Missä Sievissä on pykyn kämppä? Aattelin käyvä sielä enkerralla kun sinne tulen.
Pyky???
6
2502
Vastaukset
- pykytin
Turha vaiva, Pyky paloi vuonna 2009 maan tasalle. Kivijalka taitaa olla vielä paikalla.
- 0212
Eipäs oo palanut,viikko sitte kävin,siellä muuten kummittelee.sanotaankin kummituskämpäksi,joskus muinoin tehty miestappo ja se tapettu siellä nyt melskaa.
- Pyky
0212 kirjoitti:
Eipäs oo palanut,viikko sitte kävin,siellä muuten kummittelee.sanotaankin kummituskämpäksi,joskus muinoin tehty miestappo ja se tapettu siellä nyt melskaa.
Missä se pyky on?
- TeroAlfhied
Pykyn kämpällä todellakin sattuu outoja. Oltiin siellä viime yö. Radiot esim. käynnistyi itsestään useita kertoja.
- Pyky
Pyky kirjoitti:
Missä se pyky on?
Mene osoitteeseen retkikartta.fi - Kirjoita paikannimihakuun Pykynneva. Zoomaa isommaksi. Pykynnevan lähistölle on merkitty autiotupa karttaan. Siinä on Pykyn kämppä.
- Henkka_MA
Iso-juurikka järvestä ja härkäjärvestä pohjoiseen on karttaan merkattu autiotupa mutkalampinnevan, tuulenkaatokankaan ja pykynnevan eteläpuolella. Kämppä on pykynsaarilla umpeensoistuneella järvellä. Löytyy ainakin maanmittauslaitos.fi/karttapaikka palvelusta. Mutta siellä sitten kummittelee. Enimmäkseen sähkölaitteet menee sekaisin ei sen vakavampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308