
Voi olla sitäkin verta.
käännytystarkoituksessa vai?Unohdin mainita erään pikku jutun.
Olin kerran eräässä juhlassa jossa oli vierailulla useitä Venäjän juutalaisia. Hän toimi siellä tulkkina ja täytyy sanoa, että harvoin on niin avutonta tulkkausta sattunut tielleni.
tämä Ivan Tsarianov joutui hyvin usein turvautumaan yleisän joukossa olleiden suomalaisten Venäjän taitoon. Ottaen huomioon millainen kielitieteellinen tutkinto hänellä muka oli niin se ei kyllä näkynyt tulkkauksessa.
Noihin tummusasioihin en ota kantaa kun en ollut alusta asti niin paljoa tekemisissä hänen kanssaan, olin lähinnä aika satunnaisesti. - SB
Jisreel kirjoitti:
Lue tämän päivän lehtiä niin ymmärrät enemmän ilman selityksiä. Esimerkiksi vaikka se, että hän esiintyi olevansa Israelin Ystävien toiminnan johtaja vaikka heille ei ole sellaista. Hän esiintyi myös Lestadiolaisten leirikeskuksen johtajana ja monessa muussa ominaisuudessa. Näissä hän sanoi olevansa juutalainen.
Minä en tunne häntä läheskään niin hyvin kuin tuo Israelin Vuoret, mutta kuten sanoin aikaisemmin olen joskus tavannut. Kuullut sitäkin enemmän ja nyt lukenut.
Eiköhän tuo ihmisten kiinnostus hänen juutalaisuutensa totuudellisuuteen ole aivan hänen omaa ansiotaan.
Kerro vaikka aivan huviksesi miksi puolustat häntä niin kiivaasti. Oletko itse Juhani Tsarianov.En minä ketään puolusta vaan yritän etsiä vaikuttimiasi hänen solvaamisekseen.
Oli Lestadiolaisten leirillä!
Jahas nyt jo selviää olette pettyneitä kun hän ei olekaan 100% juutalainen vaan arvaakseni perusvenäläinen.
Menikö käännytysyritykset pieleen?
Oletko tavannut hänet jollakin kristillisellä leirillä?
Tsetseenit eivät niille mene, eivätkä näyttele juutalaista
Kakista vaan ulos mihin kaukasian kansoihin hän muka kuuluu? - Ymmärrätkö vai et
SB kirjoitti:
En minä ketään puolusta vaan yritän etsiä vaikuttimiasi hänen solvaamisekseen.
Jahas nyt jo selviää olette pettyneitä kun hän ei olekaan 100% juutalainen vaan arvaakseni perusvenäläinen.
Kakista vaan ulos mihin kaukasian kansoihin hän muka kuuluu?Sinulla ei näytä olevan kaikki kotona. Nuo tiedothan löytyvät aivan mediasta tällä hetkellä.
Miksi et kysy syytä miksi lehdistö solovaa häntä.
Jos rikolisen toiminnan paljastaminen on solvaamista niin miettimään pistää kuka todella olet, ja millä motiivilla teet häntä viattomaksi niihinkin rikoksiin mitä hän on itse tunnustanut tehneensä.
Vai eikö koira koiran hännälle polje eikä salli muidenkaan polkevan. - SB
Ymmärrätkö vai et kirjoitti:
Sinulla ei näytä olevan kaikki kotona. Nuo tiedothan löytyvät aivan mediasta tällä hetkellä.
Miksi et kysy syytä miksi lehdistö solovaa häntä.
Jos rikolisen toiminnan paljastaminen on solvaamista niin miettimään pistää kuka todella olet, ja millä motiivilla teet häntä viattomaksi niihinkin rikoksiin mitä hän on itse tunnustanut tehneensä.
Vai eikö koira koiran hännälle polje eikä salli muidenkaan polkevan.Oikeat asiat kirjoituksessasi alkavat hahmottua kaiken rikollisen toiminnan takaa:
-oli lestadiolaisten leirillä houkuttelemassa juutalaisia kristittyjen leiriin
-pettymys on teillä lähinnä siinä että käännytykset eivät onnistuneet
Aluperäinen väitteesi oli että hän on kaukasialainen.
Kysymys on edelleenkin auki: mihin kaukasian kansoihin hän kuuluu?
Tietosi oli niin varmaa että...
Rikollisen tiedon paljastaminen ei ollut se juttu tällä palstalla vaan hänen oletettu juutalaisuutensa ja varmana pidetty tieto hänen kuulumisestaan kaukasian kansoihin. - Ymmärrätkö vai et
SB kirjoitti:
Oikeat asiat kirjoituksessasi alkavat hahmottua kaiken rikollisen toiminnan takaa:
-oli lestadiolaisten leirillä houkuttelemassa juutalaisia kristittyjen leiriin
-pettymys on teillä lähinnä siinä että käännytykset eivät onnistuneet
Aluperäinen väitteesi oli että hän on kaukasialainen.
Kysymys on edelleenkin auki: mihin kaukasian kansoihin hän kuuluu?
Tietosi oli niin varmaa että...
Rikollisen tiedon paljastaminen ei ollut se juttu tällä palstalla vaan hänen oletettu juutalaisuutensa ja varmana pidetty tieto hänen kuulumisestaan kaukasian kansoihin.Minä en ole täällä väittänyt mitään joten kysy niiltä jotka väitti. Eikö sinulla ole senkäänverran kotona kuin olettaa voisi.
Kuulehan Ivan/Juhani juonittelusi on nyt liian kömpelöä, vai oletko hänen sinisilmäinen suomalainen höynäytetty uhri.
Sanoiko joku täällä hänen olleen lestadiolaisten leirillä, en ainakaan minä näe. Hän on esiintynyt johtajana näyttää lukevan niin, ja niin luki lehdessäkin.
Sinulla ei näytä olevan muuta motiivia kuin vääristellä joten minunkin puolestani voit jatkaa yksin. - eräs utelusi kohde
SB kirjoitti:
En minä ketään puolusta vaan yritän etsiä vaikuttimiasi hänen solvaamisekseen.
Kakista vaan ulos mihin kaukasian kansoihin hän muka kuuluu?No mitä nyt Juhani alias SB. Mites selität sen valtavan potilastietojen utelun. Mihinkä tarvitsit tietoja välititkö jollekkin kenelle välitit. Älä väitä ettet tehnyt koska poliisi on kertonut tämän julkisesti.
- Juhani Ivanovitch
eräs utelusi kohde kirjoitti:
No mitä nyt Juhani alias SB. Mites selität sen valtavan potilastietojen utelun. Mihinkä tarvitsit tietoja välititkö jollekkin kenelle välitit. Älä väitä ettet tehnyt koska poliisi on kertonut tämän julkisesti.
Sun tietojasi oli psykiatrian puolella koko lailla iso määrä.
Miten selität sen?
Ai niin ethän sinä ole vainoharhainen? Ethän vaan?
- duke aorn nas gel ki
Katso kun aika monet sedät jotka niitä "papereja" jakaa Pietarissa on "valittuja". Ei sinänsä ettei kuluttajavastuuta olisi. Venäjän viranomaisille on sama kuin puhuisi pukille. Jos ajattelet vaikka että yli puolet niiden virkamiehistä ja poliiseista on samanlaisella kepulipelillä hankkineet paperinsa. Ehkä nyt oppivat paremmin tarkistamaan jos joku vilauttaa papereita. Toisaalta olen jostakin "omien lähteiteni" kautta kuullut että väärennetty henkari maksaa Stadissakin ainakin tonnin. Viron hinnat ovat ilmeisesti hieman halvempia kuin Suomen ja Venäjän. Toisaalta mistäpä minä tiedän kun en ole vory zakonejen palveluja käyttänyt.
- 20+13
Monet suomalaiset kristityt ovat esiintyneet juutalaisena, niin tällä palstalla, kuin muillakin uskontopalstoilla, joten ilmiö sinänsä ei ole uusi.
Kristinuskon levitys juutalaisella nimellä on tietysti kieroa peliä, mutta ihmiset vailla omaatuntoa eivät näe siinä mitään väärää.Pistäpä käsi sydämellesi, kun kysyn:
Jos sä väität olevasi juutalainen/israelilainen, niin uskotko TODELLA Mooseksen pyhiin Kirjoituksiin?
Jos uskot, niin silloin uskot myös Yeshuaan Messiaanasi, sillä Yeshua opetti aikansa juutalaisia/israelilaisia näin:
Johanneksen evankeliumi:
5:46 Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.
Ps. Tuossa jakeessa Yeshua ei viitannut ainoastaan jakeeseen 5. Ms 18:15.- mieti tätä
Totta, moni on esiintynyt juutalaisena ja moni esiintyy vieläkin. Viimeisin vllitys on tuo meidän kansallispukuinen tumma heimomme joka kuulema on kadotut Israelin heimo...
Olin kuolla nauruun, kun kuvitelin tuon kansallispukukansan, jossa ei kaikki osaa lukea ja kirjoittaa eikä ole työssä, sen olevan.. älkää naurattako..! Kunhan he ensin saavat muutaman Nobelin palkinnon, voin kiittää ahkeruudesta, sillä ei työ katso tekijän kansallisuutta. Juutalaisuus katsoo äitiin. - näinkin on rrrr
mieti tätä kirjoitti:
Totta, moni on esiintynyt juutalaisena ja moni esiintyy vieläkin. Viimeisin vllitys on tuo meidän kansallispukuinen tumma heimomme joka kuulema on kadotut Israelin heimo...
Olin kuolla nauruun, kun kuvitelin tuon kansallispukukansan, jossa ei kaikki osaa lukea ja kirjoittaa eikä ole työssä, sen olevan.. älkää naurattako..! Kunhan he ensin saavat muutaman Nobelin palkinnon, voin kiittää ahkeruudesta, sillä ei työ katso tekijän kansallisuutta. Juutalaisuus katsoo äitiin.Kuuluisia ahkeria romaneja tai romanisukuisia:
Chaplin
Jhanko Gerhad, klassinen kitaristi
Asianajaja Lampela
Romanit esiintyvät lähinnä musiikin , hevosten ja taiteen alalla, kuuluu heidän kultuuriinsa
Kaikenlaisia myyriä sieltä idästä tulee ja esiintyy juutalaisena. Hyvä kun paljastui. Luin lehdestä, että hän oli jossain tilanteessa saanut kunnolla selkäänsä täällä Suomessa.
- lestadiolainen ei ki
Kuka voi todistaa että hän on esiintynyt juutalaisena?
Joku lestadiolainen vai? - 3465nördius
lestadiolainen ei ki kirjoitti:
Joku lestadiolainen vai?Hän on itse kertonut kuulusteluissa senkin. Löytyy kun osaa etsiä.
lestadiolainen ei ki kirjoitti:
Joku lestadiolainen vai?Mitä sinä minulle vouhkaat. En minä tiedä onko hän esiintynyt hottentottina vai busmannina. Luikki jätkä on ja ansaitsi jäädä kiinni.
WhiteWikingi kirjoitti:
Mitä sinä minulle vouhkaat. En minä tiedä onko hän esiintynyt hottentottina vai busmannina. Luikki jätkä on ja ansaitsi jäädä kiinni.
Tarkoitin vastaukseni tuolle lestadiolainen ei ki, mitä hän minulle päätään aukoo
- rasimin siiirto
3465nördius kirjoitti:
Hän on itse kertonut kuulusteluissa senkin. Löytyy kun osaa etsiä.
Niin niin löytyy mutta mistä?
Se oli se alkuperäinen ja tätä palstaa koskeva väite.
Todistakaa väitteenne.
Se on aivan yhtä rasistista väittää että tuo venäläisniminen ja sinisilmäinen
perusvenäläinen olisi jotakin tekemistä tsetseenien tai jopa terrorismin kanssa.
Jos kysymyksessä olisi suurrikollinen tai jopa agentti niin paperit olisivat kunnossa jopa kysyttäessä.
Toinen juttu joka on totta näissä paperiasioissa on se että Neuvostoliitossa moni venäläinen sai juutalaisuuden maksettuaan oikeille tahoille ja myös moni juutalainenkin sai opiskelupaikan ja loppututkinnon rahalla.
Miksi juuri juutalainen?
Koska heillä oli paremmat suhteet ja monilla rahaa.
- Israelin Vuoret
Valelääkäri ei ole kristitty, ei ole koskaan ollutkaan.
Mistä tuo tshetseeni väite tähän tempaistiin. ei kukaan ole sellaista väittänyt. Kaukaasiassaa asuu muitakin kansoja ja jopa suurempia kuin he.
Jos aikoo minut tehdä valehtelijaksi niin ei kannata suuhuni laittaa sellaista mitä en ole sanonut. Jos löydät sellaisen väitteen niin laita linkki, muussa tapauksessa ole hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373361
- 971684
- 1361585
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa451470- 911290
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo291192- 571085
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2431034Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270981