Millaista porukkaa aalto kauppakorkeas on? Onko kaikki jtn hikipinkoj? Millane fiillis? Onko yhtään yhtenäinen? Millasii naisii? Paljo kemui?
Mietin aallon ja turun välillä, turusta oon kuullu että siel on paljo kuumii muijii, avoin ja yhtenäine fiilis eikä liikaa tärkeilijöit. aalto on parempi koulu ja vaikeempi päästä sisään, mutta en tiiä onko se hyvä asia sen kannalta millasta porukkaa siel on.
Kokemuksia?
Millaista aallossa?
8
941
Vastaukset
- mur
Hyvä porukka, paljon juhlia. Ei oo paljoo pingottajia. Oon kuullu että turkuun verrattuna kilpailu arvosanoista on kovempaa kun pääainehaut tehdään niitten perusteella ekan vuoden jälkeen.
Suosittelen. - Good luck
Siistii jengii, hyvii fiilixii, mahtavii tsixei, kemui joka päivä!!1!!!!1121
- Prove me wrong
Viestisi perusteella et pääse Aaltoon (ja toivon ettet muuallekkaan)
On the more serious note..
Turun ja HSE:n välinen ero marginaalinen eli käytännössä. Eli mieti tarkkaan miten haet kouluihin.. HSE, TSE, Tampere ei välttämättä ole paras mahdollinen combo.- hse12
kyl mä pääsin xDDD
- hse12
hse12 kirjoitti:
kyl mä pääsin xDDD
ekal sisää viel!
- studerandeeee
HSEssä selkeästi kovempi kilpailu (kuten joku jo mainitsi) mikä saattaa vaikuttaa ilmapiiriin. Tätä ei esiinny samalla tavalla muissa Suomen kauppiksissa ainakaan vielä.
- hj
tarkoitatko pääaineissa ensimmäisenä vuonna vai muutenkin? onko muihin pääaineisiin kova tunku paitsi rahoitukseen?
- mur
Ensimmäisen vuoden aikana saaduilla arvosanoilla haetaan pääainetta. Eli ensimmäisen vuoden aikana.
Rahotus ainut johon on oikeasti tunkua. Muihinkin aineisiin on ollut vaihtelevasti pientä karsintaa (laskentatoimi), mutta esimerkiksi viime vuonna rahotus oli ainut jossa oli karsintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263204Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122339Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742236Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051971Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta201387Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116