ANNETAAN KOIRA: Beagle mix 6kk!

KL

Elikä meillä on täällä n. 6kk beagle mix pentuinen.
Hän tuli meille koeajalle,mutta omistajalla ei ollutkaan enää tilaa hänelle kodissaan kun olin palauttamassa.
Hän on ihana sydämenvalloittaja,mutta meidän vanhempi koira ei oikein hänestä välitä. En uskalla heitä kauhiasti kaksin jättää.
Toivoisin nopeita yhteydenottoja :) Kiitos!

20

5859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joobax

      Missä on "täällä"? Uros vai narttu? Löytyykö kuvia? Luonnekuvaus?

    • heikkia

      hei,
      olen kiinnostunut Beaglen pennusta. Minulle voi soittaa 040 341 7650.

    • koiralle koti

      Vieläkö koira on vailla kotia?? Laitatko viestiä [email protected]
      missä päin koira on ??

    • malla

      vieläkö koira on kotia vailla?laitatko viestiä malla.manninen @luukku.com

    • ville631

      joo ville 0465713213

    • kikkelitonttu

      tänne yksi 045 432 89/ kikkelitonttu

    • Tuutikki

      Kuka helkkarin urpo kauppaa koiraansa keskustelupalstalla, ei kerro missä koira on, kumpaa sukupuolta se on ja millainen se on luonteeltaan. Tyhmää touhua.

    • wtf????

      mä ostan 045 123456--- senssi

    • the ranch

      Hei, meillä perheessä lapsia, sekä pikkupoikia että teinejä ja myös kaksi kissapoikaa, asumme maalla.Sopeutuisiko hän tänne?????
      Voitko soittaa pikemmin nro. 046 593 7861

    • iikka3

      joudun lopettamaan ajokoirani tarvitsen metsäkaverin olen eläkkeellä että aikaa on koiralle puh 041 3101852 ollikainen laukaa

    • Varoitus

      Älkää antako koiria metsämiehille. Useimmat heistä ampuvat koiran, jos se ei ole hyvä metsällä. Tämä on metsästysseuria tuntevan metsämiehen varoitus.

      • Anonyymi

        Idiootti🖕


    • Mitä muita rotuja koirassa on? Onko poika- vai tyttökoira? Onko vielä sisäsiisti?

      • eiköhän

        Luulisi olevan sisäsiisti, koska koira on jo lähes kolme vuotta vanha. Kannattaisi joskus vilkaista, kuinka vanhoihin viesteihin kommentoi.


    • seppo.j

      seppo. moi .tulisi hyvään kotiin maalle , jos on vielä tallella . minulle voi soittaa milloin vain p. 040 7717372 . kiitos .

    • Kripsukka

      Vieläkö koira on vailla koti? Olisimme hyvin kiinnostuneita antamaan rakastavan kodin koirallenne. Itseltämme kuoli koira vuosi sitten ja koiran kaipuu on suuri ja aika uuden ottamiselle oikea.

      • Vanhaaketjua

        Viesti on vuodelta 2011.


    • eiälliäeikoiraa

      Täällä on saatanan tyrmää porukkaa, ei katsota milloin viesti on kirjoitettu., nytkin vuodelta 2011.

    • Anonyymi

      Pikkusen ehkä vanha ilmo :D

    • Anonyymi

      Paljon se maksaisi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe