itse liiallisen vanhempien kurituksen alaisena, nyt jo aikuinen

HopeaLilja76

Eli olen joutunut tuon tuostakin lapsena ja nyt aikuisenakin äidin tukistettavaksi, syyttä suotta ! Isä ei niinkään musta välitä........ei halaamisia ei MITÄÄN ! onks se
joku ihmeen skitso.....? VAin mun isosisko on niille se TÄRKEIN. Sillä on aviomi-
es ja 3 poikaa, esikoinen jo tokaluokkalainen.......sille ne rahaa antaa, vaikka niil
lä kummallakin on hyväpalkkaiset työt ja rahaa on. Mut mulle ei mitään ylimäärä
istä anneta, ja jos, niin aniharvoin.....muutenkin mun rahatlianne on heikko.........
jotakin vähän yli 400 euroo/kuussa käyttörahaa, osa menee ruokaan yms......mut
tarvisin enemmän, ja paremman kämpän, että sinne EI tulisi koskaan mitään ty-
periä ukkoja raakkumaan jostakin paloturvatarkastuksista yms....eikä MUN OMIA tavaroita, eikä KENENKÄÄN MUUN asukkaan tavaroita oli se nyt sitten ulko- tai
sisävarasto, sieltä EI viedä MITÄÄN kukaan muu kuin se asukas ITSE saa viedä pois, kun haluaa.....kellään muulla EI OLE SINNE MITÄÄN ASIAA !
Oho nyt tais mennä överiksi.......sorry....
No, asiaan......ja mua on tukistettu JA vedetty lapsena ja aikuisenakin paljon, ker
ran äiti veti mua toisesta kädestä niin, että se sattuu vieläkin........siks en kerro sil
le mitään enää, se si oo ansainnut teitää mitään tärkeää..........jos sille kertoo, se suuttuu entistä enemmän......tiedän kokemuksesta......ja isä viis veisaa mistään....
ihan hävettää olla niiden tytär.......onneks ne ei sentään lyö toisiaan.........ja sitä mun isosiskoa ne on kohdelleet AINA kuin prinsessaa, sen ei oo tarvinnut tehdä
kotitöitäkään paljoa......mua ne on kohdelleet ja vieläkin kohtelee kuin orjaa......
onks se REILUA ?! eiiiii oo.
Itsellä ei ole lapsia, ja tuskin edes saisin yhden, sekin riittäisi, että olis edes jota-
kin omaa.....heti, kun mulla on joku "suhde", niin HETI alkaa äidiltä kuulemaan seksivalistuksia, vaikka olen vain tavannut muutaman kerran hänet........ja ihan kuin ne luulee, et vammaiset ei osaa lukea, mä oon lukenut ja omistankin pari ns. seksiopasta......olenhan jo täysi-ikäinen, meilläkin on täysi oikeus saada tietä
ä JA kokeakin sellaista edes KERRAN............voisinko edes adoptoida......? ihme,
jos sekään onnistuisi......edes kokeeksi.....
Jos jotakin lasta tai omaa aikuista lastaan kohtelee tuolleen, se merkitsee vain si
tä, että EI RAKASTA HÄNTÄ OLLENKAAN. Oikeesti, siis, voi vain teeskennellä...
Jos mula olis edes yksi OMA lapsi, en kurittaisi häntä, vaan sanoisin rauhassa sen, mitä sanottavaa on.....mullahan voisi olla jo täysi-ikäinen lapsi, jos olisi.......
Itse en tuota turhaa kurittamista siedä. Enkä hyväksy koskaan. Mutta ei mulla ole
mitään sanavaltaa missään.....jos näen jossakin jonkun nuoren tai vanhemman äidin kurittavan lastaan, niin tekis kyllä mieli mennä väliin.......mut ei kehtaa, jou-
tuu vielä itte käräjille...........vaikka haluaisi auttaa......sellainen tekee surulliseksi
kenet tahansa, joka välittäisi lapsistaan.......ja muutkin..... tunnen yhden akan, jol
la on mukamas 3 lasta, mut kuka on isä.....? tai siis KETKÄ.......? sillähän niitä miehiä riittää joka sormelle, kun se kerran ei oo naimisissa kenenkään kanssa....
tää on siis omatieto nyt........liekö pitää paikkaansa enää, mut kuka sellaisen läs-
kin kapakkalaisen lemuläjän haluaa ?
Kiitos jo etukäteen, kuka jaksoi lukea loppuun tämän.
Ja en halua mitään vihavastauksia yms ! vain kannustusviestejä KIITOS !!!

4

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina eteenpäin

      Oletko jo siis aikuinen? Ota jalat allesi ja muuta mahdollisemman kauas vanhemmistasi.Pian. Katkaise yhteydet.Et tule koskaan pääsemään muuten irti ja olet riippuvainen äitisi kurituksesta ja alistamisesta ikuisesti.Tee omat lapsesi ja hanki elämä muualta.Suomessa on tuet jne. Et voi unohtaa ellet itse sitä halua ja laita hanttiin

      Sinun elämäsi ihan omasi nyt ja tekemisesi.He vain vanhempiasi,joita käydään tai ei moikkaamassa ajoittain.Pärjäät itse. Älä etsi syytä itsestäsi siihen, miksi toinen perheessänne saanut prinsessan kohtelua ja sinä pikku paskiainen. Syy ei sinussa vaan toisen suosimisessa syystä mikä liekään.Älä mieti niitä enää.Etsi onnea ja hyväksyntää muualta.Et tarvitse heitä.He tarvitsevat sinua purkukohteekseen.Älä ole enää AIKUISENAKIN sellainen ja vapaaehtoisesti ethän?

      Asiat mutkikkaita ja vaivaavat,mutta eteenpäin ja lujaa.Sinua odottaa moni naurava ja iloinen suu jossain.Älä jämähdä kotiympyröihin,sillä tulet voimaan pahoin muuten.Eipä elämisen arvoista touhua.Empä muuta keksi.Älä tuhlaa välittämistäsi tai odota positiivista huomiointia enää tai anna mielipiteiden tuollaisten vanhempien hetkauttaa enää sinua.Mikään ei muutu.Muutos lähtee sinusta.Koeta jaksaa ja sinnittele : )

    • Mites kauan viimeisestä kurituksesta on aikaa? Ilmoita poliisille...

    • saila.unicef

      Mahtavaa, että olemme saaneet näin paljon keskustelua aikaan! UNICEFin ”Kuritus ei kasvata” –kampanja on loppusuoralla ja joudumme sulkemaan tämän keskustelun kampanjan päätytty. Mutta ei hätää, keskustelut pysyvät auki vielä tiistaihin asti!

    • ....

      tuskin kukaan vihainen olisi.
      minusta on kamalaa luettavaa, että aikuis iällä kuritteaan
      jos minulta kysytäis sinun pitää hakea ulkopuolelta apua, siis soitella apua sosiaaliin neuvontaan.. mitä oikeuksia sinun kuuluu saada?.. minusta sinun on oikeus saada henkilö kohtainen avustaja raha asioiden hoitamiseen,, en tiedä, mistä aloittaa mutta uskon että lääkärissä käyminen auttaa, jos itsenäinen selviytyminen on hankalaa ja vanhemmat pahoinpitelee...

      paloturvallisuuden takia pitää käytäviltä poistaa roinaa( lakiin kirjoitettu), meille erikseen on tullu kirje että pitää poistaa kellarin käytäviltä kuin rappusta roina--

      mulla on lievä dysfasia, toivon että ymmärrät mitä kirjoitan..
      mutta älä jää tilanteeseen, missä pahoinpidellään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe