löytysköhän täältä mopsille hoitajaa 12-29.12.2011 väliselle ajalle .asun helsingin kivikossa..mopsipoika 11kk-ikäinen.tosi suloinen ja kiltti!!kulut korvataan! [email protected]
mopsille hoitajaa joukuussa !
16
232
Vastaukset
- uskallatko oikeasti
Eli uskallat?oikeasti täällä etsiä koirallesi hoitopaikkaa??
Itse en uskaltaisi! haepa netistä,koirahoitoloita. =kotihoitoja,itä-uusimaa alueella ainakin parikin löytyy, toinen on lapinjärven koirahoitola,samalla ottaa löytöeläimiä, ja löytöeläimetkin hoidettu k.o. paikassa TOSI HYVIN ! - iklep
ihan oikeesti,kyllä luotan ihmiseen!ei se tarkoita että jos hakee täältä että olis jotenkin huono vaihtoehto!!enkä muutenkaa oo semmone joka hirveesti pelkää vaihtoehtoja,tai ylipäänsä mitään!ihmisiä jotka kohetelee huonosti voi olla missä vaan..miten tää nyt on jotenki huonompi paikka hakea hoitopaikkaa.normi-ihmiset ne tänne kirjottelee.
- iklep
kotihoito mun mielestä paljon parempi kuin joku koiratarha!!saa yksilöllistä huomiota,eikä oo niin altis kaikelle mitä tulee muiden koirien mukana!
- USKALLATKO OIKEASTI
Siis...Juurikin tuota tarkoitin,on koirahoitoloita;jotka ovat ns.kotonaan hoitolaa pitäviä,eli koiria ei kerrallaan ole liikaa,ja jokainen ehditään huomioimaan yksilönä.
Kun mopsihan vaatii hieman ns. lisä hommia;naamapoimujen välejä on puhdistettava SÄÄNNÖLLISESTI.:=O
Lisäksi, hoitola-nimikkeen alla työskentelevillä on tietty vastuu,jos koiralle sattuu jotain,mitä esim.koiran vakuutus ei korvaa.
EN todellakaan täällä kyselisi hoitopaikkaa,mutta, no,..jokainen taaplaa tyylillään....
- iklep
varmaan joku sun kaveri tää hoitopaikka!!!ko sitä suosittelet!!suomessa n.miljoona koiraa,varmaan löytyy joku hyvä ihminen joka osaa homman...sulle en antas enkä sun koirahoitolakaverilles ees maksususta!!!
- iklep
ei tarvi omaa hoitolaa,että osaa mopsia hoitaa!!nää poimut ja muut on perussettiä!!kaikesta keskustellaan,ammattitaito haastatellaan!en maksusta veis johonki tommoseen puoskarilaan,mitä kaveris pitää!!
- HAKEUDU HOITOON
iklep kirjoitti:
ei tarvi omaa hoitolaa,että osaa mopsia hoitaa!!nää poimut ja muut on perussettiä!!kaikesta keskustellaan,ammattitaito haastatellaan!en maksusta veis johonki tommoseen puoskarilaan,mitä kaveris pitää!!
EI TAIDA SUL KAIKKI MUUMUT OLLA "LAAKSOSSA"
TYYLISTÄS PÄÄTELLEN ET KYL EDES TARTTIS MITÄÄ KOIRAA,LIEKÖ SULLA EDES....
K.O. HOITOLA EI TODELLKAAN OLE KAVERINI PITÄMÄ,ANNOIN VAAN YHDEN ESIMERKKI PAIKAN,OSANNET VARMAAN ETSIÄ NETISTÄ..
TIETÄÄKÖ KOIRASI KASVATTAJA,ETTÄ KESKUSTELUPALSTALLA ETSIT KOIRALLESI HOITAJAA?????????????
mikset vie kasvattajalle hoitoon???????
JA EN EN KYLLÄ EDES HALUAISI KOIRAASI HOITOON,EN OTTAISI MISTÄÄN MAKSUSTA,VÄLTTELEN TUON TYYLISIÄ IHMISIÄ;kuin SINÄ TUNNUT OLEVAN..... - iklep
HAKEUDU HOITOON kirjoitti:
EI TAIDA SUL KAIKKI MUUMUT OLLA "LAAKSOSSA"
TYYLISTÄS PÄÄTELLEN ET KYL EDES TARTTIS MITÄÄ KOIRAA,LIEKÖ SULLA EDES....
K.O. HOITOLA EI TODELLKAAN OLE KAVERINI PITÄMÄ,ANNOIN VAAN YHDEN ESIMERKKI PAIKAN,OSANNET VARMAAN ETSIÄ NETISTÄ..
TIETÄÄKÖ KOIRASI KASVATTAJA,ETTÄ KESKUSTELUPALSTALLA ETSIT KOIRALLESI HOITAJAA?????????????
mikset vie kasvattajalle hoitoon???????
JA EN EN KYLLÄ EDES HALUAISI KOIRAASI HOITOON,EN OTTAISI MISTÄÄN MAKSUSTA,VÄLTTELEN TUON TYYLISIÄ IHMISIÄ;kuin SINÄ TUNNUT OLEVAN.....pitää näköjään paikkansa ,kun ihmettelet että täältä hakee koiralleen hoitajaa,sinut kun täältä tahtomattani löysin niin ymmärrän että täähän onkin joku avohoitopotilaidenterapiakeskus!!tosiaanki muualta parempi!!!
- iklep
sekos täysin!!ketähän tässä pitäs vältellä!!hanki elämä!!!
- neuvoja
Kysy paikalliselta koirakerhon porukalta,omalta rotuyhdistyksesi ihmisiltä tai kasvattajalta-joku voi aina tietää jonkun luotettavan hoitajan. 4h-kerho kouluttaa dogsittereitä-kysy sieltäkin apua. Toivottavasti löydät hyvän hoitajan . Kääppärit eivät oikein viihdy hoitoloissa, itselläni ollut kotona hoitaja kun olen matkustellut.
- iklep
oot normi-ihminen!kiitos siitä!!
- KOULUTETUT P-KOIRAT
ITSE ET OLE,YLEISESTI SINUSTA PUHUTAAN ,KOIRA-KOULUTUS KENTÄLLÄ KIVIKOSSA,HUUTELET,NIMITTELET IHMISIÄ&HEIDÄN KOIRIAAN.
- iklep
itekkö johdat jotain marttakerhoa!voi rasukkaa mitkä jutut sulla!!sekopää on näköjään palannu hyvine neuvoineen!!!
- uskalla myös luottaa
Aikamoista viestintää täällä, osittaina asiaakin mutta...
Otsikko kiinnitti huomioni, itsellä on mopsi, nuo hoidot on normaalia arkea ja mielelläni olisin tarjonnut paikan, ihan että omalleni olisi ollut seuraa ja mielelläni olisin tutustunut toiseen mopsiin ja sen tapoihin mutta liian kaukana asun.
Ehkä nykyisin pelätään liikaa...? niin on!sain hyvän hoitajan kiitos vaan!!aivan perushuttuahan se mopsin hoito on1mopsi vaati omat erityisjuttunsa.joo yksityiselle ihmiselle menee hoitoon..on tosi hyvä ja taitava koirien kanssa.ei mietitytä yhtään.hyvää jatkoa sinne vaan!
- eieieimopsiahaluta
ja koht sä heräät....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876