Aikuinen nainen myy tuoksuvat pikkuhousunsa, sukkahousunsa ym. mukavaa alkaen 15€.
Riisun intiimiasusteet lämpiminä, kosteina ja aromikkaina suoraan minigrip-pusseihin. Bonuksena valokuvat minusta asusteissa. Ota rohkeasti yhteyttä.
100% luottamus taattu.
Hinta: 15€
Yhteystiedot: [email protected]
O: Myyn käytettyjä, aromikkaita pikkuhousuja
7
411
Vastaukset
- Ruskia neitsyt
Minäkin voisin myydä tuoreet, likaiset pitkät kalsarini aromikkaina ja märkinä kurasta, jota aina ruiskahtaa ruskeiksi juoviksi takalistoon. Usein takana on housuissa suuria reikiä, joten aromit on molemmin puolin taatut. Valitse itse, onko mieleesi enempi mustat kurat punaviinin jäljiltä vai rakastatko enemmän konjakin ruskeita, sävykkäitä hienostuneita aromeja.
Poonuksena voit saada kuvia minusta istumassa pöntöllä housut kintuissa. Ota rohkeasti yhteyttä Puavo Liposseen. - GrisuSvenss
Aaahhhh. Näkisipä edes. Sekin riittäisi.Ensalkuun. - Senkin könsikäs . Moikkeliskoikkelis !
- naminami!
Kyllä tottakai pääsee katsomaan ja haistelemaan ilmapiiriä vessassa! Viikonloppuisin on tarjolla oluella ryyditettyjä kurajälkeisiä, jotka on vielä asteen vaaleampia kuin konjakilla silatut kurat. Niissä on erikoisuutena venyvä jälkituoksu ja vetinen yleisvaikutelma.
Ota luottamuksella yhteys, niin sovitaan sessiosta! hyi hyi
- hyi olkoon
Sairasta tuollaisia kusisia housuja myydä. Käyttäisit edes tenaleidejä. hyh hyh..
- seisokki
Tietenkin ostan pikkarisi tuoksuvana
Lähetän sulle s - postia.Kiitos Theresaz - VastustajaPiruksi..
Heipähei, minä tilaisin kahdet kalsarit. Tuota toiset minulle ja toiset kumppanille. Harrastelemme sellaisia leikkejä aina silloiställöin ja jotain uutta ja mullistavaa olisi kiva kokea. Olen valmis maksamaan 25egee kaksist pikkareist. Oon siis mies. Hannu nimeltään ja mä niin raksutan ja rakstan näitä sairaita myynti ilmoituksia täällä! HALOO, eikö jarki kulje?! Ketä piruu kiinnostaa likaset alkkarit ja kuva susta?? Juuuu, ei mua ainakaan. Että läppä oli tämä. Mmm.
Peeäs: Jokainen voi haistella omia aromeitaan ja miettiä, että kiinnostaako jonkun hikiset ja pikkusen haiskahtavat alusvaatteet.. No jaa, ihan sama.
SAIRASTA sanoisinko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.738217Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662815Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182008- 1571991
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191948Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381851Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301690- 1021477
- 381471
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246