Ei kannata käydä Parolan uudessa K-Kaupassa

Parkkipate sakottaa

Kävin tänään Parolaan avatussa K-Supermarketissa ja kaupasta poistuessani huomasin parkkivalvontafirman ilmoituksen kaupan ikkunassa. Äkkiä ryntäsin autolle katsomaan, joko oli valvontamaksu tullut. Tällä kertaa eivät ehtineet ja toista kertaa ei tule, koska en aio kyseisessä liikkeessä, enkä missään muussakaan yksityistä pysäköinnin valvontaa käyttävässä liikkeessä asioida.

Onneksi on muitakin ruokakauppoja Parolassa, eikä Tiiriöönkään ole pitkä matka.

69

6743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parkkihölmö

      Kannattaa muuten ilmoittaa asiasta myös tuonne K-Supermarketiin. Eli siis että ei aio enää asioida liikkeessä, koska parkkipaikalla voi joutua mielivaltaisen kohtelun uhriksi, ja että aikoo kehottaa kaikkia tuttujaan toimimaan samoin.

      Jos nyt joku tuollaisen yksityisen valvontamaksun saa, niin se kannattaa kiistää. Sitä ei missään tapauksessa pidä maksaa! Valvontayhtiölle kannattaa ilmoittaa, ettei ole sopimuksen osapuoli, ja kehottaa ottamaan yhteyttä henkilöön, joka sopimuksen osapuoli on. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta tai tarvetta lähteä yhtiölle selvittämään, kuka autoa ajoi. Jos valvontayritys on niin hölmö, että laittaa maksun perintään, tulee perintäyhtiölle ilmoittaa, että maksu kiistetään koska vaatimus on kohdistettu väärään henkilöön, ja että perintätoimet tulee sen takia keskeyttää.

      Voi olla, että valvontayhtiö uhkaa muunmuassa luottotietojen menettämisellä ja oikeustoimilla. Siinähän uhkaa, mutta noita kun ei oikeasti tule tapahtumaan.

    • fzdgsdvsdvsdv

      ei kuulosta oikein fiksulta bisnesidealta perustaa kauppaa ja sitten pyytää firma sakottamaan asiakkaita. voi olla että vähän lyhytikäiseksi jää kauppa tuolla toimintamallilla.

      onhan hämeenmaan prismoissakin aikarajatut paikat ja osassa pysäköintikiekon vaatimus, mutta sanoivat aikoinaan mediassa, etteivät halua asiakkaitaan sakottaa.
      mikä on kyllä aivan fiksua, pääsee niistä asiakkaista vähemmälläkin eroon jos halua on.

    • Parkkipatrol

      Tänään näkyi vielä pihalla olevan autoja, mutta monet käyvät kerran uteliaisuuttaan katsomassa. Turha odottaa että tulevat uudestaan jos pois lähtiessä on sakkolappu pyyhkijän alla.

    • En tule

      Hyvä kun varoititte. Oli tarkoitus huomenna käydä siellä, mutta ei siis kannata vaivautua. Minäkään en käytä sellaisten kauppojen palveluita, jotka käyttävät yksityisten parkkivalvontafirmojen palveluita.

    • ei valvota enää

      Pysäköinnin valvonta on tullut kiinteistönomistajan toimesta, ei K-supermarketin kauppiaan. Kuulemani mukaan kauppias on ottanut asiakkailta saadun negatiivisen palautteen huomioon ja pyytänyt kiinteistönomistajaa lopettamaan pysäköinninvalvonnan! Enää sitä ei ole, joten tuollaisen pysäköinti-asian takia ei kannata hyvää kauppaa vältellä!

      • tupss

        Kauppias saanut tahtonsa läpi, enää ei parkkipate valvo. Asioikaa rauhassa missä haluatte.


    • hfhfhfh

      Uskomatonta , ihmiset ei osaa käyttää parkkikiekkoa .Ompa tyhmää sakkia .

      • hehhehehe

        Voidaanko toukohousuilta tollasta vaatia =D


    • VOI HYVÄT SYLVIT

      Kyllä nyt kauppaan pitää voida mennä, ettei tarvi kellojen kanssa kulkea, katsellen milloin tulee sakkoa. Kyllä me jo työn takia olemme aika orjuutettuja. Vapaa-aika on vapaa-aikaa.
      Ja yksi asia mikä niissä ärsyttää. Merkinnät ovat suttuisia mustia pieniä huomaamattomia lappuja, jossain kulmalla. Vieraspaikkauntalaisen pitäisi pyörähtää ympäri joka kulmalla, onkohan täällä tai tuolla jokin sääntö.
      LAILLISTETUT LIIKENNEMERKIT ja samat ajat käyttöön kuin kaduillakin seisoo, selkeyttä peliin, se on siinä sitten. Mutta että yölläkin nää Patet sitten käy tyhjillä pihoilla, jos sattuisi joku pokkemaan ilman kiekkoa. Ottakoon muutkin liikkeet esimerkkiä ja poistakoon moiset rysät, jos mielivät lisää asiakkaita.

      • ohikatsoja

        Muutaman kerran olen ajellut ohi ja ihmetyttää, kun uuden kaupan parkkipaikka on tyhjää täynnä. Laskin yhteenlaskun 1 1 ja sen vastauksena sain, että parolalaiset eivät tarvitse kolmatta kauppaa. Ehkäpä kahden kaupan välinen kilpailu riittää ja hinnat/laatu tyydyttävät.
        Luulisin kaupan kuin kaupan petraavan, kun asiakkaat antavat palautteita. En tiedä mikä tilanne K-kaupassa, mutta alku on ainakin luvattoman huono.


      • Virheinvestointi
        ohikatsoja kirjoitti:

        Muutaman kerran olen ajellut ohi ja ihmetyttää, kun uuden kaupan parkkipaikka on tyhjää täynnä. Laskin yhteenlaskun 1 1 ja sen vastauksena sain, että parolalaiset eivät tarvitse kolmatta kauppaa. Ehkäpä kahden kaupan välinen kilpailu riittää ja hinnat/laatu tyydyttävät.
        Luulisin kaupan kuin kaupan petraavan, kun asiakkaat antavat palautteita. En tiedä mikä tilanne K-kaupassa, mutta alku on ainakin luvattoman huono.

        Suurin osa parolalaisista käy kaupoissa Tiiriössä. Parolan uudessa K-kaupassa ei ole ollut koskaan yli kolmea asiakasta kun olen siellä käynyt. Vuoden pari ehkä sinnittelee.


      • K-Supermarket
        Virheinvestointi kirjoitti:

        Suurin osa parolalaisista käy kaupoissa Tiiriössä. Parolan uudessa K-kaupassa ei ole ollut koskaan yli kolmea asiakasta kun olen siellä käynyt. Vuoden pari ehkä sinnittelee.

        Tiedän muutamia jotka olivat Paronin vakiasiakkaita ja he ovat kaikki kertoneet että eivät aio ikinä asioida uudessa K-Kaupassa. He olivat sitä mieltä että vanha kauppa olisi riittänyt hyvin, se mikä eniten närästää, on että Paronin vanhoja kokeneita myyjiä ei otettu uuteen kauppaan. Jos tämä on yleinen mielipide Paronin vahojen asiakkaiden keskuudessa, ei uudelle K-Supermaketille voi ennustaa kovin pitkää ikää.


      • empä mennyt
        ohikatsoja kirjoitti:

        Muutaman kerran olen ajellut ohi ja ihmetyttää, kun uuden kaupan parkkipaikka on tyhjää täynnä. Laskin yhteenlaskun 1 1 ja sen vastauksena sain, että parolalaiset eivät tarvitse kolmatta kauppaa. Ehkäpä kahden kaupan välinen kilpailu riittää ja hinnat/laatu tyydyttävät.
        Luulisin kaupan kuin kaupan petraavan, kun asiakkaat antavat palautteita. En tiedä mikä tilanne K-kaupassa, mutta alku on ainakin luvattoman huono.

        Äläs nyt itse ohiajaessani kiinnitin huomiota autoihin k-kaupan pihassa ja kummastelin kuinka paljon siellä onkaan asiakkaita ku muutaman kerran käydessäni sai kaupan kiertää yksin läpi myyjien tuijottavien silmien alla! No asia sitten selvisi, kun olivat siinä koko päivän ja lumisella keleillä lumettuneina eli työntekijöiden autoja tietenkin! olikohan koko vuoden (työntekijöiden) autoennätys?


      • sma2
        empä mennyt kirjoitti:

        Äläs nyt itse ohiajaessani kiinnitin huomiota autoihin k-kaupan pihassa ja kummastelin kuinka paljon siellä onkaan asiakkaita ku muutaman kerran käydessäni sai kaupan kiertää yksin läpi myyjien tuijottavien silmien alla! No asia sitten selvisi, kun olivat siinä koko päivän ja lumisella keleillä lumettuneina eli työntekijöiden autoja tietenkin! olikohan koko vuoden (työntekijöiden) autoennätys?

        samaa ihmettelin, kun kerran oli autoja pihassa. Yleensä työntekijöiden autot on taaempana, mutta k-marketissa ne voidaan parkkeerata keskelle pihaa, kun ei ruuhkasta ole pelkoa! Parkkeeratkoon rauhassa minne haluavat, minä en pidemmälle aio astua, vaikka apteekissa käynkin!


      • kolme vuotta mennyt
        Virheinvestointi kirjoitti:

        Suurin osa parolalaisista käy kaupoissa Tiiriössä. Parolan uudessa K-kaupassa ei ole ollut koskaan yli kolmea asiakasta kun olen siellä käynyt. Vuoden pari ehkä sinnittelee.

        Olitko oikeassa vai vieläkö kauppa on toiminnassa?


      • Vuonna2016
        kolme vuotta mennyt kirjoitti:

        Olitko oikeassa vai vieläkö kauppa on toiminnassa?

        Olen nyt reilun vuoden asunut Hattulassa ja pyrkinyt tarkoituksella kannattamaan paikallisia yrityksiä. Kyseenomaisesta K-Marketista täytyy sanoa, että siellä on aivan mielettömän hyvä palvelu. Aina kun hukassa olevan näköisenä etsin jotain, joku tulee ystävällisesti kysymään miten voi auttaa tai mitä etsin ja ohjaa minut etsimäni luokse. Harvoin tavallisessa ruokakaupassa törmää vastaavaan palveluun. Tästä Pointsit Parolan K:lle!


    • eri meininki

      Parooni oli viime vuosinaan näivettyneen tuntuinen. Uusi on valikoimiltaan aivan eri luokkaa.

      Pysäköinti on nyt ilmaista. Kumma kyllä hämäläiset eivät tunnu haluavan minkäänlaisia pysäköintirajoituksia. No, ehkä ovat niin hitaita, ettei muutama tunti riitä yhdessä kaupassa asiointiin...

      • S-Markettilainen

        Miksi pysäköinnin pitäisi ylipäätään olla kiekollista? Perustele ole hyvä.


      • aijfioj

        Kovin ourolta tuntuu, että uinuvassa maalaispitäjässä tarttis kaupan pihassa maksaa pysäköinnistä tai käyttää pysäköintikiekkoa. Vai pelätäänkö että hämeenlinnalaiset tuovat autonsa itsenäiseen Hattulaan parkkiin ja vievät pysäköintiruudut.


      • sakkokammoinen
        aijfioj kirjoitti:

        Kovin ourolta tuntuu, että uinuvassa maalaispitäjässä tarttis kaupan pihassa maksaa pysäköinnistä tai käyttää pysäköintikiekkoa. Vai pelätäänkö että hämeenlinnalaiset tuovat autonsa itsenäiseen Hattulaan parkkiin ja vievät pysäköintiruudut.

        samaaa mieltä! ^^ ja onhan maksuttomia parkkeja kirjaston luona ja entisen paronin pihalla riittämiin, jos joku tarvitsee.


    • En ymmärrä

      ei siellä enää kukaan valvo pysäköintiä... Siisti ja asiaallinen kauppa muuten, mutta minä en ymmärrä sitä kun kaupan OMAT työntekijät pysäköivät autonsa koko työvuoronsa ajaksi etupihalle :( Eikö olisi fiksua jättää nämä kyseiset paikat asiakkaille ja työntekijät voisivat viedä autonsa parkkiin kaupan sivulle (autojen sähkötolpat on siellä). Ei minun mielestä kovin fiksua käytöstä asiakkaita ajatellen...

      • asiakkaan parhaaksi

        Työntekijät ovat ajatelleet asiakkaiden parasta,ja jättäneet ne paikat asiakkaille,
        saat pakkasella auton lämmitykseen.


      • Ja kauppa käy

        SE on yksi juju saada liike näyttämään suositulta, zykologisesti helpompi muille...


      • no more

        Minustakin säälittävää, että työntekijöiden autot etupihalla, vaikka todellisuudessa saa useimmiten kaupan kiertää yksin ja mitä olen apteekissa käydessäni huomannut, nii monetk äyvään minunlaillani apteekissa ja muualla ostiksilla ja nimenomaan halvemilla otoksilla esim. tien toisella puolen!!


    • Osuuskaupan asiakas

      K-Kaupoissa ei kannata muutenkaan käydä. K-kaupoissa voitot menevät ahneen kauppiaan taskuun, kun S-Kaupoissa voitot palautetaan asiakkaille. Bonusjärjestelmän ansiosta S-kaupoissa asionti tulee puolet havemmaksi muihin kauppaketjuihin verrattuna.

      nimim. 3000 euron bonukset viime vuonna.

      • minä tiedän

        Ei kannattais huudella ahneitten tai vähemmän ahneiden kauppiaitten toimiin, tuntuu olevan sulla vaikeuksia pilkun paikalla, töitään ne kauppiaat tekee siinä missä muutkin, oli sitten k s tai t.


    • vinkki vinkki

      Jos käyt siellä niin tarkista ruuan päiväykset pieteetillä. Ei tunnu tavara kaikin osin vaihtuvan. Itte olin huolimaton ja kannoin vanhan piimän kotio. Huomasin aukaistuani että parasta päiväys jo aikaa sitten mennyt. Haiskahti epämiellyttävälle (rasvaton ab-piimä).

      • Kauppa ei käy?

        Ei taida kauppa käydä jos tavarat pilaantuvat hyllyyn. Ohikulkiessa olen pannut kyllä merkille, että parkkipaikka on aina tyhjänä.


      • niimpä kauppa ei käy
        Kauppa ei käy? kirjoitti:

        Ei taida kauppa käydä jos tavarat pilaantuvat hyllyyn. Ohikulkiessa olen pannut kyllä merkille, että parkkipaikka on aina tyhjänä.

        Pistin itsekin merkille tuon että tuotteet todella pilaantuu hyllyyn eikä alennuslappuja näy, muuta kuin joulukarkeissa, joita oli vielä viime viikollakin hyllyssä, vaikka olivat -60% alennuksella olleet joulusta asti. Tuntui kyllä siltä, että olivat vain nostaneet "alkuperäistä" hintaa, jotta lopullisesta hinnasta tulisi edes vähän voittoa. Oli perus suklaarasiatki lähes 5 euroa, joita samoja saa tientoiseltapuolen s-marketista noin 3 eurolla.

        Joulun tietämillä tuli postissa kahvikuponki "tällä kupongilla juhla mokka 2.50" järkeäkö tuossa, kun jälleen s-marketista sai hintaan 2.45 ja ilman mitään kuponkeja! Säästöä se pienikin säästö!


      • mureaa lihaa

        Minäkin ostin lihaa k-citymarketista,jossa pakkauspäivä oli 2 kuukautta sitten ostopäivästä,paketissa ei ollut parasta tai viimeistä myyntipäivää,eli liha oli noin 2 kuukautta vanhaa,mutta ei siinä mitään vikaa ollut,hyvää se oli,kaikki tuli syötyä.


    • p*skatorilla käynyt

      kannattas varmaan terveystarkastajankin kävästä k-kaupassa, kun ei niiden paistetut broilerit oo paistamista nähnykkään!!! kävin siis paljon mainostetulla "herkkutorilla" parolan k-kaupassa ja ei todellakaan olisi pitänyt, sillä broileri oli raakaa ja sain kovan vatsataudin, huomasin kyllä oudon maun, mutta ajattelin erilaisten mausteiden aiheuttavan sen ja lisäksi eihän uudessa kaupassa voi olla mitään pilaantunutta, mutta näköjään k-kaupaassa kaikki on mahdollista... myöhemmin kuulin, etten ollut ainoa ja syynä oli kappaskappas väärä paistoohjelma. olisi ehkä kannattanut ottaa vanhoja osaavia paronin työntekijöitäkin töihin nii saattaisin kerran kuukaudessa käydä, mutta nyt en enää ikinä!!

    • tiiriöön matkani käy

      Taisi olla vika kerta sinunKIN osalta, niin myös minun!

    • joukka

      Te parolassa ootte niin sisäänpäin kääntyneitä ihmisiä ja kummaksutte kaikkee uutta että oikeen pahaa tekee. Se on ihan normaali ruokakauppa siinä missä paronikin. Ettikää ny elämä ja lopettaa tommonen paskan jauhanta.

      • Kuulemma

        Tää on vakava juttu. Kylä on pieni ja ihmiset oli tottunu vanhaan kauppaan mikä oli ollu siinä jo ties kuinka kauan, mutta nyt sitte pitäis äkkiä mennä uuteen.... Ei niitä kauppoja niin vain vaihdella Hämeessä. Lattialaatatkin on kuulemma eri väriset. Ja tuttu parkkiruutu oli pihassa mihin aina oli tottunu pysäköimään. En oo itte vielä kauppaa sisältäpäin nähny, mutta kattellaan ny ensi vähän aikaa ettei tuu mitään yllätystä.


    • näillä mennään

      empä ole itse vielä käynyt eikä varmaan tarvettakaan ole. Tutuista Tiiriön kaupoista, s-marketista sekä valintatalosta luulisi löytyvän ne mitä tarvitsen ja, jos ei niin olen ilman!

      • ahdasparoni

        Kuntaliitos vielä lisäksi ja parolalaisten valittelu. Seuraus on, et menkäähän kaikki Tiiriöön ostoksille. Seuraus on : "Sitähän sä halusit" ...........haittaak se?


    • piironkiauto

      No ilmankos se parkkipaikka oli niin tyhjä siellä. Nimittäin ajoin siihen S- markettiin ihan ohikulkumatkalla ja kun yleensä autojen määrästä näkee kaupan hinta-Laatutason.
      S-Marekitssa oli ihan siistiä ja laadukas valikoima ja mukava palvelu.
      Poikkeen toistekkin.

    • revi siitä

      S-market parola myy paremmin kuin ikinä, vaikka on uusi kauppa naapurissa!! Että sillain....

      • - - - - - - -

        S-marketin myynnin nousu johtuu siitä, että lähes kaikki Paronin vakiasiakkaat siirtyivät sinne kun Paroni lopetti. Uudessa K-Supermarketissa ei käy juuri kukaan ja kävijämäärä on vielä "alkuinnostuksen" jälkeen laskenut entisestään. Nykyään Supermarketin parkkipaikka usein täysin tyhjillään samaan aikaan kun S-Marketin pihalla on kymmeniä autoja. Ihme jos K-Supermarket on vielä vuoden päästä toiminnassa.


    • enää en mene k:hon!

      oli taas "superpäivät", joiden tarkoituksena on ilmeisesti myydä vanhenevat tuotteet pois. Itsekin sorruin ostamaan suklaapatukoita ku oli "niin hyvä" tarjous, kotona sitten huomasin, että kappas parasta ennen päivä seuraavana pvänä ja suklaa jo valkoisessa "härmässä" ja makukin kumma. Jos on pakko myydä paskaa nii ilmottakkaa ees selkeesti siitä!! Hedelmätiskiltäkin tulee oikein tyrmäävä tuulahdus heti, kun ovesta astuu. Onneksi tien toiselta puolen löytyy kauppa johon voi luottaa ja hedelmiäkin uskaltaa ostaa!

      • Asiallinen asiakas

        Kyllä se on ihan kaikkien etu, että pysyt sieltä poissa. Ja muualtakin.


      • xoxo1
        Asiallinen asiakas kirjoitti:

        Kyllä se on ihan kaikkien etu, että pysyt sieltä poissa. Ja muualtakin.

        kunhan vain varotin muita, ettei heillekin tule yhtä v*ttumainen olo! outoa, että kauppa on vielä pystyssä, vaikka asiakasmäärän ja postilaatikkoon tulevan roskapostinperusteella tappiota tekevätkin!


      • näinjuuri
        xoxo1 kirjoitti:

        kunhan vain varotin muita, ettei heillekin tule yhtä v*ttumainen olo! outoa, että kauppa on vielä pystyssä, vaikka asiakasmäärän ja postilaatikkoon tulevan roskapostinperusteella tappiota tekevätkin!

        minunkin postilaatikkonni täyttävät niillä naurettavilla -7% lappusilla, jonka saa käytettyä vasta yli 30 euron ostoksille, joissa ei ole tarjoustuotteita mukana. Enhän minä k-marketista muuta haekaan kun niitä tarjoustuotteita ku viereisistä kaupoista löytyy normaalihinnoillakin halvempana!


    • plussapalllo

      Voi teitä, hassuja olette te! Se on hyvä kauppa ja siellä on asialliset myyjät ja minä en ole ostanut sieltä mitään vanhaa (toisin kun esimerkiksi Valintatalosta). Pysykää te siellä ässässä, niin me käydään koossa ;) Ei ole muuten koon pääovella räkiviä nuoriakaan!

      • tuorretta ässäässä

        luotan nuorten arviointikykyyn hinta-laatusuhteessa, joten ehkä hekin osaavat valita sen sopivan hintaisen kaupan eikä vanhoilla tuotteila kiskovaa kauppaa! ja jos et ole lapsirakas nii käy kaupassa ennen klo 13 ja pysyttele pois pahin nuorten ruuhka-aika eli 13-15, sen jälkeen on sinun vuorosi kurvata parkkipaikalle, jossei mopoauto viereisessä ruudussa miellytä! ;)


    • mie vaan

      ja kohta on apteekkikin siinä K-kaupan kupeessa ja on hyvää parkkitilaa ja paljon :)

    • kaupunkissa asioiva

      Plussapallolle tiedoksi: ei oo pääovella räkiviä nuoria, koska ne on sivuovella ja sivuoven eteistilassa... Sotkukin on melkoinen :/ Ässäänkään ei kiinnosta mennä, siellä ei saa palvelua ja henkilökunta välttelee asiakkaiden tervehtimistä. Valintaladon hinnat ja jonot ei kiinnosta myöskään. Siispä kerran viikossa kaupunkiin ruokaostoksille. Sinänsä harmi, kun omassakin kylässä olis ollu mukava asioida. Ei ole uus K-kauppias vielä osannut lähestyä kyläläisiä eikä toivottaa heitä tervetulleiksi kauppaansa. Jään odottamaan kauppiaan vaihtumista.

      • plussapalllo

        No nuinhan se on, sinne on majoittuneet, vaan eivätpä olleet vielä silloin kun tuon kirjoitin.. vai olivatko? Jos ei kauppias ota asiaa hoitaakseen, siirryn minäkin tiiriöön asioimaan, mennään yhdessä!


      • ekstrapallo
        plussapalllo kirjoitti:

        No nuinhan se on, sinne on majoittuneet, vaan eivätpä olleet vielä silloin kun tuon kirjoitin.. vai olivatko? Jos ei kauppias ota asiaa hoitaakseen, siirryn minäkin tiiriöön asioimaan, mennään yhdessä!

        Mekin voidaan tulla. Mennäänkö samalla kyydillä?


    • nuorisokarkoitin

      Jossain kauppakeskuksessa karkoitettiin ulko-ovella parveilevaa nuorisoa soittamalla klassista musiikkia ulkokaiuttimista.

    • Ei uskalla käydä

      Parolan kaupoissa ei uskalla käydä ollenkaan, koska riski jäädä parkkipaikalla mopon alle on suuri. S-kaupan uloskäynti on varsinkin hengenvaarallinen, kun 10 mopoa ottaa kiihdytyskisaa takapihan parkkipaikalta sieltä Kotipizzan puolelta täyttä vauhtia ABC:n puolelle.

      Tiiriön Prismassa on paljon turvallisempaa käydä.

      • liikennepollari

        Olen kanssasi täysin erti mieltä! aina kun olen seurannut mopoauton liikennettä ässän nurkalla, ovat he hidastaneet ennen ko. suojatietä ja sitten ylittäneet sen ja myös kaasuttaneet, mutta vasta SITTEN! en tiedä onko sattumaa vai lieneekö kohdassa tapahtunut jotain, mutta hyvältä liikenne minusta siinä näytti!

        Tosin itsekin käyn useimmin tiiriön Prismassa, jossa valikoimaa riittää ja myyjät näyttävät halukkailta palvella K-supermarketissa palvelu, kun on mitä on..


      • siiri521
        liikennepollari kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin erti mieltä! aina kun olen seurannut mopoauton liikennettä ässän nurkalla, ovat he hidastaneet ennen ko. suojatietä ja sitten ylittäneet sen ja myös kaasuttaneet, mutta vasta SITTEN! en tiedä onko sattumaa vai lieneekö kohdassa tapahtunut jotain, mutta hyvältä liikenne minusta siinä näytti!

        Tosin itsekin käyn useimmin tiiriön Prismassa, jossa valikoimaa riittää ja myyjät näyttävät halukkailta palvella K-supermarketissa palvelu, kun on mitä on..

        siinä on stop-merkki nii pakko pysähtyy! ;)


    • Nou liikennekuria!

      Hei, olet ihan oikeessa, mutta eihän noi edes tiedä, mitä stop-merkki tarkoittaa.
      Inva-paikan tunnistavat, kun näköjään pysäköivät niihin alatuiseen!

      • putosin tuolilta

        hahah! toi inva-juttu oli hyvä!! :''''DDD


    • kallista1

      johan on nuoriso löytänyt tiensä k-markettiin, siinä norkoilee stana! No mielummin sielä nii ei oo asiakkaisden tukkona ässässä, kun ei siel koossa ketään käy. Apteekissa käyn mutten pidemmälle astu!

      • Parolan Apteekki

        En käy enää Parolan apteekissa, kun se siirtyi K-Kaupan tiloihin, jotka ovat paljon entisiä tiloja huonommat. Apteekkiasiat hoidan nykyään Tiiriössä.


      • Hanki apua!
        Parolan Apteekki kirjoitti:

        En käy enää Parolan apteekissa, kun se siirtyi K-Kaupan tiloihin, jotka ovat paljon entisiä tiloja huonommat. Apteekkiasiat hoidan nykyään Tiiriössä.

        toi oli hei tosi tärkeä tieto meille muille!!!!!!


    • kesähattulalainen

      Asun kesät Hattulassa ja talvet muualla Suomessa. Kesäkauppani on ehdottomasti
      Parolan K-Supermarket: ystävällinen palvelu, hyvä tuotevalikoima, erittäin kilpailukykyiset hinnat. En halua, että Hattulassa on vain yksi kauppa tai että lähin kauppa on Tiiriössä, jota olisin suosinut siis kannattanut oman Hattulan kaupan sijasta. K-Supermarket on valikoimaltaan SUURI näinkin pieneen taajamaan kuin Hattula. Toivottavasti hattulalaiset ymmärtävät oman etunsa.

    • Mikael3512

      Yhdyn edelliseen, palvelu sekä valikoima hyvää. a) Ihan naurettavaa verrata k-supermarkettia vanhaan paroniin, aivan eri kauppa. b) Se parkkikiekko säädös tais olla ihan vaan kiinteistönomistajan asettama (lemminkäinen) c) Uudella kaupalla on paljon työtä menestykseen, älkää olko niin pikkusielusia ja itkekö nuorista tai jos etupihalla on muutama henkilökunnan auto, nauttikaa elämästä!

    • plussaaa

      Paras ja mukavin ruokakauppa paikkakunnalla ehdottomasti, palvelu pelaa ja valikoima hyvää !

      • pussy1

        niin ja kivan näköisiä nuoria naisia palvelemassa:))


      • :))
        pussy1 kirjoitti:

        niin ja kivan näköisiä nuoria naisia palvelemassa:))

        Heh, kiitos! :) t yksi k-kaupan nuori nainen


    • Varokaa varkaita

      K- ja S-kaupan pihassa on näkynyt ulkomaalaisia ruusun jakajia. Ruusu jää sulle ja lompakko lähtee niiden mukaan. Kannattaa kiertää kaukaa.

    • Skinkka

      Pari kertaa tullut käytyä h-linnalaisena ja kehua pitää!

    • mökkiläinen77

      miks sieltä on lähteny vanhoja työntekijöitä paljon pois? lihatiskikin on muuttunu todella surkeaksi nykyään. johtuiko kauppiaan vaihdosta vai onko huono työilmapiiri kun väki vaihtunu reilulla kädellä?

    • Anonyymi

      Nykyään on yllättävän hyvä valikoima niinkin pieneksi liikkeeksi. Olen siirtymässä Tiiriöstä Parolan kauppoihin.

    • Anonyymi

      Hyvä kauppa ,paras.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti kaikki nämä jotka eivät koskaan missään missä on pysäköintivalvonta a kananttaa villiä pysäköintiä ja pelastuiden tukkimista ja antaa asunnon vaan palaa mutta minäpä vaan vastustan näitä lopunelämääni. Käyttäisitte tämänkin energian vaikkapa niihin jotka pysäiköi minne sattuu ja estää muita pääsemästä koteihinsa. Kai te tiedättä ettei asuntoyhtiöillä ole oikein muuta keinoa kuin turvautua noihin. Ja jotkut vielä käyttää energiaansa siihen, että puolustelee toisia tietoisesti väärinpysäköijiä. Ja kukaan muu autoilija ei ole näitä tullut tuomitsemaan näitä viestejä, eli voinen tehdä johtopäätöksen kaikki autoilijat hyväksyvät väärinpysäköinnin. Minun päälle meinasi yksi autoilija ajaa joka oli pysäköinyt väärin eikä meinannut päästä pois kun olin paikalla missä minulla oli täysi oikeus olla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe