Hyvästi Musti ja Mirri!

tyhmänylpeä

Pitkästä aikaa puolen vuoden tauon jälkeen asioin taas M&M:ssä. Oli tarjouksia, jotka kiinnostivat ja keräsin kuorman ja menin tiskille heiluttelemaan kanta-asiakaskorttiani. "Niin, sinulla on sitten tuo vanha kortti, ei se enää käy"julisti myyjä iloisena. "Netistä haet helposti uuden". Karvain mielin maksoin ostokseni saamatta kanta-asiakkaan alennusta ja poistuin kotiini netin ääreen. Netistä voin myös tilata koiran ja kissan ruuat suoraan kotiini, eipä tarvitse enää M&M:n kitsaissa liikkeissä asioida! Pitäkööt nappulansa.
Ja uusi kortti jäi hankkimatta.

60

6380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa huonoa asiakaspalvelua.Koska ei noissa kanta-asiakaskorteissa ole sama juttu kuin maksukorteissa että ne pitää päivittää vaan niitä vain vilautetaan kassalla on ihan yks ja sama milloin kortti on hankittu.

      • pysyväkanta-asiakas

        Ennen uudistusta kanta-asiakas kortilla sai alennusta. Ei sitä vain vilautettu kassalle. Ystävällinen myyjä katsoi kortin tarkkaan.


      • Moi Uma
        pysyväkanta-asiakas kirjoitti:

        Ennen uudistusta kanta-asiakas kortilla sai alennusta. Ei sitä vain vilautettu kassalle. Ystävällinen myyjä katsoi kortin tarkkaan.

        Sinä se jaksat


    • Sama kävi meille, ei kyllä ollut mikään iso ostos, mutta kuitenkin...ja painottivat että kortti on henkilökohtainen, että kannattaa hankkia samalla rinnakkaiskortti toiselle.

      Mä en ainakaan liikkeessä asioidessa ole saanut etukäteen mitään tietoa että kortti vanhenee ja pitäisi hankkia uusi.

      • Lisään tuohon vielä että saatiin kyllä tuolla käynnillä kaavakkeet täytettäväksi...


    • Myy-Pikkuinen

      Mun mielestä nuo kortti jutut alkaa menee jo yli kaiken. hitsi joka kaupaan kortteja, itsellä niitä tietty on mut jokseenkin ei enää nappaa.

    • No, kun kerran kanta-asiakas ei enää saa alennusta suoraan kuten ennen, niin ei tietenkään sitä alennusta voitu sinulle antaa, eihän sitä anneta niillekään joilla on voimassaoleva kortti.

      Sen sijaan minusta liikkeen pitäisi luvata vanhan kortin kanssa tulevalle asiakkaalle että hän saa kyseisenä päivänä suorittamistaan ostoksista bonukset tililleen, kunhan vain hommaa sen voimassa olevan kortin kohtuullisessa ajassa ja ottaa sitten vaikka yhteyttä liikkeeseen tai asiakaspalveluun. Kyllä sen pitäisi olla mahdollista.

      Mutta jos taas ei vaan mitkään bonuskortit jaksa kiinnostaa niin siitä olen ihan samaa mieltä, valitsin itse päivittäistavarakaupan aikoja sitten (kun niitä kortteja tulvi joka tuutista) sillä perusteella että siellä ei kyselty joka kerta onko minulla jokin kortti vaan siellä oli yksinkertaisesti halvemmat hinnat, kaikille. Nykyään minulla on vakituisessa käytössä yksi kortti joka toimii alennuskorttina eräässä kaupassa Suomen puolella, ja sillä saa sen alennuksen nimenomaan heti kassalla. Luultavasti asiakkaiden on tärkeä antaa positiivista palautetta tykkäämistään systeemeistä, koska silloin on ehkä suurempi mahdollisuus olemassa että ne systeemit pysyvät.

      • Huh !?

        Etkö sinäkään osannut lukea aloitusta?

        - Oli tarjouksia, jotka kiinnostivat ja keräsin kuorman ja menin tiskille heiluttelemaan kanta-asiakaskorttiani. "Niin, sinulla on sitten tuo vanha kortti, ei se enää käy"julisti myyjä iloisena.-


      • Huh !? kirjoitti:

        Etkö sinäkään osannut lukea aloitusta?

        - Oli tarjouksia, jotka kiinnostivat ja keräsin kuorman ja menin tiskille heiluttelemaan kanta-asiakaskorttiani. "Niin, sinulla on sitten tuo vanha kortti, ei se enää käy"julisti myyjä iloisena.-

        Niin no jos nuo tarjoukset tarkoittivat kanta-asiakkaille suunnattuja tarjouksia ja oli niiden myöntämättä jättämisestä kyse niin silloin ymmärsin väärin, sori.

        Luulin että oli kyse siitä kanta-asiakaskortilla saatavasta edusta joka ennen oli alennus ostosummasta kassalla, nykyään ostoista kertyvät bonukset.


      • minelan

        Ursa
        Minulle riittää, että on hyvälaatuista rouokaa myytävännä, mutta itse valitsen merkin.


    • vaihto kannattaa

      uuden kortin bonusedut ovat aivan olemattomat. Muistaakseni enimmillään 3 kk:n ostoista saa 5 prossan alennuksen. Eli keräät bonukset ja alennus koskee yhtä ostoskertaa.Ennen alennuksen sai joka ostokerta, Itse siirryin zooplussan asiakkaaksi ja olen bonuspisteillä hankkinut sieltä monenlaista tavaraa. Suosittelen muillekin zooplussaa.

      • tyhmänylpeä

        Kuinka ollakaan, itsekin tein tänään tilauksen zooplussalta! Kun on kissanhiekkakuluttajakin, niin etuna on kotiinkuljetus. Sitä hiekkaa menee paljon ja hitsin painavaa raahata kotiin kauppaostosten ohella.


      • kjhdwiug
        tyhmänylpeä kirjoitti:

        Kuinka ollakaan, itsekin tein tänään tilauksen zooplussalta! Kun on kissanhiekkakuluttajakin, niin etuna on kotiinkuljetus. Sitä hiekkaa menee paljon ja hitsin painavaa raahata kotiin kauppaostosten ohella.

        Mustissa ja Mirrissäkin on kyllä kotiinkuljetus hiekoilla ja hyvät alennukset kun ostaa paljon hiekkaa.


      • Sora ja sepeli
        kjhdwiug kirjoitti:

        Mustissa ja Mirrissäkin on kyllä kotiinkuljetus hiekoilla ja hyvät alennukset kun ostaa paljon hiekkaa.

        myy hiekkaa vielä halvemmalla. Autokuormittain tosin, mutta kilohinta on edullinen. Kimppaanlähtijöitä?


      • Anonyymi
        Sora ja sepeli kirjoitti:

        myy hiekkaa vielä halvemmalla. Autokuormittain tosin, mutta kilohinta on edullinen. Kimppaanlähtijöitä?

        Missä asut. Lityn kimpaan heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä asut. Lityn kimpaan heti.

        Tarkoititko, että kuorma-autollinen hiekkaa halvemalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoititko, että kuorma-autollinen hiekkaa halvemalla

        Kyllä. Toimitettuna yhteen sovittuun paikkaan, josta jokainen käy sitten noutamassa omansa. Sopikaa iso kimppa niin ei jää hukkaan. Veloitus tapahtuu per cash tilaajalta, ja hän veloittaa sitten muilta.


    • 17.-

      Oikein. Musti ja Mirri vaihtoi omistajaa (entinen omistaja oli äitini isä), joten on ihan normaalia että korttikin silloin vaihtuu.

      • bub bub puppua

        mitä yhteyttä on omistajanvaihdoksella ja etukortilla ???????? ei yhtään mitään.


    • vaihto kannatti

      So what vaikka omistaja ja kortti vaihtuu, mutta jos edut joihin on totuttu häipyvät niin silloin vaihtuu myös asiakkaat.Kaverini ja puoli sukua vaihto zooplussaan ja tyytyväisiä on oltu. Kiitti nimim. vaihto kannatta-otettiin vinkistä vaari.

    • melkein purtu

      Kajaanin Mustissa ja Mirrissä on asiakaspalvelu niin myrkyllistä, että oli viimeinen kerta, kun häiritsin. Onkohan kukaan muu saanut ko. liikkeessä yrmeätä palvelua?

      • A

        Olen useammassa liikkeessä saanut apua ja neuvoja. Hyvin on palveltu, nyt ja aikaisemmin.


    • Kiitos palvelusta!

      Tuusulan MM:ssä on erittäin hyvä palvelu. Ensimmäisen koiran omistajana olen saanut monenlaista neuvoa, joka vempain on tarkkaan esitelty, tarjouksia on kaivettu esiin, kortti tarjottu heti ekalla kerralla (tosin netin kautta), myymälä on siisti, myyjät mukavia. Mitä voi muuta pyytää? Trimmauspalvelukin löytyy.

    • ute1

      Mitenkähän käy yt-neuvottelujen.Monikohan saa potkut.

    • Masa

      Ei tainnut olla kovin dramaattista, olikohan niin että laskujen käsittelystä olivat yhden vähentäneet. Ulkoistivat jollekin tilitoimistolle. Näyttää siltä että paljon porukkaa lisää Vantaalle ja Turkuun, vähentävät Tampereelta.

    • Buahahaha

      Bonusjärjestelmä meni persiilleen ja niin myös moni muukin asia... Paskimpia yritysilmeen uudistuksia, mitä olen nähnyt; uuden logon kuva näyttää ihan 4-vuotiaan ekalta Paint-piirrustukselta järkyttävän paksuine viivoineen. Ei voi kuin nauraa myötähäpeässään XD.

      Tulee mieleen, että joko mainostoimisto tai graafikko on *ttuillut tilaajalle tai sitten sisäpiirin vitsi on lipsahtanut vahingossa uusien logomallien mukaan ja jälkeenpäin sille on annettu halvin hinta. Tai sitten on vaan yksinkertaisesti ollut ammattitaidotonta väkeä näpertämässä, koska tuostakin hirveästä räpellyksestä olisi vähänkään graafista suunnittelua tunteva saanut paremman 5 minuutin viilauksella, jos se kerta on uusia pomoja miellyttänyt. Hohhoijaa.

      • rata-aukio

        Laitoin viestisi asianomaisille. Joudut vastuuseen puheistasi.


      • kritiikki asiallista
        rata-aukio kirjoitti:

        Laitoin viestisi asianomaisille. Joudut vastuuseen puheistasi.

        Hyvä että laitoit edellisen kirjoittajan viestin eteenpäin. Toivon mukaan mainoksen tekijät ottavat vastaan rakentavan kritiikin joka sisältää parannusehdotuksia ja tekevät asialle jotain.
        Kannattaisi varmaan lähettää esim M&M:n kanta-asiakkaille nettikysely logosta ja kysyä mielipiteitä.


    • Kotiruoka1

      Ei ollu hyvästit heille.. Vaa halpaa sörsselsönii vaa tuutista ulos ja firma ylös..

    • Yjkutghj

      Musti ja Mirri on ainakin todella kallis. Se on iso ketju ja luulisi, että heillä on oikeasti hyviä tarjouksia verrattuna muihin. Mutta joka hintavertailussa se liike on kalliimpi kuin pienetkin muut. En ole myöskään nähnyt siellä mitään, mitä ei saisi muualta. Viimeisen mokan tein, kun ostin biotiinia, - vain huomatakseni että apteekki ja eräs ek myy puolet halvemmalla ihan samaa tuotetta eri nimellä! No, oma moka, kun olen jo kauan katsellut hintoja.

      En ole saanut huonoa palvelua, myyjät ovat olleet ihan ystävällisiä, mutta onhan ne hinnat ihan sairaita. Raakaruokakin maksaa ihan kohtuuttomasti kilo: Hei kyllä mä voin ostaa sitten ihmisille suunnattuja lihoja, jos maksan 6-10 euroa kilolta. Mutta kai se kannattaa kun jotkut maksaa mitä vaan. Ne palkkionamitkin maksaa 30-45 euroa kilo parhaimmillaan. Tosin koiran namit maksaa usein. Ennemmin kannattaa tehdä itse :-) Niillä hinnoilla voisi ostaa jo sisäfilettä - ja sekin tulisi halvemmaksi.

      Että kannattaa se aina muutenkin katsoa mitä maksaa mistäkin, eikä juosta korttien perusteella minkään Alen perässä. 120 euron koiran kuljetushäkinkin löysin Kärkkäiseltä 80 eurolla.

      Sama koskee muitakin kortteja. Kun luovuin s-kortista olen säästänyt monin verroin "bonukset" ostamalla sieltä, missä on edullisinta. Että älä sitä korttia sure, noi alennukset tuli halvaksi, kun nyt voit avata silmäsi ja ostaa oikeasti sieltä, missä ei oteta tuplahintaa joka asiasta.

    • MurrijaKusti

      Kallis liike, missä muuten asiakkaat? Kun olen käynyt katselemassa, en ostelemassa, niin olen ne muutamat kerrat ollut ainoa ja valtavat myymälät täynnä krääsää. Ja raha virtaa pohjoismaiselle ketjulle, ulkomaalaisille sijoittajille. Suosin pieniä lähialueen yksityisliikkeitä ja tavaratalojen/markettien valikoimia - ihan hyviä ja päätuotteet löytyy läheltä.

    • JurrijaKurri

      Oon ostellu ku aina -50% joku ruoka.. oon kyllä miettiny mite se on mahollista :D naapuris ollu tommone pikkuliike pitkäaikaa ja ikinä ei alennuskylttei näkyny, sen takii se varmaa kaatuki?

      • 1018

        Mustissa ja Mirrissä on sen verran katetta tavaroilla, että -50% alennus ei vielä tunnu missään.


    • Ex-asiakas

      Olin 2,5 vuoden ajan kanta-asiakas ja asioin M&M-liikkeissä paljon uuden koirulin hankintojen myötä. Minut ajoi pois aggressiivinen mainonta, tai "asiakasviestintä" kuten häiriköintiä asiakaspalvelusta käsin kutsuttiin. Käytössä olivat kaikki mainosten esto-toimet, mutta sähköpostiini alkoi tulla jokaisen namipala- tms. ostoksen myötä viestejä joissa pyydettiin arvostelemaan tuote! Kun yritin saada tätä toimintoa poistettua, se ei onnistunut. Oli irtisanottava kanta-asiakkuus. Käyn toki vieläkin liikkeissä satunnaisostoksia tekemässä. Maksun hetkellä palvelu viilenee kun käy ilmi ettei ole kanta-asiakas. En taida kuitenkaan mainita liikkeitä sen tarkemmin - vai mainitsisinko?

    • Asiakassiivooja

      Minulle sattui niin järkyttävä asiakaspalvelukokemus länsisuomalaisessa liikkeessä, että en näe enää mitään mahdollisuutta asioida siellä ainakaan seuraavien kymmenen vuoden aikana. Kokemus oli nöyryyttävä, epäoikeudenmukainen ja ylimielinen minua, maksavaa asiakasta kohtaan.

      • enannahäiritä

        Ei pitäis olla niin herkkähipiäinen.Kohta et voi asioida missään.Kyllä itselläkin on joissakin vaate ja elintarvike sekä autoliikkeissä ollut epäasiallista palvelua.Mutta en snna häiritä valintojani.En toki ostanut autoa myyjältä.Mutta en hätkähdä pienistä.Ihmisiä ja työntekijöitä he vain ovat, ja joillakin on käytöstavat ooetettu heikommin.En viitsi siis kauemmas kauppaan lähteä, vaikka lähikaupan myyjän jutut ovatkin mielestäni usein typeriä.Lähinnä naureskelen hänen kommenteilleen ja järjenjuoksulleen, meitä on monenlaisia XD

        Täälläkin, on kaikissa kaupoissa aikamoinen vaihtelu, samoja myyjiä ei montaa kertaa näy.Jotain sijaistajia, ja osapäivätyöntekijöitä ovat ilmeisesti.
        Itse en ikuna hakeutuis myyjäksi, on varmasti todella epäkiitollinen ammatti.Kiireiset ja vihaiset asiakkaat, ruuhkat jne.


      • mitenkä

        No kerroppa kokemuksesi. Muutenhan on hyvä vihjailla, vaikka olisi ihan keksittyä juttuja.


    • rqwerqwr

      Jos on varaa pitää koiraa, on varmaankin varaa käydä halpisakaupoissa (esim H&M) ilmankin kosmeettisia kanta-asiakasalennuksiakin...

    • tyhmänylpeä

      Olen VAJAA

    • szjkdölfkjslköd

      En ole M&M:ssä asioinut moneen vuoteen. Kauhean kallis kauppa ja joka nurkalla samat tuotteet. Tilaan netistä kaikki koiratuotteet esim. zoo , Kärkkäinen ja Peten koiratarvikkeesta olen tilannut joskus jotain.

    • Ksäbädibe

      Petenkoiratarvike=mustijamirri nykyään. En asioi kummassakaan. Ennen olin peten asiakas. Enää en kun musti sen osti.

      • mm-boikotti

        Ilmankos Pete on huonontunut niin rajusti! En tiennyt, että mm on ostanut sen. Ei sinne siis enää !


    • Anonyymi

      En kyllä enää tykkää minäkään. Kaikkia samoja vikoja on ilmennyt, mistä edellä on kirjoitettu. Tutuiksi ovat tulleet kiskurihinnat, ylihinnoiteltujen tuotteiden tuputtamiset, jatkuva sähköpostitulva ja ylimielinen asiakaspalvelu. Eikä tuotteiden laatukaan ole aina niin korkea, kuin väitetään.

    • Anonyymi

      Olen saanut aina hyvää palvelua mutta työolojen tultua ilmi Hyvästi Musti ja Mirri. .

    • Anonyymi

      Ei siellä ole ollut yhtä merkkiä mitä olisi voinut syöttää ja päälle tämä superkukkistelu mutta ihmisiä kohdellaan sitten näin kuin kerrottu.
      Hejpådig

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe