Alkaa hermo mennä kohta...

hurdan

Eli nyt kerotkaas mitä voisin tehdä kun pelit kokeiltu GTA san andreas- Dirt3 haitarilta KAIKISSA sama ongelma: 1-3minuutin pelaamisen jälkeen alkaa kamala ''Lagaaminen'' widnows asennettu moneen kertaan, uudet ajurit vanhoja koitettu, Corsair 600w poweri, AsRcok n68c-s UCC, ATI HD 6950 2GB, Amd AthlonX2 64 6000 ,lämmöt 30-50 rasituksessa enne kuin kaatuu, näytönohjaimen ja prossun lämmöt samoissa..

Kertokaahan MISTÄ kiikastaa? kyselkää lisää Käyttis WIN XP Pro 32 bit

6

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yreyyresreyre
    • Hurdan

      Joo,

      Eli ajoin tuon ccrystal markin ja ttulkset ovat:
      Seg read 75.88, Seg Write 67.81
      512k Read 31.39, 512k Write 34.87
      4k read 0.400, Write 0.765
      4kQD32 0.549 Write 0.775

      Keskusmuistia on 2x kingston 1gb 800mHz eli 2gb yhteensä
      Nuo tulokset olivat ns. Hitaammasta kovosta kun ei nopeampi ole käytössä.
      Tarkotus olis ajaa vielä Xp uusiksi ja asentaa se nopeammalle kovolle&suuremmalle kun saisi ensin ongelman poies.

    • yreyyresreyre

      Kovo on kyllä hiukka hidas, joku R 100MB/s - W 100MB/s olisi riittävä ettei hirmu pullonkaulaa tulisi kovon suhteen. Ja muistia olisi hyvä olla 4GB mutta XP tunnistaa siitä vaan 3,2GB max,, tosin tuo san andreas on toiminut minulla joskus ihan ok. 512MB musitilla ja vanhalla athlon xp 2600 .lla eli tuo lagaus voisi viitata ehkä kovalevy vikaan. Jos kerran sinulla on nopeampikin kovo niin asenna kaikki sille ja jos ongelma jatkuu niin syy on sitten jossain muualla..

    • drdrfz

      Kiitos avusta kokeilenpa tuota nopeampaa kovoa...

    • Mika++
    • drdfz

      On se yhteensopiva mut tullut jo selväksi että prossu pettää rasituksen alla joten jouluna tulossa uus prossu.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      945
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      710
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe