Aikuinen nainen myy tuoksuvat pikkuhousunsa, sukkahousunsa ym. mukavaa alkaen 15€.
Riisun intiimiasusteet lämpiminä, kosteina ja aromikkaina suoraan minigrip-pusseihin. Bonuksena valokuvat minusta asusteissa. Ota rohkeasti yhteyttä.
100% luottamus taattu.
Hinta: 15€
Yhteystiedot: [email protected]
O: Myyn käytettyjä, aromikkaita pikkuhousuja
7
409
Vastaukset
- Ruskia neitsyt
Minäkin voisin myydä tuoreet, likaiset pitkät kalsarini aromikkaina ja märkinä kurasta, jota aina ruiskahtaa ruskeiksi juoviksi takalistoon. Usein takana on housuissa suuria reikiä, joten aromit on molemmin puolin taatut. Valitse itse, onko mieleesi enempi mustat kurat punaviinin jäljiltä vai rakastatko enemmän konjakin ruskeita, sävykkäitä hienostuneita aromeja.
Poonuksena voit saada kuvia minusta istumassa pöntöllä housut kintuissa. Ota rohkeasti yhteyttä Puavo Liposseen. - GrisuSvenss
Aaahhhh. Näkisipä edes. Sekin riittäisi.Ensalkuun. - Senkin könsikäs . Moikkeliskoikkelis !
- naminami!
Kyllä tottakai pääsee katsomaan ja haistelemaan ilmapiiriä vessassa! Viikonloppuisin on tarjolla oluella ryyditettyjä kurajälkeisiä, jotka on vielä asteen vaaleampia kuin konjakilla silatut kurat. Niissä on erikoisuutena venyvä jälkituoksu ja vetinen yleisvaikutelma.
Ota luottamuksella yhteys, niin sovitaan sessiosta! hyi hyi
- hyi olkoon
Sairasta tuollaisia kusisia housuja myydä. Käyttäisit edes tenaleidejä. hyh hyh..
- seisokki
Tietenkin ostan pikkarisi tuoksuvana
Lähetän sulle s - postia.Kiitos Theresaz - VastustajaPiruksi..
Heipähei, minä tilaisin kahdet kalsarit. Tuota toiset minulle ja toiset kumppanille. Harrastelemme sellaisia leikkejä aina silloiställöin ja jotain uutta ja mullistavaa olisi kiva kokea. Olen valmis maksamaan 25egee kaksist pikkareist. Oon siis mies. Hannu nimeltään ja mä niin raksutan ja rakstan näitä sairaita myynti ilmoituksia täällä! HALOO, eikö jarki kulje?! Ketä piruu kiinnostaa likaset alkkarit ja kuva susta?? Juuuu, ei mua ainakaan. Että läppä oli tämä. Mmm.
Peeäs: Jokainen voi haistella omia aromeitaan ja miettiä, että kiinnostaako jonkun hikiset ja pikkusen haiskahtavat alusvaatteet.. No jaa, ihan sama.
SAIRASTA sanoisinko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720